loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

ORACLEFirma Oracle zaprezentowała pierwsze cyfrowe rozwiązanie do zarządzania danymi opracowane z myślą o tym, aby pomóc specjalistom ds. marketingu B2B (channel marketers) w nawiązywaniu kontaktów z pośrednikami, firmami typu VAR i dystrybutorami.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Nowe rozwiązanie Oracle Data Cloud do marketingu B2B umożliwia firmom z branży IT oraz innym specjalistom ds. marketingu w sieciach partnerskich personalizację ich komunikatów o programach, inwestycjach i zachętach dla tysięcy partnerów handlowych, co zwiększa zaangażowanie i efektywność partnerów.
Dotychczas marketing w sieciach partnerskich nie był wystarczająco wspierany przez branżę marketingu cyfrowego — powiedział Niraj Deo, wiceprezes Oracle, szef działu produktów Data Cloud. „Mimo sukcesów analogowych specjaliści ds. marketingu w sieciach partnerskich nie mieli danych potrzebnych do dotarcia do potencjalnych partnerów i dilerów na odpowiednią skalę w mediach cyfrowych. Oracle Data Cloud zapewnia specjalistom ds. marketingu B2B ogromne możliwości oparte na danych, pomagające im w osiąganiu celów marketingowych. Udostępnia również nowoczesną programową funkcję współużytkowania danych, dzięki której użytkownicy mogą maksymalnie wykorzystać zachęty dla partnerów i inwestycje.
Mimo że specjaliści ds. marketingu w sieciach partnerskich wiele inwestują w zachęty dla partnerów i inne strategie marketingowe, bardzo niewielka część tych inwestycji jest cyfrowa i oparta na danych. Oracle Data Cloud umożliwia sprawne i automatyczne współużytkowywanie danych z dużą liczbą partnerów handlowych, usprawniając w ten sposób realizację newralgicznych przepływów pracy takich jak retargetowanie i przyspieszanie strumienia sprzedaży.

Na podstawie materiałów Oracle, opracował Patrycjusz Jaworski

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top