loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Higiena System Sp. z o.o. z systemem CRM Microsoft

INSOFT -  CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft wdrożył Microsoft CRM w firmie Higiena System Sp. z o.o. Wdrożenie było elementem strategii Higiena System ukierunkowanej na doskonalenie, jakości usług oraz uzyskanie pełnej satysfakcji Klienta. Do realizacji wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 wybrana została firma Insoft Sp. z o. o. dzięki kilkunastoletniemu doświadczeniu we wdrażaniu systemów klasy CRM, popartym licznymi referencjami od zadowolonych klientów.
Rozbudowane możliwości systemu Microsoft CRM pozwalają na tworzenie i zachowanie przejrzystego obrazu współpracy z klientem na wszystkich etapach - począwszy od momentu nawiązania relacji, przez sprzedaż, aż po późniejszą opiekę posprzedażną i pomoc serwisową. Standardowa funkcjonalność Microsoft CRM w pełni odzwierciedla procesy biznesowe zachodzące w firmie Higiena System. Z kolei przeszkolenie przez Insoft osoby z firmy Higiena System z zakresu administracji i dostosowania systemu do potrzeb firmy znacząco wpłynęły na obniżenie kosztów oraz czasu wdrożenia.

Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. w Higiena System Sp. z o.o. składało się z dwóch etapów i zostało przeprowadzone w ciągu jednego miesiąca. W pierwszym etapie Insoft przeprowadził instalację i konfigurację systemów Microsoft SQL Server 2008 i Microsoft Dynamics CRM Server. Wykonano integrację zainstalowanych serwerów ze środowiskiem informatycznym Klienta, w szczególności z serwerem poczty elektronicznej oraz zainstalowano klientów Microsoft Dynamics CRM 4.0 dla Outlooka oraz skonfigurowano przeglądarkę Internet Explorer do pracy z serwerem CRM.

Drugi etap obejmował szkolenia dla użytkowników z zakresu obsługi aplikacji Microsoft Dynamics CRM 4.0 oraz szkolenie dla administratora systemu. Szkolenie użytkowników obejmowało podstawowe funkcjonalności aplikacji Microsoft CRM, tj.: zarządzanie procesem sprzedaży, automatyzację procesów marketingowych oraz obsługę posprzedażową klienta z planowaniem usług serwisowych. Kurs Administracyjny obejmował szkolenie w zakresu administrowania systemem oraz dostosowania systemu do potrzeb firmy w ramach narzędzi oferowanych przez system Microsoft Dynamics CRM. Dzięki zdobytej na szkoleniu wiedzy pracownik firmy Higiena System samodzielnie dokonał szeregu modyfikacji, które standardowej aplikacji Microsoft Dynamics CRM nadały indywidualnego charakteru.

Firma Higiena System od 1995 roku działa na terenie Polski realizując usługi outsourcingowe w oparciu o najnowocześniejsze technologie. Oferowane przez firmę usługi obejmują utrzymywanie czystości zarówno wewnątrz i na zewnątrz obiektów oraz pełen zakres usług specjalistycznych. Firma zaczynała, jako mała rodzinna firma zatrudniająca kilka osób, dzisiaj zatrudnia kilkuset pracowników na terenie całego kraju. W pierwszym okresie swojej działalności większość usług świadczyła klientom w regionie Śląska, dziś zasięgiem obejmuje całą Polskę. Do głównych klientów firmy należą duże koncerny, zakłady przemysłowe, sieci handlowe oraz banki.

Źródło: www.insoft.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top