- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
Chirurg z Business Intelligence
Karetka z piskiem opon zatrzymuje się przed wejściem do szpitala. W mgnieniu oka mężczyzna z uszkodzoną czaszką trafia na salę operacyjną. W tym czasie zespół chirurgów musi dostać się do kluczowych informacji. Jakie choroby przechodził pacjent? Na co jest uczulony? Na co uważać, by po operacji nie pojawiły się niebezpieczne komplikacje? Wyniki analiz pojawiają się w systemie Business Intelligence po kilku sekundach. Tyle też dzieli życie pacjenta od śmierci.
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
Stawianie pytań i znajdowanie precyzyjnych odpowiedzi to podstawa pracy Johna B. Birger Christensena, zajmującego się controllingiem w skandynawskim oddziale DaimlerChrysler Financial Services (DCFS). W jego pracy, ważnym jest „o ile więcej - niż wcześniej planowano - rzeczywiście wyleasingowano ciężarówek np. w Jutlandii”. Innym razem potrzebna jest precyzyjna informacja „leasing ilu taksówek w Kopenhadze finansuje DCFS”.
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence

- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence

- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence

- Szczegóły
- Kategoria: Business Intelligence
System analiz i raportowania ProClarity w Vitrosilicon SA
Znacznie lepsze niż szklana kula
Spółka Vitrosilicon, wytwarzająca produkty szklane, potrzebowała narzędzia, które zapewni na bieżąco dostęp do informacji o sprzedaży produktów i sytuacji finansowej firmy. Te oczekiwania spełnił system ProClarity. Vitrosilicon wykorzystuje nietypowy system wspomagający zarządzanie PRO/MIS, działający na uniksowej bazie Progress. Potrafi on sporządzać analizy i raporty, które można zobaczyć na ekranie i wydrukować, ale nie współpracuje z Excelem, wykorzystywanym m.in. w księgowości.