RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna! |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Macrologic wdroży CRM i OLAP w TUGEB POLBUD

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Higiena System Sp. z o.o. z systemem CRM Microsoft

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Teradata wśród liderów wielokanałowego CRM
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM przed premierą

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w INFOR PL

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Deutsche Telekom Group wybiera system Oracle Siebel CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Mobilne wsparcie sprzedaży w KRKA-POLSKA

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Wirtgen Polska wdraża CRM z itelligence

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM liderem badania „Magic Quadrant”

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
ORACLE Social Service Suite na rynku

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle CRM On Demand w wersji 17

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
MSG wdroży CRM firmy OUTBOX
1OUTBOX, wiodąca firma konsultingowa specjalizująca się we wdrażaniu rozwiązań informatycznych w obszarze zarządzania relacjami z klientem (CRM) podpisała kontrakt na analizę modelu utrzymania systemu informatycznego dla Mazowieckiej Spółki Gazownictwa, która jest strategiczną spółką koncernu PGNiG.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SIMPLE.CRM/BPM dla Blue System

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
ENERGA-OBRÓT SA stawia na Microsft Dyncamics CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w firmie szkoleniowej BOMIS

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
PRESSCOM z systemem CRM SoftwareMind

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System Sprzedaży Detalicznej w Telefonii DIALOG S.A.

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla Nowej Energii

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Jak sprzedawać systemy klasy CRM ?

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
xRM - rewolucja w bankowym CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
KISAN postawił na CRM salesforce.co

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Homo Creatore z CRM

- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Nowy wymiar CRM
Platforma xRM (Anything Relationship Management) stanowi naturalną ewolucję systemu CRM, powstałą w skutek zmian rynkowych i stale zmieniających się potrzeb klientów różnych sektorów biznesowych. Umożliwia tworzenie rozwiązań „szytych na miarę” organizacji i jej potrzeb.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM online z dedykacją dla Royal Canin
Tworzenie systemów CRM jako aplikacji webowych staje się coraz popularniejsze. Możliwości dodatkowo rosną, gdy CRM zostaje wzbogacony o funkcjonalności programu lojalnościowego. Przykładem takiego rozwiązania jest system stworzony przez Empathy Interactive dla Royal Canin Polska.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM z dedykacją dla wydawnictw
MKM s.c. wydawca Gazety Regionalnej obejmującej swym zasięgiem powiaty: Żarski, Nowosolski i Żagański, wdrożył system komplusSOZ – System Obsługi Zleceń Reklamowych. System komplusSOZ poza modułami typowymi dla systemów CRM, jak: baza danych Klientów i Domów Mediowych, działania handlowe, mailingi, oferty, posiada moduły umożliwiające tworzenie zleceń reklamowych, fakturowanie reklam oraz planowanie i raportowanie reklam.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Oracle przedstawia PeopleSoft Enterprise CRM 9.1
Aby pomóc przedsiębiorstwom w zwiększeniu produktywności użytkowników i wydajności działalności biznesowej oraz w obniżeniu kosztów posiadania procesów biznesowych CRM, firma Oracle wprowadziła na rynek system Oracle PeopleSoft Enterprise CRM 9.1.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
MICROSOFT DYNAMICS CRM dla Promedica24.pl
Promedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Vectra opiera windykacje o CRM
Wola Info zakończyła wdrożenie systemu do obsługi procesu windykacyjnego oraz narzędzi go wspierających dla drugiego co do wielkości operatora kablowego w Polsce - firmy Vectra. Wdrożenie kosztowało 0,8 mln zł.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla 280 użytkowników
Insoft sp. z o.o. wdrożył i przystosował system Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla potrzeb grupy Barentz - dystrybutora na rynku surowców i dodatków dla różnych gałęzi przemysłu. Wdrożeniem objęto 280 użytkowników, w kilku krajach europejskich m.in. w Holandii, Belgii, Polsce, Niemczech, Czechach, Wielkiej Brytanii i Danii. W dalszej perspektywie planuje się udostępnienie systemu dla pozostałych oddziałów Grupy w innych krajach.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w firmie FABLOK SA
FABLOK S.A. wykorzystuje oprogramowenie CRM i BPM autorstwa firmy SIMPLE - do obsługi rejestracji uzgodnień technicznych działu marketingu z klientami, oraz obiegu informacji pomiędzy działami odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych etapów zleceń. Wdrożenie oprogramowania CRM i BPM zostało zrealizowane przez konsultantów SIMPLE Sp. z o.o.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
WEB-ski CRM w fabryce farb i lakierów
Fabryka Farb i Lakierów MALCHEM wdrożyła system do zarządania relacjami z klientem CRM firmy KOMPLUS. Aplikacja w wersji Web, dostępna z poziomu przegladarki internetowej zapewnia pracownikom MALCHEM szybki dostęp do danych kontaktowach Klientów. Sytstem umożliwia łatwy i sprawny dostęp do pełnej historii współpracy z Klientami. Dzięki modułowi Kontrakty umożliwia analizę potencjalnej i bieżącej sprzedaży.