Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Oracle CRM On Demand w wersji 19

ORACLE - CRM, ERP, system CRMOracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 19 o najlepszych w branży możliwościach w zakresie stymulowania wzrostu przychodów, obniżania kosztów i poprawy obsługi klienta. Jest to dowód ciągłego dążenia firmy Oracle do wdrażania kolejnych innowacji.

TE-JOT z systemem CRM dedykowanym dla Wydawnictw

KOMPLUS - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamiWydawnictwo TE-JOT, wydawca m. in. miesięcznika „Wróżka”, wdrożyło system CRM dedykowany dla wydawnictw, którego producentem jest firma KOMPLUS. Zaimplementowany system CRM dla wydawnictw poza modułami typowymi dla systemów CRM jak: baza danych Klientów, działania handlowe, mailingi, oferty posiada także moduły wspierające pozyskiwanie i rozliczanie reklamodawców, jak: zlecenia reklamowe, fakturowanie reklam, planowanie i raportowanie reklam.

AB-MICRO rekomenduje wdrożenie CRM przez SIMPLE

SIMPLE Firma AB-Micro Sp. z o.o. zajmująca się od ponad 20 lat projektowaniem, realizacją, integracją i serwisem systemów automatyki przemysłowej rekomenduję wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 przez SIMPLE S.A.

Comarch BSS/CRM Suite i zarządzanie programami lojalnościowymi

COMARCH - CRMW ostatnich latach systemy do zarządzania programami lojalnościowymi ewoluowały z prostych narzędzi do zbierania punktów i ich wymiany na określone nagrody, w kierunku bardziej wyszukanych platform, wspierających kluczowe procesy biznesowe związane z zarządzaniem bazą klientów. Nowa wersja Comarch Loyalty Management umożliwia rozwijanie unikatowych i skutecznych programów lojalnościowych zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Pozwala także na interaktywną, spersonalizowaną komunikację z klientami poprzez różnorodne kanały.

CRM w świecie mediów społecznościowych

UPDATE - CRM, system CRMFirma update software AG, europejski producent wysokiej klasy systemów CRM, wprowadza na rynek społecznościowe narzędzie CRM o nazwie COSMIC (akronim od „Comprehensive Observation of Social Media integrated with CRM”). COSMIC to pierwsze rozwiązanie, które realizuje koncepcję zintegrowanego „CRM społecznościowego”, czyli połączenia analizy mediów społecznościowych i operacyjnych procesów CRM w jednym miejscu.

DIAGNOSTYKA z systemem CRM

ORACLE - CRM, SaaS, zarządzanie relacjami z klientamiOracle Polska informuje, że największa ogólnopolska sieć laboratoriów medycznych DIAGNOSTYKA Sp. z o.o. rozpoczęła wdrożenie systemu Oracle CRM On Demand, udostępnianego użytkownikom w modelu SaaS. Projekt prowadzi firma Eclipse Sp. z o.o. spółka komandytowa, partner Oracle Polska. Uruchomienie produkcyjne systemu Oracle planuje się na przełomie lipca i sierpnia 2011 roku

Systemy CRM sprawdzają się także w małych firmach

INSERT - CRM, systemy ERP, CRMJeszcze do niedawna systemy CRM były używane tylko przez duże przedsiębiorstwa. Obecnie programy tego typu są skierowane również do małych i średnich firm, a te coraz chętniej z nich korzystają.

Lepsza obsługa klienta w wydawnictwie

ITD Polska wdrożyła zintegrowany system komunikacyjny Customer Interaction Center firmy Interactive Intelligence w centrum kontaktowym wydawnictwa edukacyjnego Nowa Era. Celem projektu jest usprawnienie sprzedaży i obsługi klientów wydawnictwa.

Ceramika Paradyż rozpoczęła drugi etap wdrożenia systemu CRM

ORACLE - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiOracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Paradyż Sp. z o.o. rozpoczęła się druga faza wdrożenia korporacyjnego systemu CRM, którego głównym elementem jest pakiet Oracle Siebel CRM. Projekt prowadzi firma Devoteam SA (dawniej Wola Info SA), partner Oracle Polska.

Automatyczne generowanie dokumentów w systemie CRM7

more7 - CRMGenerowanie ofert w w systemach CRM działających w architekturze klient-serwer nie jest zadaniem prostym. Oczywistym jest, że tworzenie tego typu dokumentów opiera się o formularze i szablony ale istnieją też ograniczenia wynikające z faktu, że pracuje się w oknie przeglądarki www.

SAP CRM w Barlinku S.A.

ITELLIGENCE - CRM, Business IntelligenceBarlinek S.A., jeden z największych producentów naturalnych podłóg drewnianych na świecie, nawiązał współpracę z firmą itelligence Sp. z o.o. Barlinek S.A. skorzysta z usług itelligence w obszarach wdrożenia SAP CRM. Zastosowanie najnowszej wersji SAP CRM pozwoli zwiększyć automatyzację procesów związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta. Projekt przeprowadzą wspólnie eksperci itelligence z obszarów CRM oraz Business Intelligence.

Węglokoks z systemem CRM Oracle Siebel

ORACLE - ERP, systemy ERP, CRMWdrożony w firmie Węglokos S.A. w ramach projektu Zintegrowanego Systemu Informatycznego, system CRM Oracle Siebel stał się centralnym modułem gromadzącym informacje o kontrahentach i umowach, będącym repozytorium danych dla systemu transakcyjnego Oracle EBS.

DRE wdraża CRM z firmą INSOFT

INSOFT - CRMInsoft przeprowadził wdrożenie Microsoft Dynamics CRM dla DRE Sp. z o.o. Insoft sp. z o.o. wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM dla firmy DRE Sp. z o.o. System CRM wspomaga efektywne zarządzanie informacją o klientach, dostawcach, działaniach, jak również korespondencją i terminami spotkań. MS CRM pomaga zarządzać pracą grupową m.in. w postaci dystrybucji zadań do odpowiednich kolejek, skąd mogą zostać pobrane do wykonania przez wyznaczone do tego osoby. Microsoft Dynamics CRM tworzy spójną bazę danych, która wspomaga pracę działu handlowego i marketingu.

Firma Polwita wdrożyła CRM firmy KOMPLUS

KOMPLUS - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamikomplusCRM wspomaga dział sprzedaży szkoleń oraz marketingu firmy Polwita w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz daje dostęp do pełnych informacji o nich.

Microsoft Dynamics CRM z przełomowymi narzędziami dla telekomunikacji

microsoftdynamicslogoMicrosoft Corp. ogłosił poszerzenie sieci Partnerów działających w branży telekomunikacyjnej o nowych niezależnych dostawców oprogramowania (ISV) i integratorów systemów (SI). Ericsson, Convergys Corp., MetraTech Corp., Redknee Inc. oraz Tech Mahindra Ltd. wybrały Microsoft Dynamics CRM jako komponent wspierający obsługę klienta w obrębie dostarczanych przez nich systemów, umożliwiający dostawcom usług telekomunikacyjnych oferowanie nowych usług bardziej efektywnie i przystępnie.

"Słodki" CRM na polskim rynku

EVOLPE - CRM, systemy ERPŚwiatowy lider dostawców otwartego oprogramowania klasy CRM (Customer Relationship Management) – SugarCRM Inc. rozwija swoją sieć partnerów. Fakt ten cieszy polskie przedsiębiorstwa, gdyż dzięki temu pojawia się możliwość zakupu profesjonalnych systemów firmy SugarCRM u polskiego dystrybutora. SugarCRM to wysokiej klasy oprogramowanie biznesowe wspomagające obszar zarządzania relacjami z klientem. Należy on do produktów typu Commercial Open Source, czyli elastycznego oprogramowania o otwartym kodzie źródłowym. Licencja Open Source gwarantuje udostępnienie kodu programistycznego przez producenta, a co za tym idzie – możliwość nieograniczonego dopasowania systemu przez firmę wdrożeniową do potrzeb przedsiębiorstwa.

System CRM w Grupie Nowy Styl

MICROSOFT DYNAMICS - CRM, ERPGrupa Nowy Styl jest europejskim liderem i jednym z największych na świecie producentów krzeseł i mebli biurowych. Firma zajmuje się również produkcją głównych komponentów – metalowych, drewnianych i z tworzyw sztucznych. Tak złożona działalność firmy oraz konieczność dostosowania się do zróżnicowanych oczekiwań klientów były jednymi z powodów implementacji systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0.

CRM firmy KOMPLUS w ARKA Agencja Pracy

KOMPLUS - CRM, systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientamiWybrany przez ARK Agencję Pracy program CRM umożliwia zarządzanie bazą danych Klientów, zarówno pracodawców, jak i potencjalnych pracowników. Użytkownicy systemu mają szybki dostęp do wszelkich informacji o Klientach.

Licencyjna wersja systemu CRM7 w Heart24

MORE7 - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiFirma Heart 24 sp. z o. o. sp. k. specjalizuje się w świadczeniu usług opiekuńczych dla osób starszych w Niemczech i w Polsce. Działalność firmy dotyczy również oddelegowywania personelu do pracy na terenie krajów niemieckojęzycznych. Aby móc sprawnie zarządzać informacją przepływającą przez biuro oraz utrzymywać pozytywne relacje z otoczeniem właściciel firmy Heart 24 zdecydował się na wdrożenie systemu CRM proponowanego przez poznańską firmę more7 Polska Sp. z o. o.

CRM - moda na sukces. Co nowego w trendach oprogramowania biznesowego?

MICROSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiSystemy klasy CRM należą dziś do grupy najczęściej kupowanego oprogramowania biznesowego. Powstały one z myślą o dużych firmach obsługujących ogromną ilość klientów, jako narzędzia pozwalające zapewnić wyższy standard obsługi, a także wespierające procesy sprzedaży i marketingu. Ich podstawowym zadaniem było gromadzenie danych na temat klientów w jednym miejscu tak, aby wszyscy uprawnieni pracownicy firmy mieli dostęp do najświeższych, najbardziej aktualnych informacji. Z czasem okazało się, że aplikacje tego typu oferują o wiele więcej możliwości. Zarówno ich główne zadanie – gromadzenie i przetwarzanie danych oraz zintegrowana budowa – dostarczyły inspiracji do dalszego rozwijania tego typu platform.

ARK Agencja Pracy wybrała CRM firmy KOMPLUS

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiWybrany przez ARK Agencję Pracy program CRM umożliwia zarządzanie bazą danych Klientów, zarówno pracodawców, jak i potencjalnych pracowników. Użytkownicy systemu mają szybki dostęp do wszelkich informacji o Klientach.

CRM przydatnym narzędziem firm szkoleniowych

MORE7Oprogramowanie typu CRM jest nieodzownym narzędziem pracy każdej firmy, dla której dobry kontakt z Klientem jest podstawą funkcjonowania. Potwierdza to udane wdrożenie systemu CRM7 w CEM Promotor, dzięki któremu jakość przebiegu procesów biznesowych w firmie znacznie wzrosła.

More7 rozwija protokołu IMAP w systemie CRM

MORE7 - CRM, systemy CRMW obecnych czasach wiele serwerów pocztowych umożliwia ściąganie poczty przy użyciu dwóch różnych protokołów IMAP lub POP3. Różnice występujące pomiędzy tymi rozwiązaniami są znaczące. POP3 jest rozwiązaniem dobrym, ale posiada pewne ograniczenia – użytkownik może korzystać z klienta poczty zainstalowanego z jednym komputerem lub laptopem. To powoduje, że odczytanie ściągniętych wiadomości jest możliwe na urządzeniu, na które zostały one pobrane, a jeżeli nie została zaznaczona opcja pozostawienia kopii wiadomości na serwerze to zapoznanie się z wiadomościami z np. telefonu komórkowego będzie po prostu niewykonalne. Innymi słowy, protokół POP3 jest mało elastycznym narzędziem utrudniającym kontrolę nad zawartością skrzynki.

CRM firmy Macrologic w Stalprofilu S.A.

MACROLOGIC - CRM, ERP, Systemy ERPMacrologic S.A. podpisał umowę na dostarczenie rozwiązania klasy CRM spółce Stalprofil S.A. Wdrożenie obejmie wszystkie działy związane z obsługą procesu sprzedaży. System został zaplanowany na 50 użytkowników. CRM zostanie zintegrowany z działającym w Stalprofilu systemem ERP.

Dynamics CRM online

MICROSOFT DYNAMICS - Systemy ERP, CRM, ERP, Zarządzanie Relacjami z KlientamiCEO firmy Microsoft, Steve Ballmer, ogłosił wprowadzenie do oferty na globalny rynek Microsoft Dynamics CRM Online, czyli najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM 2011 w środowisku Cloud Computing. Dzięki tej usłudze przedsiębiorstwa będą mogły odkryć nowy wymiar efektywności sprzedaży, działań marketingowych oraz udoskonalić obsługę klienta. Nowy system Microsoft Dynamics CRM 2011, zarówno w modelu on-premise jak i w chmurze będzie dostępny na całym świecie od 28 lutego 2011 roku.

Udane wdrożenie CRM w Miro Sp. z o.o.

MORE7 - CRM, zarządzanie relacjami z klientami, WorkflowMiro Sp. z o.o. jest firmą prężnie działającą w sektorze medycznym, a jej wieloletnie doświadczenie pokazuje, że podstawą udanego biznesu jest zadowolony Klient. Zdaniem Prezesa firmy wypracowanie zaufania u Klientów nie jest łatwym kawałkiem chleba, jednak z całą pewnością wartym poświęcenia i starań.

System CRM firmy more7 w kolejnej firmie logistycznej

MORE7 - CRM, Zarządza Relacjami z Klientami, CRMEuropegaz to polski operator logistyczny, który już od 20 lat z powodzeniem funkcjonuje na rynku polskim i zagranicznym. W celu efektywniejszego zarządzania informacjami przepływającymi między oddziałami firmy, mieszczącymi się w Warszawie, Osiecznej k. Leszna oraz Dąbrowie Górniczej, podjęta została decyzja o wdrożeniu zintegrowanego systemu do zarządzania relacjami z klientem. Decyzja o wyborze konkretnej aplikacji nie była łatwa i wymagała szczegółowej weryfikacji rynku CRM.

System CRMw AGM Grupa Mediowa

CRM firmy KOMPLUS został wdrożony w AGM Grupie Mediowej. Zastosowany w wydawnictwie system CRM, wspiera zarządzanie bazą danych Klientów, umożliwia bezpieczne przechowywanie wszelkich informacji dotyczących przeprowadzanych działań handlowych oraz marketingowych. Dzięki systemowi komplusCRM jego użytkownicy mają wszystkie ważne dane w jednym bezpiecznym miejscu co powoduje, że mają szybki dostęp do wysyłanych ofert, maili czy wykonanych działań.

m.studio wybiera system CRM firmy more7

MORE7 - systemy CRM, zarządzanie relacjami z klientami, workflowFirma m.studio, wydawca hejkelner.pl wdrożyła system CRM, stworzony przez firmę more7 Polska. O wyborze dostawcy zdecydował dobry stosunek ceny do jakości oraz możliwość migracji i integracji posiadanych baz danych z FreeCRM do CRM7.

more 7 Polska rozbudowuje system CRM

MORE7 - CRM, systemy CRMFirma more7 Polska Sp. z o.o. wzbogaciła swój system o nowy moduł jakim jest OfficeLauncher. Jest to narzędzie pozwalające na tworzenie dokumentów z poziomu przeglądarki internetowej w oparciu o dane zgromadzone w systemie. Generowanie ofert w systemach CRM działających w architekturze klient-serwer nie jest zadaniem prostym ze względu na ograniczenia wynikające z pracy w oknie przeglądarki WWW. Narzuca to szereg utrudnień związanych z formatowaniem tekstu czy grafik i pobieraniem danych.

Wsparcie sprzedaży za pomocą technologii mobilnych

BI TECHNOLGIESUrządzenia mobilne odgrywają coraz większą role w procesach mających wpływ na obsługę klienta. Ze względu na ich przydatność dla menadżerów dużo firma stawia na rozwój systemów informatycznych w kierunku udostępniania ich na technologiach mobilnych.

Zarządzanie kampaniami marketingowymi w ulepszonym pakiecie

Marketing bezpośredni staje obecnie przed nowymi wyzwaniami związanymi ze zwiększonymi wymaganiami klientów oraz lawinowo pojawiającymi się nowymi technologiami. Aby im sprostać konieczne jest wykorzystanie potencjału kryjącego się zarówno w nowych kanałach kontaktu takich, jak smartphone’y, iPad’y oraz portale społecznościowe, jak również tradycyjnych – e-mail, telefoniczne centra kontaktowe, oddziały bankowe, sklepy.

WMS i CRM dla Polonia Logistyka

MACRLOGIC - systemy ERP, CRM. WMS, zarządzanie magazynemPolonia Logistyka podpisała umowę z Macrologic S.A. Kontrakt dotyczy wdrożenia systemów Xpertis CRM, OLAP oraz WMS. Celem projektu jest podwyższenie sprawności operacyjnej firmy Polonia Logistyka w obszarach spedycji i usług logistycznych. W ramach projektu Polonia Logistyka wdroży portal dla klientów korzystających z usług spółki.

System CRM w Instytucie Rozwoju Biznesu

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiKOMPLUS wdrożył w Instytucie Rozwoju Biznesu system CRM. Zmodyfikowany do indywidualnych wymagań CRM pozwala na zarządzanie bazą danych Klientów, planowanie wszelkich działań związanych z prowadzeniem projektów szkoleniowych zarówno otwartych, jak i zamkniętych.

GrupaTEST wybrała system CRM firmy KOMPLUS

KOMPLUS - CRM, systemy CRMCRM dedykownay firmom szkoleniowym, został wdrożony w GrupieSET , firmie szkoleniowo – doradczej. System stworzony przez KOMPLUS, który działa już w wielu firmach organizujących szkolenia, został stworzony dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki i działalności branży szkoleniowej.

moduł cosmic na testach w CRM firmy update

UPDATE - CRM, SFA, zarządzanie relacjami z klientamiAustriacka firma update software AG, producent systemów CRM, rozpoczyna fazę beta testów rozwiązania cosmic, które umożliwia pozyskiwanie informacji z mediów społecznościowych i wprowadzanie tych danych do systemów zarządzania relacjami z klientami.

Oracle CRM On Demand w wersji 18 zaprezentowany

ORACLE - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiOracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 18. Nowe możliwości systemu obejmują m.in.: zdobywanie przydatnych informacji o potencjalnych klientach (tzw. kwalifikowane sugestie handlowe) mniejszym kosztem, lepsze planowanie działalności biznesowej niezależnie od warunków rynkowych, korporacyjnej klasy zabezpieczenia przetwarzania w chmurze, kontrolę sieci i dostępu oraz nowe rozwiązanie „Insurance On Demand” do zarządzania siecią pośredników ubezpieczeniowych.

CRM 2011 dostępny w wersji BETA

MICROSOFT - CRMFirma Microsoft ogłosiła kluczowe dla realizowanej strategii CRM wprowadzenie na rynek najnowszej generacji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM w wersji beta. Produkt stanowi jedno środowisko programistyczne dla konfiguracji w chmurze (on-demand) lub on-premise.

CRM dla Colliers International

MICROSOFT - ERP, CRM, zarządzanie relacjami z klientamiPolski oddział Colliers International wybrał system Microsoft Dynamics CRM jako narzędzie wspomagające budowanie relacji z klientami i zarządzanie bazą nieruchomości Firma specjalizuje się w reprezentacji najemców poszukujących powierzchni biurowych, handlowych i magazynowych, sprzedaży i zarządzaniu nieruchomościami, doradztwie na rynku hotelarskim i budowlanym, wycenie nieruchomości, zarządzaniu projektami budowlanymi, a także w badaniach rynku.

Race Pro z systememe CRM Komplus

KOMPLUS - CRM, system CRMDostarczony przez firmę KOMPLUS CRM zapewnia użytkownikom aplikacji bezpieczeństwo informacji dzięki przechowywaniu danych w jednym pewnym miejscu, przez co mają szybki dostęp do wysyłanych ofert, maili czy wykonanych działań.

Back to top