System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

22 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Scandinavian Airlines System (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, wybrał system Comarch Loyalty Management w celu wzbogacenia programów lojalnościowych "EuroBonus" i "SAS Credits". Projekt polega na wdrożeniu kilku modułów oferowanych przez Comarch: Comarch Loyalty Management - jako główny mechanizm zarządzania i administracji programów lojalnościowych, Comarch Customer Engagement oraz Comarch Smart Analytics.

comarchLinie lotnicze Scandinavian Airlines (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, postawiły na rozwiązanie Comarch ECM Customer Care. To innowacyjny system rozwijany przez polskiego producenta i dostawcę usług oraz rozwiązań z branży IT, który pozwala zadbać o obsługę komunikacji i korespondencji z klientem końcowym. Wraz z wdrożeniem Customer Care, SAS będzie w stanie sprawnie rozwiązywać wszelkie kwestie związane z reklamacjami klientów, zapewniając im profesjonalną obsługę.

itintegro logo2015W marcu br., firma IT.integro poszerzyła swoją ofertę o kolejne rozwiązanie dla biznesu – Microsoft Dynamics CRM. Decyzja o wprowadzeniu do sprzedaży CRM wiąże się z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami. Dodatkowo, wiąże się ze strategią promowaną przez Microsoft o nazwie One Microsoft.

Klient z danych poskładany

Co Big Data daje CRM? Wywiad z Piotrem Prajsnarem, CEO Cloud Technologies

Współczesne firmy szukają coraz bardziej inteligentnego oprogramowania. Raport Accenture Technology Vision donosi, że 35 proc. przedsiębiorstw mocno inwestuje dziś w technologie cyfrowe, traktując je jako priorytetowe w swojej strategii biznesowej. Z tego powodu coraz częściej w firmach goszczą są np. systemy klasy CRM. Jednak zawarte w nich informacje nie wystarczają w pełni do skutecznej monetyzacji klienta. Ratunkiem okazuje się wówczas Big Data.

Zrozumienie klienta i dopasowanie się do jego potrzeb podstawą wzrostu sprzedaży

Wszystkie badania wskazują, że taniej i łatwiej jest utrzymać obecnego klienta, niż pozyskać nowego. W tym kontekście dbanie o relacje z klientami nabiera wyjątkowego znaczenia. Z pomocą nie od dziś przychodzą firmom systemy klasy CRM, które – choć znane od lat 90-tych XX wieku – wciąż mają do zaoferowania wiele niewykorzystywanych funkcji. Warto się im bliżej przyjrzeć.

Infovide-Matrix i Energa podpisały porozumienie

Infovide-Matrix i Energa podpisały porozumienie określające finalne warunki zakończenia współpracy przy realizacji umowy przy projekcie budowy i wdrożenia Systemu Obsługi Sprzedaży obejmującego system bilingowy i system CRM w Grupie Kapitałowej ENERGA.

Comarch dodaje skrzydeł platformie lojalnościowej linii lotniczych Brussels Airlines

Brussels Airlines jest belgijskim przewoźnikiem oferującym loty do 90 krajów w Europie, Afryce i Ameryce Północnej, z którego usług w 2014 roku skorzystało ponad 6,6 miliona pasażerów. Linie lotnicze Brussels Airlines wybrały Comarch jako partnera technologicznego do wdrożenia nowego program lojalnościowego „LOOP”. Wiedza Comarch z zakresu marketingu i budowy zaangażowania wśród klientów linii lotniczych oraz obecność w Belgii to dwa główne powody, które skłoniły belgijską firmę do współpracy z Comarch.

BP wybrało rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management

Aby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii, BP wybrało system Comarch Customer Loyalty Management. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność.

Microsoft Dynamics CRM 2016 dostępny dla klientów

W trakcie odbywającej się w Barcelonie konferencji Convergence EMEA, Microsoft ogłosił oficjalną dostępność nowej wersji rozwiązania klasy CRM – usługi Microsoft Dynamics CRM 2016 w wersjach on-line (chmurowej) oraz on-premise (instalowanej lokalnie na serwerach firmy).

Małe firmy potrzebują systemów zarządzania relacjami z klientami

insertMałe i średnie firmy mogą już korzystać z Gestora nexo – systemu CRM z najnowszej linii InsERT nexo. Zaprojektowany zgodnie z potrzebami MSP program, wspiera je zarówno w zarządzaniu relacjami z klientami, jak i w kierowaniu pracą wewnątrz firmy.

Czy 150 tys. firm może się mylić?

Salesforce logoW październiku 2015 debiutuje Salesforce Lightning. To nowe rozwiązanie do zarządzania i obsługi sprzedaży, które powstało na bazie opinii ponad 150 tysięcy praktyków wykorzystujących Salesforce w codziennej pracy.

BZ WBK we współpracy z Comarch wdroży CRM 2.0

Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.

bs4 smart – baza pod Twój sukces

Czasy, w których zarządzano firmą na podstawie intuicji, dawno odeszły w zapomnienie. Chociaż niektórzy menedżerowie nadal podkreślają jej rolę w biznesie, to ryzyko jest zbyt wysokie, aby polegać wyłącznie na własnej wizji.

Raport Salesforce o stanie marketingu w segmencie B2B

Salesforce logoCo jest dziś ważne dla marketerów B2B, w jakie narzędzia chcą inwestować, jak zabiegać o klientów i jak mierzyć efektywności swoich działań – to wszystko ujęto w opracowaniu Salesforce „2015 State of B2B Marketing”.

Rynek systemów CRM ma wciąż duży potencjał popytowy

bonair logoPierwsze półrocze 2015 roku pokazało, że rynek systemów CRM ma wciąż duży potencjał popytowy, a tym samym – i rozwojowy. Prognozy na kolejne miesiące są również optymistyczne. Firma badawcza Gartner przewiduje, że rynek rozwiązań CRM wzrośnie w sumie o niemal 15% w 2015 roku. Jednocześnie prognozuje, że wdrożenia w modelu SaaS lub oparte na chmurze będą stanowiły więcej niż 40% wszystkich implementacji systemów CRM, a 50% w roku 2016. Rosnąca sprzedaż rozwiązań w modelu Software as a Service (SaaS) wiąże się z tym, że jest to dla firm bardzo wygodne rozwiązanie stwarzające dużo mniejsze ryzyko inwestycji w nowe oprogramowanie.

COMARCH LOYALTY MANAGEMENT w liniach lotniczych TURKİSH AİRLİNES

Linie lotnicze Turkish Airlines wybrały rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), aby wzbogacić swój program "Miles & Smiles". Turecki przewoźnik to największa linia lotnicza pod względem liczby połączeń międzynarodowych oraz liczby krajów, do których wykonywane są loty. Klienci linii mogą wybrać jedno z ponad 260 lotnisk docelowych.

Jak zatrzymać klienta w branży automotive?

We współczesnym świecie najcenniejszą wartością – oprócz informacji – jest lojalność klienta. W ogromie dostępnych ofert i licznych promocji coraz trudniej zyskać stałych odbiorców, którzy nie zrezygnują z usług dealera po okresie gwarancyjnym. Jak rozkochać w sobie klienta na dłużej? Z pomocą przychodzi technologia.

UNIQA TU automatyzuje rejestrację szkód z systemem COMARCH

comarchComarch zakończył sukcesem kolejne wdrożenie zintegrowanej aplikacji do obsługi klientów w contact center – tym razem w Towarzystwie Ubezpieczeń UNIQA. Rozwiązanie łączy w swej funkcjonalności unikalne cechy systemu do obsługi urządzeń telekomunikacyjnych oraz liczne funkcje systemów wspierających obsługę klientów, na przykład CRM, Campaign Management czy systemów dziedzinowych.

Salesforce: w 5 lat ilość danych wzrośnie od 10 do 50 razy

Salesforce logoWedług firmy Salesforce, dramatyczny przyrost danych generowanych przez ludzi, urządzenia i firmy będzie coraz silniej stawiał biznes przed trzema wyzwaniami. Firmy będą walczyć na polu szybkości reagowania, personalizacji w relacjach z klientami i umiejętności selekcji danych do przetwarzania i dalszego wykorzystywania.

Polski oddział Grupy Mota-Engil stawia na CRM i analitykę firmy Microsoft

Polski oddział Grupy Mota-Engil, specjalizującej się w budownictwie i zarządzaniu infrastrukturą w sektorze inżynierii i budowy, środowiska i usług środowiskowych, projektów transportowych oraz wydobycia, zdecydował się na wdrożenie rozwiązania Sales Productivity, które łączy w sobie aplikację biznesową Microsoft Dynamics CRM Online, pakiet aplikacji biurowych Office 365 oraz narzędzie analityczne Power BI. Celem implementacji jest zwiększenie produktywności w obszarze sprzedaży, płatności, marketingu, obsługi klienta, a także wsparcia posprzedażowego.

Oracle Marketing Cloud z dodatkami - lepsza obsługa

Aby pomóc sprzedawcom w nawiązaniu lepszego kontaktu z klientami i zapewnieniu im spersonalizowanej i skoordynowanej obsługi w czasie rzeczywistym, Oracle rozszerzył pakiet usług Oracle Marketing Cloud o trzy innowacyjne funkcje: Oracle ID Graph, Rapid Retargeter i AppCloud Connect.

Aplikacje ERP i ECM do obsługi reklamacji, czyli jak zyskać mimo straty?

Z obserwacji rynku wynika, że ponad 90 proc. konsumentów składa reklamacje bezpośrednio w miejscu zakupu. 10 minut zajmuje pracownikowi przyjęcie zgłoszenia oraz przekazanie sposobu rozpatrzenia zdarzenia. Następny krok, czyli stworzenie papierowego protokołu rejestrującego reklamację - kolejne 30 minut. Jak rozwiązać problemy czasowo-ekonomiczne salonów sprzedaży w Polsce? Jak rynek oprogramowania ERP i ECM reaguje na te potrzeby?

Salesforce: dziś wyzwaniem jest upraszczanie działań

Firmy nie chcą tracić bliskiego kontaktu ze swoimi klientami tylko dlatego, że rośnie liczba kanałów i możliwości komunikacji. To dlatego po stronie biznesu widać silną potrzebę traktowania klientów indywidualnie, a nie jako zbiorowości. To jednak powoduje, że zarządzanie marketingiem i sprzedażą wydaje się być coraz bardziej skomplikowane. Czy można je jakość uprościć?

Czy klienci kiedykolwiek są naprawdę lojalni?

oracle logo plFirma Oracle opublikowała nowy raport pt. „Dogs are Loyal. Customers Aren’t” (Psy są lojalne — w przeciwieństwie do klientów), opracowany we współpracy z Philipem Gravesem, niezależnym konsultantem ds. zachowań klientów.

Polski system na straży francuskiej lojalności

Banque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo.

Priorytety w marketingu w raporcie SalesForce

Firma SalesForce przeprowadziła badanie z udziałem ponad 5000 marketerów z całego świata. Wyniki jednoznacznie wskazują priorytety współczesnego marketingu: potrzebę inwestowania w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing.

Personalizacja przyszłością marketingu według 90% specjalistów

Firma Teradata przedstawiła wyniki międzynarodowego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey. Badanie to koncentruje się na trendach dotyczących implementacji założeń marketingu opartego na danych oraz powiązanej z takim podejściem wartości biznesowej. Najnowsza analiza stanowi kontynuację badania przeprowadzonego przez firmę Teradata Marketing Applications w połowie 2013 roku i ukazuje znaczne zmiany, jakie zaszły od tego czasu w odniesieniu do budowania wartości biznesowej w oparciu o informacje, zintegrowane platformy marketingowe oraz zorientowane na klienta i poparte danymi strategie działań marketingowych.

System CRM pomaga w optymalizacji procesów w AGIS Fire & Security

Firma AGIS Fire & Security, międzynarodowy dostawca rozwiązań w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń, instalacji elektrycznych i rozwiązań do ochrony przeciwpożarowej, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013 w celu usprawnienia procesów związanych ze sprzedażą, ofertowaniem, realizacją zleceń i pozyskiwaniem nowych klientów. Projekt zrealizowała firma Intersys, specjalizująca się dostarczaniu i wdrażaniu aplikacji biznesowych Microsoft.

Dobre prognozy dla rozwoju rynku chmurowych rozwiązań obsługi klienta

Interactive Intelligence Group przewiduje, że wiodącym trendem przyszłego roku w zakresie systemów komunikacyjnych dla biznesu będzie dynamiczny rozwój liczby projektów chmurowych. Według raportu firmy analitycznej Frost & Sullivan „ Analysis of the EMEA Hosted Contact Centre Services Market” w latach 2013 – 2019 średnie tempo rozwoju rynku hostowanych i chmurowych rozwiązań contact center w regionie EMEA osiągnie 16,9 proc., natomiast w krajach Europy Wschodniej możemy spodziewać się wzrostu na poziomie 22,5 proc.

Sztuczna inteligencja pomoże w budowaniu relacji z klientem

Zdaniem Stephena Hawkinga sztuczna inteligencja może być kiedyś tak sprawna, że sama się zreorganizuje i zacznie rozwijać coraz szybciej. Według badań prowadzonych przez Xerox Palo Alto Research Center, technologia wirtualnego agenta bazująca właśnie na niej, stanowi krok w stronę rzeczywistości, w której maszyny mogą rozumieć i reagować na język, jakim posługuje się człowiek. Dzięki temu to rozwiązanie znalazło swoje zastosowanie w biznesie.

Hubspot zaskakuje

Komunikat Hubspot o uruchomieniu własnej, bezpłatnej platformy CRM spotkał się z zaskoczeniem. Ta marketingowa taktyka jest próbą zdobycia przyczółku na zajętym, przez takie giganty CRM jak Salesforce i Microsoft, rynku narzędzi customer experience. Wspierany przez Sequoia, Google Ventures, i samego Salesforce, Hubspot będzie z pewnością cennym dodatkiem do oferty dostawców CRM.

Q4Net optymalizuje procesy sprzedażowe

Firma Q4Net Sp. z o.o., specjalizująca się w zakresie usług informatycznych związanych z projektowaniem i budową sieci LAN/WAN, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM w celu optymalizacji procesów sprzedażowych. Projekt zrealizowała firma Intersys, która jest certyfikowanym partnerem Microsoft

Węgierski kontakt Comtrustu na wdrożenie SAP

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center poinformowała o podpisaniu umowy i wdrożeniu SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm. Jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jak CRM usprawnia funkcjonowanie Hospicjum Onkologicznego św. Krzysztofa?

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa świadczy pomoc domową i prowadzi hospicjum stacjonarne dla osób dorosłych w województwie mazowieckim. Organizacja funkcjonuje od 1990 roku. Obecnie zatrudnia 100 pracowników, współpracuje z 50 wolontariuszami i jest wspierana przez ponad 6000 darczyńców.

Jak dobrać odpowiednie oprogramowanie CRM dla firmy z branży szkoleniowej lub edukacyjnej?

Dla firm, których działalność opiera się na budowaniu relacji z Uczestnikami kursów lub szkoleń, oprogramowanie CRM powinno być podstawowym narzędziem pracy. Bez niego szybko napotkają barierę związaną z trudnościami w zapanowaniu nad komunikacją i rosnąca bazą Słuchaczy, która uniemożliwi im dalszy wzrost.

Sprzedaż potrzebuje IT

UPDATE - sprzedaż potrzebuje ITFirma update CRM przeprowadziła badanie wśród szefów zespołów sprzedaży, które wskazują, że przedsiębiorstwa potrzebują przejrzystej i aktualnej informacji o kliencie. W usprawnieniu procesu sprzedaży równie ważny jest stały kontakt ze wszystkimi pracownikami, także tymi pracującymi w terenie – dlatego respondenci przewidują, że firmy będą inwestowały coraz więcej w mobilne rozwiązania CRM.

Microsoft Dynamics CRM Online wspomaga rozwój Targów Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce

Targi Frankfurt – jedyne oficjalne przedstawicielstwo Messe Frankfurt w Polsce – wdrożyły rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online w celu usprawnienia obsługi organizacji targów i wyjazdów na poszczególne wydarzenia oraz efektywnego przetwarzania informacji na temat kontrahentów.

Trendy cyfrowego marketingu okiem Teradaty

Przedsiębiorcy mają dziś do dyspozycji tak szeroką gamę technologii marketingowych, że wyzwaniem staje się określenie priorytetów oraz inwestowanie w odpowiednie rozwiązania – w szczególności problem ten dotyka organizacji i działów marketingu podejmujących wysiłki zmierzające do wdrożenia modelu skupionej wokół rozwiązań cyfrowych działalności zorientowanej na klienta.

Jak dopasować system CRM do branży budowlanej?

Decydując się na wdrożenie oprogramowania CRM, należy wybrać takie rozwiązanie, które będzie w stanie odpowiednio dopasować się do specyfiki prowadzonej działalności. Nawet dwa przedsiębiorstwa działające w tej samej branży mają różne potrzeby i nie można traktować ich jednakowo przy wdrożeniu systemu. Istotne jest także zrozumienie funkcjonowania danej branży i wdrożenie dodatkowych funkcje programu dopasowanych do konkretnej działalności.

CRM w firmie szkoleniowej ProLearning

KOMPLUS wdrożył w ProLearning system CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. Wspiera on proces pozyskiwania uczestników oraz obsługi szkoleń i egzaminów. W ramach dostosowania do potrzeb został wprowadzony nowy grafik szkoleń (zgodnie z założeniami ProLearning) oraz wprowadzono możliwość wydruku certyfikatów.

Back to top