loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Amica rozbudowuje system ERP o narzędzie CRM

SAP - CRM, ERP, Business Intelligence, Systemy ERPSAP Polska poinformowała, że Amica Wronki S.A. wdroży rozwiązania SAP CRM i SAP BusinessObjects, rozszerzając tym samym swoją instalację SAP o zaawansowane funkcje zarządcze. Zadaniem SAP CRM będzie usprawnienie obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu urządzeń marki Amica. Natomiast rozwiązania SAP BusinessObjects Enterprise Performance Management (EPM) i Business Intelligence (BI) zostaną wykorzystane do stworzenia nowej platformy informacyjnej, która będzie integrować dane z systemu SAP ERP i SAP CRM, konsolidować je i umożliwiać podejmowanie decyzji na podstawie najbardziej aktualnej informacji zarządczej. Wdrożenie realizuje firma InTeco Business Solutions.
Zintegrowana obsługa klientów

Wdrożenie SAP CRM w Amice obejmie sprzedaż, marketing oraz rozszerzony zakres obsługi serwisowej, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm partnerskich. Z systemu SAP CRM docelowo będą korzystali pracownicy telefonicznego Centrum Serwisowego, działu części zamiennych i serwisów fabrycznych. Dostęp do systemu CRM za pośrednictwem narzędzi portalowych będą również miały serwisy partnerskie Amiki w Polsce i zagranicą. SAP CRM będzie zintegrowany z nowymi systemami analitycznymi oraz z funkcjonującymi w Amice rozwiązaniami SAP ERP, w tym m.in. systemami obsługującymi gospodarką magazynową, finanse czy zarządzanie jakością.
Za pomocą SAP CRM chcemy przede wszyskim zintegrować wszystkie kanały komunikacji z klientami oraz zapewnić serwisantom i klientom indywidualnym elastyczność w korzystaniu z naszej obsługi posprzedażnej – powiedział Dariusz Kaszkowiak, Dyrektor ds. Serwisu, Amica Wronki S.A. SAP CRM daje nam pewność skutecznej wymiany informacji pomiędzy systemami CRM, ERP i BI, dzięki czemu będziemy lepiej mogli poznać potrzeby naszych klientów, kontrolować jakość obsługi i koszty oraz mierzyć satysfakcję klienta. Mamy nadzieję, że pozwoli nam to skuteczniej budować konkurencyjność oferty Amiki.
Strategiczne zarządzanie organizacją

Amica zamierza również wykorzystać aplikacje SAP BusinessObjects w zakresie wsparcia swoich strategicznych procesów zarządczych. Celem wdrożenia jest uzyskiwanie w szybkim czasie skonsolidowanych wyników wszystkich spółek należących do Amica Wroniki S.A. i sprawne dokonywanie analiz rentowności. Rozwiązanie SAP BusinessObjects EPM do zarządzania efektywnością organizacji znajdzie zastosowanie w procesach planowania, budżetowania i konsolidacji oraz zarządzania strategią przedsiębiorstwa. Narzędzia SAP BusinessObjects BI pozwolą uzyskiwać przejrzyste raporty i analizy, zawierające najbardziej aktualne dane z różnych systemów biznesowych.
Przy użyciu narzędzi SAP BusinessObjects planujemy stworzyć zamknięty obieg strategicznych procesów w firmie – od określenia celów, poprzez efektywne planowanie, wykorzystanie zasobów i realizację po weryfikację efektów względem strategii – powiedział Piotr Skubel, Dyrektor Controllingu, Amica Wronki S.A. Dzięki ścisłej integracji platformy informacyjnej z pozostałymi systemami SAP w zakresie planowania i raportowania chcemy znacznie poszerzyć zakres informacji zarządczej niezbędnej do zarządzania firmą, która działa na bardzo konkurencyjnym rynku.
Początkowo rozwiązania analityczne zostaną wdrożone w centrali Amiki i zintegrowane z systemami: SAP ERP, hurtownią danych SAP BW i SAP CRM. Uruchomienie tego etapu wdrożenia jest planowane na połowę przyszłego roku. Następnie model ten będzie implementowany i odzwierciedlany w kolejnych spółkach zależnych. Amica Wronki S.A. korzysta z systemów SAP od 1998 roku, stale je unowocześniając i rozbudowując. Taką strategię docenia Grzegorz Rogaliński, Prezes SAP Polska:
Amica jest doskonałym przykładem budowania innowacyjności w zarządzaniu w oparciu o solidną bazę, jaką jest SAP ERP. Na tej podstawie nasi klienci mogą tworzyć coraz bardziej wyrafinowane, nowoczesne systemy dziedzinowe i analityczne, a wszystko w ramach spójnego i prostego w integracji środowiska technologicznego SAP.
Partnerem wdrażającym rozwiązania SAP CRM i SAP Business Objects w Amica Wronki S.A. jest InTeco Business Solutions, autoryzowany Partner SAP, który od lat dostarcza usługi informatyczne dla Amiki. Specjaliści InTeco brali udział m.in. w pierwszych etapach wdrożenia SAP ERP, następnie w upgrade’ach i rozszerzeniach systemu oraz roll-outach SAP na międzynarodowe przedstawicielstwa firmy. InTeco świadczy także dla Amiki Wronki S.A. i jej spółek zależnych usługi outsourcingu i doradztwa informatycznego w zakresie helpdesku dla użytkowników SAP i administracji rozwiązań SAP.

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top