Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Polski system na straży francuskiej lojalności

Banque Populaire des Alpes, regionalna jednostka francuskiej grupy BPCE, wybrała Comarch Loyalty for Banking do budowy nowego programu lojalnościowego o nazwie Fideo.

Priorytety w marketingu w raporcie SalesForce

Firma SalesForce przeprowadziła badanie z udziałem ponad 5000 marketerów z całego świata. Wyniki jednoznacznie wskazują priorytety współczesnego marketingu: potrzebę inwestowania w media społecznościowe, marketing mobilny oraz e-mail marketing.

Personalizacja przyszłością marketingu według 90% specjalistów

Firma Teradata przedstawiła wyniki międzynarodowego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey. Badanie to koncentruje się na trendach dotyczących implementacji założeń marketingu opartego na danych oraz powiązanej z takim podejściem wartości biznesowej. Najnowsza analiza stanowi kontynuację badania przeprowadzonego przez firmę Teradata Marketing Applications w połowie 2013 roku i ukazuje znaczne zmiany, jakie zaszły od tego czasu w odniesieniu do budowania wartości biznesowej w oparciu o informacje, zintegrowane platformy marketingowe oraz zorientowane na klienta i poparte danymi strategie działań marketingowych.

System CRM pomaga w optymalizacji procesów w AGIS Fire & Security

Firma AGIS Fire & Security, międzynarodowy dostawca rozwiązań w zakresie elektronicznych systemów zabezpieczeń, instalacji elektrycznych i rozwiązań do ochrony przeciwpożarowej, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013 w celu usprawnienia procesów związanych ze sprzedażą, ofertowaniem, realizacją zleceń i pozyskiwaniem nowych klientów. Projekt zrealizowała firma Intersys, specjalizująca się dostarczaniu i wdrażaniu aplikacji biznesowych Microsoft.

Dobre prognozy dla rozwoju rynku chmurowych rozwiązań obsługi klienta

Interactive Intelligence Group przewiduje, że wiodącym trendem przyszłego roku w zakresie systemów komunikacyjnych dla biznesu będzie dynamiczny rozwój liczby projektów chmurowych. Według raportu firmy analitycznej Frost & Sullivan „ Analysis of the EMEA Hosted Contact Centre Services Market” w latach 2013 – 2019 średnie tempo rozwoju rynku hostowanych i chmurowych rozwiązań contact center w regionie EMEA osiągnie 16,9 proc., natomiast w krajach Europy Wschodniej możemy spodziewać się wzrostu na poziomie 22,5 proc.

Sztuczna inteligencja pomoże w budowaniu relacji z klientem

Zdaniem Stephena Hawkinga sztuczna inteligencja może być kiedyś tak sprawna, że sama się zreorganizuje i zacznie rozwijać coraz szybciej. Według badań prowadzonych przez Xerox Palo Alto Research Center, technologia wirtualnego agenta bazująca właśnie na niej, stanowi krok w stronę rzeczywistości, w której maszyny mogą rozumieć i reagować na język, jakim posługuje się człowiek. Dzięki temu to rozwiązanie znalazło swoje zastosowanie w biznesie.

Hubspot zaskakuje

Komunikat Hubspot o uruchomieniu własnej, bezpłatnej platformy CRM spotkał się z zaskoczeniem. Ta marketingowa taktyka jest próbą zdobycia przyczółku na zajętym, przez takie giganty CRM jak Salesforce i Microsoft, rynku narzędzi customer experience. Wspierany przez Sequoia, Google Ventures, i samego Salesforce, Hubspot będzie z pewnością cennym dodatkiem do oferty dostawców CRM.

Q4Net optymalizuje procesy sprzedażowe

Firma Q4Net Sp. z o.o., specjalizująca się w zakresie usług informatycznych związanych z projektowaniem i budową sieci LAN/WAN, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM w celu optymalizacji procesów sprzedażowych. Projekt zrealizowała firma Intersys, która jest certyfikowanym partnerem Microsoft

Węgierski kontakt Comtrustu na wdrożenie SAP

Spółka Comtrust, partner SAP specjalizujący się w rozwiązaniu SAP Contact Center poinformowała o podpisaniu umowy i wdrożeniu SAP w Sole-Mizo, węgierskiej firmie z Grupy Bonafarm. Jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania na rynku spożywczym w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jak CRM usprawnia funkcjonowanie Hospicjum Onkologicznego św. Krzysztofa?

Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa świadczy pomoc domową i prowadzi hospicjum stacjonarne dla osób dorosłych w województwie mazowieckim. Organizacja funkcjonuje od 1990 roku. Obecnie zatrudnia 100 pracowników, współpracuje z 50 wolontariuszami i jest wspierana przez ponad 6000 darczyńców.

Jak dobrać odpowiednie oprogramowanie CRM dla firmy z branży szkoleniowej lub edukacyjnej?

Dla firm, których działalność opiera się na budowaniu relacji z Uczestnikami kursów lub szkoleń, oprogramowanie CRM powinno być podstawowym narzędziem pracy. Bez niego szybko napotkają barierę związaną z trudnościami w zapanowaniu nad komunikacją i rosnąca bazą Słuchaczy, która uniemożliwi im dalszy wzrost.

Sprzedaż potrzebuje IT

UPDATE - sprzedaż potrzebuje ITFirma update CRM przeprowadziła badanie wśród szefów zespołów sprzedaży, które wskazują, że przedsiębiorstwa potrzebują przejrzystej i aktualnej informacji o kliencie. W usprawnieniu procesu sprzedaży równie ważny jest stały kontakt ze wszystkimi pracownikami, także tymi pracującymi w terenie – dlatego respondenci przewidują, że firmy będą inwestowały coraz więcej w mobilne rozwiązania CRM.

Microsoft Dynamics CRM Online wspomaga rozwój Targów Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce

Targi Frankfurt – jedyne oficjalne przedstawicielstwo Messe Frankfurt w Polsce – wdrożyły rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM Online w celu usprawnienia obsługi organizacji targów i wyjazdów na poszczególne wydarzenia oraz efektywnego przetwarzania informacji na temat kontrahentów.

Trendy cyfrowego marketingu okiem Teradaty

Przedsiębiorcy mają dziś do dyspozycji tak szeroką gamę technologii marketingowych, że wyzwaniem staje się określenie priorytetów oraz inwestowanie w odpowiednie rozwiązania – w szczególności problem ten dotyka organizacji i działów marketingu podejmujących wysiłki zmierzające do wdrożenia modelu skupionej wokół rozwiązań cyfrowych działalności zorientowanej na klienta.

Jak dopasować system CRM do branży budowlanej?

Decydując się na wdrożenie oprogramowania CRM, należy wybrać takie rozwiązanie, które będzie w stanie odpowiednio dopasować się do specyfiki prowadzonej działalności. Nawet dwa przedsiębiorstwa działające w tej samej branży mają różne potrzeby i nie można traktować ich jednakowo przy wdrożeniu systemu. Istotne jest także zrozumienie funkcjonowania danej branży i wdrożenie dodatkowych funkcje programu dopasowanych do konkretnej działalności.

CRM w firmie szkoleniowej ProLearning

KOMPLUS wdrożył w ProLearning system CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. Wspiera on proces pozyskiwania uczestników oraz obsługi szkoleń i egzaminów. W ramach dostosowania do potrzeb został wprowadzony nowy grafik szkoleń (zgodnie z założeniami ProLearning) oraz wprowadzono możliwość wydruku certyfikatów.

Firma update dołącza do Grupy Aurea

Amerykańska firma Aurea przejmując większościowy pakiet udziałów w update software AG wzmacnia swoją pozycję strategiczną w Europie. Dotyczy to w szczególności krajów niemieckojęzycznych, gdzie swoje siedziby mają kluczowi klienci firmy update, tacy jak: Boehringer, Deutsche Post i Lufthansa. Dzięki inwestycji, update i jej klienci zyskają dostęp do szerszego pakietu rozwiązań CRM oraz globalnego rynku, co zapewni dodatkową wartość biznesową i jeszcze mocniejszą koncentrację na potrzebach klientów.

Microsoft zapowiada nową wersję systemu CRM

Microsoft ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, jak również aktualizacji Microsoft Dynamics CRM Online oraz usług Microsoft Dynamics Marketing, które pojawią się na globalnym rynku pod koniec roku.

Nowa aplikacja CRM na iPada

updateupdate przedstawia nową wersję systemu CRM.pad 2.0. Aplikacja na iPada oferuje mobilne funkcjonalności CRM, które zapewniają zespołom sprzedaży i serwisu bardziej skuteczną obsługę klienta. Twórcy mobilnego rozwiązania skoncentrowali się na poprawie przejrzystości i wygody użytkowania. Lepsza struktura interfejsu, funkcje dostosowane do praktycznych zadań oraz tryb offline zapewniają wzrost efektywności i elastyczności pracy.

update.CRM ubrany w branżowe dodatki

update software AG wprowadził nowe funkcje w ramach sztandarowej aplikacji CRM. Pakiet zapewnia użytkownikom dostosowanie do unikatowych wymagań charakterystycznych dla wybranych branż. Rozwiązanie zostało uzupełnione o nowe możliwości współpracy z mapami Bing, nowy graficzny obraz sieci kontaktów oraz modułowy sposób dokumentowania wizyt klientów „krok po kroku”. Zapewniono również proste opcje administracyjne dla użytkowników.

Microsoft Dynamics CRM wspiera rozwój Comtegry

Comtegra, integrator systemów informatycznych, oferujący rozwiązania z zakresu konsolidacji i wirtualizacji desktopów, serwerów oraz pamięci masowych, wdrożył rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2013.

LinkedIn na platformie Oracle Social Relationship Management (SRM)

ORACLELinkedIn już od dłuższego czasu należy do najważniejszych serwisów społecznościowych służących do nawiązywania i utrzymywania kontaktów zawodowych. Z danych firmy Investis wynika, że serwis ten odpowiada za 64% wszystkich wejść z serwisów społecznościowych na korporacyjne witryny internetowe. LinkedIn to także podstawowa platforma marketingowa dla firm z sektora B2B, gdyż ponad 3 mln przedsiębiorstw ma w tym serwisie swoje strony firmowe (LinkedIn Company Page).

HYBRIS "silnym graczem" wśród dostawców platform do budowy relacji z klientami

Według raportu firmy Forrester Research z dnia 22 lipca 2014r. pt. „The Forrester Wave™: Digital Experience Delivery Platforms, Q3 2014” (The Forrester Wave™: platformy umożliwiające budowanie relacji z klientami w świecie cyfrowym, III kw. 2014 r.), hybris software została uznana za „silnego gracza”.

Verint Feedback Management wzbogaca relacje z klientami

Firma Verint® Systems Inc. zaprezentowała serię udoskonaleń rozwiązania Enterprise Feedback Management™ (EFM) do zarządzania opiniami klientów na temat przedsiębiorstwa, które wchodzi w skład coraz obszerniejszego pakietu produktów do optymalizowania relacji z klientami. Wśród nowych elementów cenionego rozwiązania EFM warto wymienić różne opcje kontaktu mobilnego za pośrednictwem wiadomości SMS oraz zaawansowane raporty i analizy obejmujące wiele ankiet. Funkcje te stanowią część oferty Verint Voice of the Customer Analytics™ do analizowania „głosu klienta” (VoC). Pojawiły się one na rynku w pierwszym kwartale br. i zostały opracowane z myślą o tym, aby pomóc globalnym przedsiębiorstwom w budowaniu i rozwijaniu relacji z klientami za pośrednictwem wielu kanałów.

CRM WEB wspiera zarządzanie relacjami z klientami w Fabryce Żarówek Helios

BPSCFabryka Żarówek Helios będzie pierwszym klientem, który wdroży aplikację mobilną do zarządzania relacjami z klientami, opracowaną przez BPSC S.A. CRM WEB umożliwia realizację dowolnego procesu sprzedaży za pośrednictwem przeglądarki WWW.

Rolkom inwestuje w CRM

KOMPLUS wdrożył system CRM dedykowany dla przedstawicieli handlowych w firmie Rolkom, zajmującej się sprzedażą ciągników, kombajnów, pras. Moduły programu wspierają codzienną pracę handlowców i pozwalają na przechowywanie informacji o Klientach oraz zaplanowanych działaniach.

Branżowe systemy CRM w chmurze w ofercie SAP

SAPSAP poszerza swoją ofertę rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Firma poinformowała o wprowadzeniu nowych, branżowych wersji rozwiązań do budowania zaangażowania klientów. Są one adresowane do przedsiębiorstw działających w takich sektorach, jak ubezpieczenia, handel detaliczny czy firmy użyteczności publicznej.

Wdrożenia oprogramowania CRM nie należy do najłatwiejszych

WNPCRM, czyli oprogramowanie ułatwiające relacje z klientami, wymaga szczególnej uwagi w przedsiębiorstwach. Praktycznie każde wdrożenie wygląda inaczej, ponieważ każda firma różni się od innych. Co gorsza, część wdrożeń nie przynosi oczekiwanych rezultatów.

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) warte 20,4 mld dolarów

Według najnowszych analiz Gartnera, globalny rynek oprogramowania CRM osiągnął w 2013 r. wartość 20,4 mld USD . To wzrost o 13,7% rok do roku i kolejny dowód na dynamiczny rozwój rynku oprogramowania dla firm, którego łączna wartość w 2014 r. ma wynieść 320 mld USD . Nowoczesne metody zarządzania relacjami z klientami zyskują na coraz większym znaczeniu w tak różnorodnych branżach, jak m.in. sprzedaż, energetyka, produkcja czy bankowość. Jednocześnie, inwestycjom w CRM – których celem jest wzrost komfortu klientów - towarzyszy także rosnące zainteresowanie wyspecjalizowanymi narzędziami wspierającymi pracę sił sprzedaży.

BPSC wprowadza CRM WEB

BPSCStworzenie zestawu mobilnych funkcjonalności, obejmujących procesy obsługi sprzedażowej, marketing oraz opiekę serwisową to główny cel jaki przyświecał ekspertom BPSC SA w przygotowaniu systemu CRM WEB. Aplikacja jest funkcjonalnym i intuicyjnym narzędziem dostępnym przez przeglądarkę www. To kolejny krok w procesie uruchamiania rozwiązań składających się na system Impuls EVO do przestrzeni dostępnej z poziomu urządzeń mobilnych.

CRM7 w Armex Automatyka Sp. z o.o.

Kolejna firma z branży przemysłowej – Armex Automatyka Sp. z o.o.- zdecydowała się wesprzeć swoją działalność systemem CRM7. Wdrożony system będzie wyposażony w funkcjonalności służące do zarządzania projektami i sprzedażą, marketingiem, pracą grupową, rejestrowania i generowania dokumentów oraz zaawansowanego raportowania.

Marketing istotną siłą decyzyjną na rynku IT

Działy marketingu coraz częściej samodzielnie podejmują decyzje zakupowe dotyczące rozwiązań technologicznych, wspierających ich działania i to mimo braku wyodrębnionego budżetu IT – wynika z opublikowanego dziś badania „Wyzwania CMO 2014” przeprowadzonego przez Microsoft w partnerstwie ze Związkiem Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Według szefów marketingu Marketing Automation i Big Data to trendy technologiczne, które będą mieć największe przełożenie na efektywność pracy marketerów.

Od chaosu do sukcesu – CRM w branży wydawniczej

Pełny dostęp do bazy danych dla wszystkich pracowników firmy umożliwia szybkie pozyskanie informacji. Tylko jak przełożyć tę prawdę na sukces w branży wydawniczej?

SAP Cloud for Customer po polsku

SAPSAP Polska poinformowała dziś o udostępnieniu w polskiej wersji językowej rozwiązania SAP Cloud for Customer – oprogramowania dostępnego w chmurze, które wspiera budowanie zaangażowania klientów. SAP Cloud for Customer odpowiada na rosnące wymagania firm odnośnie elastyczności, wydajności i łatwości korzystania z systemów klasy CRM.

CRM firmy Microsoft wchodzi na Giełdę Papierów Wartościowych

Outbox implementuje obecnie najnowszą wersję Microsoft Dynamics CRM 2013 w strukturach Giełdy Papierów Wartościowych. System pozwoli na usystematyzowaną rejestrację procesów biznesowych, zapewniając dostęp do przekrojowych danych o kliencie w jednym miejscu. Tym samym, GPW dołącza do elitarnego grona liderów obrotu finansowego korzystających z systemów CRM.

UNIQ METAL - historia sukcesu CRM

Firma Uniq Metal, specjalizująca się w zagospodarowaniu odpadów pochodzących z metali, wdrożyła CRM7. Dlaczego Excel już nie wystarczał? Jak przebiegło wdrożenie? Jakie kroki z perspektywy czasu okazały się kluczowe dla powodzenia projektu? Czy inwestycja się opłaciła? Na pytania odpowiada Dawid Pacyna – Sales & Marketing Manager w Uniq Metal.

Co nowego w CRM-ie firmy Microsoft?

Microsoft poinformował o wprowadzeniu nowego, wszechstronnego zestawu funkcjonalności do rozwiązania Microsoft Dynamics CRM. Pozwoli on przedsiębiorstwom na oferowanie swoim klientom odpowiednich produktów i usług oraz podejmowanie działań we właściwy sposób i we właściwym czasie, aby utrzymywać z nimi jak najlepsze relacje. Nowa aktualizacja rozwiązania CRM firmy Microsoft planowana jest w drugim kwartale 2014 roku.
 

80 nowych klientów korzysta z nowej generacji systemu CRM firmy update

UPDATEFirma update software AGpozyskał w 2013 roku ponad 80 nowych klientów. Spółka zanotowała 20–25% wzrost zainteresowania mobilną wersją oprogramowania na iPady. Pozytywny wynik sprzedaży został osiągnięty m.in. dzięki wprowadzeniu na rynek nowej generacji systemu update.CRM, który powstał w oparciu o szczegółową wiedzę z zakresu procesów biznesowych stosowanych w poszczególnych branżach oraz analizę potrzeb i doświadczeń użytkownikow.

LOGIS usprawnia zarządzanie relacjami z klientami z MICROSOFT CRM

Logis Sp. z o.o. jest wiodącym dystrybutorem produktów w zakresie techniki składowania i transportu wewnętrznego. Firma zajmuje się również doradztwem oraz świadczy kompleksowe usługi w zakresie optymalizacji powierzchni magazynowej i systemu dystrybucji.
 

Gazeta Finansowa wybrała najlepszy produkt dla biznesu

Rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM zostało wyróżnione w corocznym wydaniu specjalnym Gazety Finansowej „Najlepsze Produkty dla Biznesu 2013”. Zestawienie jest przygotowywane już od sześciu lat, a jego celem jest wyróżnienie firm i marek godnych szczególnej uwagi dzięki swoim zasługom dla polskiego biznesu. Nagrodzone firmy cechuje kompleksowa oferta produktów i usług, skierowanych do klienta biznesowego, które odznaczają się innowacyjnością, elastycznością, przyjaznością obsługi oraz konkurencyjnością na rynku.

Back to top