System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost, technologiczny lider wśród polskich operatorów logistycznych, wykorzystuje jej rozwiązania…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

partnerzy raportu crm 2019

19 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 48 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

enova365 490x120 2


CRM w firmie Synthos SA

Firma XPLUS SA podpisałs 21 sierpnia umowę z Grupą Kapitałową Synthos SA na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011.

Marketing oparty na danych źródłem wymiernych wartości biznesowych

Firma Teradata ogłosiła wyniki badania Teradata Data-Driven Marketing Survey 2013. Ogólnoświatowy sondaż dotyczył sposobów wykorzystania rzetelnych informacji biznesowych w procesach marketingu oraz budowaniu za ich pośrednictwem trwałej przewagi konkurencyjnej. Wnioski płynące z badania potwierdzają, że specjaliści ds. marketingu są świadomi korzyści płynących z wykorzystania informacji biznesowych oraz szybkich analiz w procesach marketingowych.

Microsoft Dynamics CRM ponownie wśród liderów „Magicznego Kwadranta”

Rozwiązanie biznesowe firmy Microsoft – Microsoft Dynamics CRM ponownie zostało zaliczone do grona liderów najnowszego badania niezależnej firmy Gartner „Magic Quadrant for Sales Force Automation”, zaś jego wersję online wyróżniono tym tytułem po raz pierwszy. Od 2011 roku, kiedy oddzielono Microsoft Dynamics w modelu on-premise od wersji online i przyznano tytuły w dwóch osobnych kategoriach, system Microsoft Dynamics CRM Online zajmował dotychczas pozycję wizjonera.

update CRM z SALESmanago Marketing Automation

update - CRMupdate CRM, polski oddział jednego z największych europejskich producentów systemów CRM nawiązał współpracę z SALESmanago Marketing Automation. Z badań przeprowadzonych przez Nuclear Research wynika, że integracja systemu CRM z systemem Marketing Automation przynosi statystycznie wzrost ROI z wdrożenia CRM o 14,5 %.

SPRINT CRM: pierwsze polskie rozwiązanie SAP CRM kwalifikowane przez SAP AG

5 lipca br. eksperci SAP AG zakwalifikowali SPRINT CRM, pakiet oferowany przez firmy 7milowy i BCC, do grupy kwalifikowanych rozwiązań SAP Rapid Deployment Solutions. Jest to pierwsza taka kwalifikacja dla rozwiązania CRM w Polsce.

Microsoft ogłasza - nowa wersja CRM już jesienią

Microsoft ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, która pojawi się na globalnym rynku jesienią br. Nowy system jest wynikiem strategii Microsoft Dynamics, według której użytkownik systemu znajduje się w centrum uwagi, a opracowywane rozwiązania mają za zadanie sprostać jego oczekiwaniom.

ENERGA wybrała dostawcę systemu obsługi sprzedaży

Spółka Infovide-Matrix podpisała kontrakt na budowę i wdrożenie systemu obsługi sprzedaży obejmującego system billingowy i system CRM w Grupie Kapitałowej ENERGA. Spółka zaprojektuje, zbuduje i wdroży kompleksową platformę billingowo – CRM-ową opartą na oprogramowaniu firmy Oracle.

Microsoft Dynamics CRM wspira Inter Cars

Inter Cars samodzielnie wdrożył system Microsoft Dynamics CRM w celu usprawnienia poszczególnych obszarów działalności oraz udoskonalenia współpracy z klientami.

update w gronie laureatów nagrody ISM Top 15 CRM Enterprise

update - crmFirma update software AG z siedzibą w Wiedniu po raz jedenasty została wyróżniona nagrodą Top 15 CRM Software Award. Organizator, ISM Inc., z siedzibą w Bethesda w stanie Maryland, to amerykańska firma konsultingowa specjalizująca się branży CRM, która od 1990 roku przyznaje nagrody w kategoriach: „rozwiązania korporacyjne” oraz „rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw”. Eksperci oceniali zgłoszone do konkursu rozwiązania CRM w oparciu o 209 kryteriów i na tej podstawie wyłonili zwycięzców wyróżniając firmę update.

Od maja br. w ofercie Grupy BCC jest dostępny pakiet SPRINT CRM. Nowe rozwiązanie zawiera najważniejsze funkcje SAP CRM z zakresu marketingu, sprzedaży i serwisu.

update software prezentują nową wersję systemu CRM

UPDATE SOFTWAREFirma update software AG zaprezentowała nową wersją systemu update.CRM. Aplikację cechuje wysoka intuicyjność, elastyczność oraz zdolność adaptacji do różnorodnych warunków biznesowych. Celem twórców systemu było zwiększenie satysfakcji użytkowników poprzez skupienie się na ich potrzebach oraz procesach wykonywanych podczas pracy z systemem CRM. Wśród głównych usprawnień można wskazać całkowicie zmieniony interfejs, zapewniający możliwość samodzielnej konfiguracji. Użytkownik może w prosty sposób zmienić wygląd aplikacji, nie przerywając innych rozpoczętych procesów.

PGNiG z systemem Oracle Customer Care and Billing

Zaawansowany system do billingu i obsługi klienta z funkcjonalnościami CRM i contact center został wdrożony przez konsultantów Oracle Utilities Global Business Unit oraz Infovide-Matrix, partnera Oracle na poziomie platynowym.

LiveSpace CRM zintegrował się z SALESmanago

LiveSpace CRM, aplikacja wspomagająca zarządzanie sprzedażą na rynku B2B, została zintegrowana z SALESmanago – najpopularniejszym polskim systemem do marketing automation.

System CRM Berberis w FM Banku

FM Bank i BMS Creative podpisały umowę o wdrożeniu systemu Berberis. Oprogramowanie CRM zostanie zainstalowane w Centrali oraz we wszystkich placówkach banku na ok. 400 stanowiskach.

STERNET usprawnia zarządzanie relacjami z klientami

STERNET wdrożył system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) w celu uzyskania jednolitego źródła informacji dla pracowników logistyki, sprzedaży i marketingu oraz kierownictwa.

CRM w rytmie małych i średnich

Wielkość firmy ma znaczenie – w odniesieniu do systemów CRM, przekonanych o tym było jeszcze niedawno wielu przedsiębiorców. Na świadomość większej dostępności tego systemu wśród małych i średnich firm istotny wpływ miało osadzenie go w chmurze obliczeniowej, modelu gwarantującym, m.in. znaczną skalowalność i elastyczność systemu.

SAP CRM w INEA

SAP CRMSAP Polska oraz INEA S.A. poinformowały o podpisaniu umowy na wdrożenie rozwiązań SAP CRM, portalu samoobsługi klienta oraz aplikacji mobilnych. INEA jest największym w Wielkopolsce operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla Klientów indywidualnych i biznesowych. Wdrożenie realizują konsultanci SAP Polska przy współpracy Partnerów – firm Infovide Matrix oraz Finnsoft.

CRM lekiem na bolączki branży medycznej

Do grona firm korzystających z systemu CRM firmy More7 dołączyła Candela sp. z o.o.. To kolejne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w branży medycznej, które zdecydowało się na rozwiązanie autorstwa more7 Polska. Candela sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem handlowym, serwisowym oraz dystrybutorem aparatury analitycznej i badawczo-pomiarowej światowych marek.

CRM i Social Media w związku

Firma Splio wprowadza na polski rynek wielokanałowy system CRM - Engage, dedykowany firmom, działającym zarówno w kanałach sprzedaży online jak i offline. Engage umożliwia tworzenie programów lojalnościowych, analizowanie zachowań konsumentów oraz podejmowanie działań marketingowych dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb i zachowań.

Inteligentny CRM

Firma update software AG, dostawca rozwiązań CRM poszerza możliwości rozwiązania update.seven o nowy moduł służący do analizy danych CRM – update.seven CRMintelligence powered by QlikView. Połączenie innowacyjnych funkcji analiz biznesowych platformy QlikView z branżowymi rozwiązaniami update CRM umożliwia analizę danych korporacyjnych bezpośrednio z poziomu systemu CRM. 

PCC Rokita wdraża CRM

Firma HICRON podpisała umowę z PCC CT S.A. na wdrożenie systemu SAP CRM w spółce PCC Rokita S.A. Oprogramowanie to umożliwi spółce zarządzanie danymi partnerów handlowych, rejestrowanie szans sprzedażowych, ofert wysyłanych do klientów oraz monitorowanie aktywności handlowców z poziomu jednej aplikacji.

SIMPLE z rekomendacją w Bonusie

SIMPLE - CRM, systemy ERPZarząd Bonus Systems, chcąc uporządkować realizowane procesy handlowe oraz kontrolować pracę działu handlowego, zdecydował o konieczności wdrożenia systemu klasy CRM.

Nowy gracz na rynku CRM w Polsce

Splio, ekspert w dziedzinie tworzenia systemów wspomagających relacje z klientem, kontynuuje strategię ekspansji w krajach o dużym potencjale rozwoju. Po otwarciu oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i w Chinach, czas na podbój polskiego rynku.

Microsoft Dynamics CRM 2011 u producenta farb i lakierów

SIMPLE SAFabryka Farb i Lakierów MALCHEM podpisała umowę z SIMPLE S.A. w zakresie upgrade do wersji Microsoft Dynamics CRM 2011. Projekt obejmie również rozbudowę procesów oraz rozwój i integrację rozwiązania. Oprogramowanie wspomoże zarządzanie oraz podniesie efektywność firmy poprzez pełną kontrolę procesów sprzedaży.

POLKOMTEL z systemem CRM firmy Microsoft

Polkomtel Sp. z o.o. zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa, podniesie efektywność operacyjną procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych. Partnerem wdrożenia aplikacji CRM została firma Netwise S.A, specjalizująca się we wdrożeniach platform biznesowych opartych o Microsoft Dynamics CRM.

CRM podbija biura rachunkow

Firma SaaS Solutions opracowała rozwiązanie branżowe oparte na systemie Microsoft Dynamics CRM, dedykowane biurom rachunkowym.

Bez CRM ani rusz

Dziś większości przedsiębiorcom trudno funkcjonować bez CRM. Nawet jeśli firma nie korzysta z gotowego rozwiązania, zazwyczaj bazuje na samodzielnie wykształconych mechanizmach i narzędziach, wspomagających ją w zarządzaniu relacjami z klientami i sprzedażą. Jeśli zatem CRM jest konieczny, to jaki – stworzony samodzielnie z pomocą dostępnych narzędzi, a może z pudełka czy wreszcie jako rozwiązanie na zamówienie?

Remondis systemem CRM firmy more7 Polska

Wdrożony system CRM został dostosowany do potrzeb głównie dwóch działów – Handlowego oraz Logistyki. Dostępne funkcjonalności umożliwiają łatwiejszy i szybszy wgląd w historię kontaktów z klientem, efektywniejszą obsługę dotychczasowych kontrahentów oraz pozyskiwanie kolejnych.

Polscy specjaliści szkolą managerów z Indii

MakoLab SA realuzuje wdrożenie autorskiego rozwiązania Lead Management Tool (LMT) dla oddziału koncernu w Indiach. Jednym z etapów zlecenia było szkolenie dla managerów zarządzających regionalnymi sieciami sprzedaży samochodów Renault.

CRM z urzędu...

Decyzją Urzędu Miejskiego Wrocławia stolica Dolnego Śląska dołączy do takich miast jak Londyn czy Mediolan pod względem rozwiązań technologicznych. 15 października br. władze miasta podpisały umowę na wdrożenie systemu CRM. Prace wdrożeniowe rozpoczęły się w połowie października i potrwają do lipca 2013 roku.

CRM w wersji online w Dotapapy SA

System CRM w wersji online firmy Microsoft Dynamics będzie wspierał proces zarządzania relacjami z klientami w firmie Dotapy SA, oferującej usługi płatności elektronicznych online.

Oracle prezentuje pakiet Social Relationship Management

Podczas swojego wystąpienia Larry Ellison, dyrektor generalny firmy Oracle, zaprezentował pakiet Oracle Social Relationship Management (SRM) Suite.

CRM: sprawdzony standard, czy innowacyjny out-of-the-box?

CRM oferuje szeroki wachlarz możliwości przy projektowaniu rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem - od dostarczenia standardowego, pudełkowego systemu, po produkt out of the box, dostosowany w całości do indywidualnych predyspozycji zamawiającego i specyfiki jego działalności. Na jakie rozwiązanie warto się zdecydować? Co trzeba mieć na uwadze, dokonując wyboru?

Jeden klik i dane z update CRM w Microsoft Outlook

UPDATE - CRM, SYSTEMY CRM, ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMIFirma update software prezentuje nowe rozszerzenie, które umożliwia integrację systemu update CRM z programem Microsoft Outlook. Za pomocą jednego przycisku, update.seven connectLive identyfikuje nadawców poprzez adresy e-mail i automatycznie pokazuje wszystkie istotne informacje o adresacie, które są dostępne w systemie CRM – ważne dane sprzedażowe, projekty czy okazje sprzedażowe. To gwarantuje, że użytkownicy programu Outlook, którzy na co dzień nie pracują z systemem CRM także będą mieli dostęp do kluczowych informacji. Ponadto CRM update.seven connectLive umożliwia swobodną konfigurację danych na poziomie programu pocztowego.

Firmy toną w social media

EPICOR - CRM, Social CRMSocial media kusi potencjałem. Mniejsze koszty dotarcia do potencjalnych klientów i większe możliwości prezentacji oferty. Jednak jak pokazują badania Gartner marketing w wirtualnych społecznościach to nie tylko szansa, ale i bolączka inwestycyjna firm. Nie stosując narzędzi mierzenia efektywności kampanii, przedsiębiorcy tracą pieniądze.

DOBRY KONTAKT Z KLIENTEM?

Powodzenie biznesu w dużej mierze zależy od tego, jak układa się relacja na linii klient - firma. Czy możliwe jest w dynamicznym, dzisiejszym biznesowym otoczeniu utrzymanie kontaktu z klientem na najwyższym poziomie?

Zintegrowany system obsługi klienta dla ENEA SA

Spółka Infovide-Matrix podpisała kontrakt na kompleksowe wdrożenie zintegrowanego systemu obsługi klienta dla ENEA SA. Spółka zaprojektuje, zbuduje i wdroży kompleksową platformę IT w obszarze szeroko rozumianej obsługi klientów wszystkich grup taryfowych, rozliczania klientów oraz wsparcia procesów CRM.

Microsoft Dynamics CRM z wyróżnieniem

Forrester Research Inc., wiodąca niezależna firma badawcza, uplasowała rozwiązania Microsoft Dynamics CRM na pozycji lidera w trzech autorskich raportach „The Forrester Wave: CRM Suites For Large Organizations, Q3 2012”, „The Forrester Wave: CRM Suites For Midsize Organizations, Q3 2012” oraz „The Forrester Wave: CRM Suites For Customer Service Solutions, Q3 2012”. Wszystkie powyższe dokumenty opisują, w jaki sposób rozwiązania CRM spełniają oczekiwania klientów oraz jak pozycjonują się pod kątem wsparcia profesjonalistów od rozwoju aplikacji w wyborze odpowiednich rozwiązań, spełniających potrzeby ich klientów. W dwóch pierwszych publikacjach Microsoft Dynamics CRM Online zostało uznane za jedno z najszybciej rozwijających się rozwiązań, natomiast w trzeciej jako jedno z czołowych rozwiązań, które oferuje szybki czas wdrożenia oraz ergonomię użytkowania.

CRM Online firmy Microsoft wprowadza Centrum Zaufania

Firma Microsoft poinformowała o dostępności Centrum Zaufania (ang. Trust Center) dla systemu Microsoft Dynamics CRM Online. Jest to serwis zawierający szczegółowe informacje na temat zasad prywatności i bezpieczeństwa dotyczących usługi Microsoft Dynamics CRM Online.

CRM7 PRO w nowej odsłonie

Nieustanny rozwój firmy more7 Polska Sp. z o.o. oraz troska o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług zaowocowały stworzeniem nowej wersji systemu CRM7 PRO. W ręce naszych klientów oddajemy aplikację funkcjonującą w oparciu o nowoczesne technologie wraz z nowym, bardziej intuicyjnym wyglądem.

Back to top