loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Dynamics CRM online

MICROSOFT DYNAMICS - Systemy ERP, CRM, ERP, Zarządzanie Relacjami z KlientamiCEO firmy Microsoft, Steve Ballmer, ogłosił wprowadzenie do oferty na globalny rynek Microsoft Dynamics CRM Online, czyli najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM 2011 w środowisku Cloud Computing. Dzięki tej usłudze przedsiębiorstwa będą mogły odkryć nowy wymiar efektywności sprzedaży, działań marketingowych oraz udoskonalić obsługę klienta. Nowy system Microsoft Dynamics CRM 2011, zarówno w modelu on-premise jak i w chmurze będzie dostępny na całym świecie od 28 lutego 2011 roku.
Po raz pierwszy klienci na 40 rynkach mogą nieodpłatnie testować najnowsze rozwiązanie, dostępne na stronie http://crm.dynamics.com aż w 41 językach. Microsoft Dynamics CRM Online przez pierwsze 12 miesięcy korzystania z platformy jest oferowany w promocyjnej cenie 31 EUR za miesięczny dostęp dla jednego użytkownika. Oferta ta jest skierowana do firm, które zamówią usługę do 30 czerwca 2011.
Kluczem do sukcesu większości firm są specjaliści od sprzedaży. - powiedział Ballmer. Microsoft Dynamics, oferując wiodący system CRM, który w pełni wykorzystuje możliwości Cloud Computing, redefiniuje pojęcie wydajności pracy. Microsoft Dynamics CRM dzięki znajomemu interfejsowi, usprawnieniu komunikacji i współpracy, uspójnieniu procesów oraz dostarczaniu danych w czasie rzeczywistym pozwala pracownikom działu sprzedaży zapewnić klientom jeszcze lepszy standard obsługi, a w efekcie skuteczniej konkurować na rynku.
Oparty na najnowszej wersji Microsoft Dynamics CRM 2011, Microsoft Dynamics CRM Online oferuje znajome narzędzia analityczne, usprawnia komunikację pomiędzy użytkownikami systemu i pozwala osiągąć niespotykaną produktywność:
  • Znajoma i intuicyjna obsługa systemu, oparty na przeglądarce internetowej oraz mobilny dostęp, zaawansowane możliwości personalizacji oraz dopasowanie funkcji do roli pracownika w organizacji – wszystko to pozwala szybko zapoznać się ze środowiskiem, a także gwarantuje pracownikom działu sprzedaży, obsługi klienta i marketingu narzędzia oraz dane, dzięki którym można osiągać coraz lepsze wyniki.
  • Wsparcie decyzyjne realizowane poprzez intuicyjne okna dialogowe procesów, kontekstowe narzędzia analityczne usprawniające wydajność pracowników i wspierające realizację ich celów, aktualizowane w czasie rzeczywistym pulpity, które dostarczają najświeższe dane o strategicznym znaczeniu dla efektywności sprzedaży, jakości obsługi i skuteczności działań marketingowych.
  • Elastyczne wdrożenie w chmurze, kompatybilność z Windows Azure, możliwość współpracy kontekstowej Dynamics CRM z Microsoft SharePoint i nowy Microsoft Dynamics Marketplace, które pozwalają konfigurować i personalizować Microsoft Dynamics CRM, aby jak najlepiej odpowiadał indywidualnym potrzebom każdej firmy.
W Polsce jednym z pierwszych klientów, którzy postanowili podnieść swoją efektywność dzięki zastosowaniu Microsoft Dynamics CRM Online jest producent stolarki okiennej i systemów solarnych – firma Roto.
Byliśmy przeświadczeni, że wdrożenie nowego systemu we wszystkich krajach, które objęte są naszym programem lojalnościowym, wiązać się musi z dużymi nakładami inwestycyjnymi, wysiłkiem czasowym i organizacyjnym. Okazało się, że jest inaczej, a wprowadzenie CRM w wersji Online minimalizuje koszty wejścia z naszej strony, pozwalając nam od razu skupić się na korzyściach z budowania jeszcze lepszych relacji z klientami. – mowi Krzysztof Stremlau, Prezes Zarządu firmy Roto.
CRM Online pozwoli nam usystematyzować wszystkie działania związane z budowaniem i podtrzymywaniem lojalności naszych klientów. W krótszym czasie i z jeszcze większą dokładnością. - dodaje Katarzyna Lewandowska, Kierownik ds. Marketingu Ponad 11 500 klientów i 2 000 partnerów wdrożeniowych korzystało z Microsoft Dynamics CRM 2011 w ramach beta testów, między innymi ci, którzy zdecydowali się na zmianę oprogramowania oferowanego przez konkurencyjne firmy na rzecz Microsoft Dynamics. Dla przykładu, Magma Design Automation Inc., producent oprogramowania do automatyzacji projektowania elektroniki, szukając rozwiązania, które pozwoliłoby na wsparcie kluczowych działań firmy takich jak raportowanie, lepszy wgląd w funkcjonowanie firmy oraz procesy zarządzania zmianą, a którego cena byłaby przystępna i przewidywalna zmieniła system Salesforce.com na Microsoft Dynamics CRM Online.
Rynek, na którym działamy, jest wyjątkowo złożony, a nasze procesy biznesowe podlegają dynamicznym zmianom. Potrzebowaliśmy systemu na tyle elastycznego, aby móc dostosować go do specyficznych potrzeb naszej firmy. - mówi Vickie Flores, vice prezes Systemów Informatycznych w Magma Design Automation. Z Microsoft Dynamics CRM Online możemy szybko modyfikować przepływ pracy i procesy biznesowe. Szybka adaptacja użytkowników do nowego systemu jest dla nas priorytetem, a natywny interfejs Outlooka wykorzystany w Microsoft Dynamics CRM Online pozwala na skrócenie czasu nauki korzystania z platformy.
Ceridian Corp., przedsiębiorstwo oferujące usługi biznesowe w obszarze zasobów ludzkich, transportu i handlu detalicznego zmieniło system na Microsoft Dynamics CRM, który lepiej wpisuje się w plan rozwoju technologii wykorzystywanej w firmie i przyczynia się do poprawy struktury kosztów. Microsoft Dynamics CRM pozwolił Ceridian efektywniej wykorzystać posiadane zasoby IT oraz obniżyć koszty.
Potrzebowaliśmy elastycznego rozwiązania, które spełniłoby nasze wymagania odnośnie systemów back-end i pozwoliłoby na wykorzystanie znajomości .NET przez nasz dział IT. – komentuje Mike Shea, CEO firmy Ceridian. Microsoft Dynamics CRM 2011 jest dla nas skalowalną aplikacją contact center, która możemy szybko wdrożyć i rozwijać w różnych jednostkach firmy wykorzystując własny dział IT.
Źródło: www.microsoft.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top