RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna! |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Software Mind eCare w Norwegii

- Szczegóły
- Kategoria: CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRESTCOM z systemem CRM firmy KOMPLUS

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM liderem rynku

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft prezentuje CRM 2011

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w spółkach Grupy TP SA

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Novitus SA wdroży Microsoft Dynamics CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Macrologic wdroży CRM i OLAP w TUGEB POLBUD

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Higiena System Sp. z o.o. z systemem CRM Microsoft

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Teradata wśród liderów wielokanałowego CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM przed premierą

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w INFOR PL

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Deutsche Telekom Group wybiera system Oracle Siebel CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Mobilne wsparcie sprzedaży w KRKA-POLSKA

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Wirtgen Polska wdraża CRM z itelligence

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM liderem badania „Magic Quadrant”

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
ORACLE Social Service Suite na rynku

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle CRM On Demand w wersji 17

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
MSG wdroży CRM firmy OUTBOX
1OUTBOX, wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarze zarządzania relacjami z klientem (CRM) podpisała kontrakt na analizę modelu utrzymania systemu informatycznego dla Mazowieckiej Spółki Gazownictwa, która jest strategiczną spółką koncernu PGNiG.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SIMPLE.CRM/BPM dla Blue System

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
ENERGA-OBRÓT SA stawia na Microsft Dyncamics CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w firmie szkoleniowej BOMIS

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
PRESSCOM z systemem CRM SoftwareMind

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System Sprzedaży Detalicznej w Telefonii DIALOG S.A.

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla Nowej Energii

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Jak sprzedawać systemy klasy CRM ?

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
xRM - rewolucja w bankowym CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
KISAN postawił na CRM salesforce.co

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Homo Creatore z CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowy wymiar CRM
Platforma xRM (Anything Relationship Management) stanowi naturalną ewolucję systemu CRM, powstałą w skutek zmian rynkowych i stale zmieniających się potrzeb klientów różnych sektorów biznesowych. Umożliwia tworzenie rozwiązań „szytych na miarę” organizacji i jej potrzeb.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM online z dedykacją dla Royal Canin
Tworzenie systemów CRM jako aplikacji webowych staje się coraz popularniejsze. Możliwości dodatkowo rosną, gdy CRM zostaje wzbogacony o funkcjonalności programu lojalnościowego. Przykładem takiego rozwiązania jest system stworzony przez Empathy Interactive dla Royal Canin Polska.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM z dedykacją dla wydawnictw
MKM s.c. wydawca Gazety Regionalnej obejmującej swym zasięgiem powiaty: Żarski, Nowosolski i Żagański, wdrożył system komplusSOZ – System Obsługi Zleceń Reklamowych. System komplusSOZ poza modułami typowymi dla systemów CRM, jak: baza danych Klientów i Domów Mediowych, działania handlowe, mailingi, oferty, posiada moduły umożliwiające tworzenie zleceń reklamowych, fakturowanie reklam oraz planowanie i raportowanie reklam.