RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna! |
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Funella CRM za darmo
Firma True Solutions, twórca systemu Funnela CRM wspierającego zarządzanie kontaktami z klientami w oparciu o przeglądarke internetową, wychodzi na przeciw potrzebom "startup-ów". Firmy rozpoczynające działalność i spełniające trzy podstawowe warunki moga korzystać za darmo przez okres jednego roku z systemu Funnela. Zapraszamy do zapoznania się programem promocji: http://funnela.com/startups,pl
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SAP CRM w Classen-Pol
Firma SAP Polska poinformowała dziś o rozpoczęciu projektu wdrożenia rozwiązania SAP CRM 7.0 w firmie Classen-Pol. Classen-Pol to jeden z liderów polskiego i europejskiego rynku wyrobów drewnianych, który zaopatruje klientów z całej Europy w panele podłogowe, skrzydła drzwiowe i listwy, a także inne wyroby z drewna.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Microsoft Dynamics CRM dla Trans Kampanii
Elastyczność działania , szybkość i trafności podejmowanych decyzji oraz szybkość realizacji zleceń klientów to kluczowe czynniki, które decydowały o wyborze systemu CRM w przez Trans Kampania Sp. z o.o. Po przeanalizowaniu dostępnych na rynku systemów, firma znalazła odpowiednie dla siebie rozwiązanie.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
SAS w Magicznym Kwadracie CRM
Firma SAS Institute została sklasyfikowana w Kwadrancie Liderów w raporcie firmy analitycznej Gartner "Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management" 1 W tym roku SAS znalazł się również w gronie liderów w opublikowanych przez firmę Gartner raportach dotyczących platform Business Intelligence oraz rozwiązań customer data mining.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Gestor GT , czyli nowy CRM na rynku
InsERT S.A., lider rynku oprogramowania dla małych i średnich firm, wprowadza na rynek Gestora GT - elastyczny system do zarządzania relacjami z klientem - CRM. Program zwiększa efektywność procesów handlowych i marketingowych opartych na współpracy z klientami. Skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw o dowolnej specjalizacji.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w branży reklamowej
Firma MARIN’S wdrożyła system komplusCRM w swoim oddziale obsługującym Europę Północną. W Polsce system firmy KOMPLUS został wdrożony kilka lat temu i ciągle rozwija się zyskując kolejne funkcjonalności. Oprócz podstawowych możliwości CRM został rozbudowany o moduł automatycznego tworzenia ofert, które mogą być dalej przekształcone w zamówienie, moduł komunikacji z produkcją oraz kalkulator kosztów produkcji.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
System CRM w branży środków transportu wewnętrznego
Rozwój firmy Linde Material Handling Polska w zakresie gromadzenia, zarządzania oraz przetwa¬rzania stale zwiększającej się liczby danych a jednocześnie zoptymalizowanie czasu pracy ukierunkowały potrzebę inwestycji w nowe wydajne rozwiązanie oparte o produkt Microsoft Dynamics CRM 4.0
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Funnela, czyli prosty system CRM
Funnela to prosty system CRM, który powstał jako alternatywa dla dużych i skomplikowanych systemów, często niedopasowanych do potrzeb małych przedsiębiorstw.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM7 w branży motoryzacyjnej
Wdrożenie systemu CRM7 w Auto-Part ma znaczenie wielowymiarowe. Podstawowym celem jest uporządkowanie i zgromadzenie w jednym miejscu spójnej wiedzy na temat aktualnych klientów firmy. Umożliwia to integracja systemu CRM z pakietem ERP CDN/ XL firmy Comarch.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
komplusCRM w drukarni
Firma DRUKPOL wdrożyła system CRM firmy Komplus wspomagający zarządzanie relacjami z Klientami. System wspiera dział sprzedaży w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich. Aplikacja daje również szerokie możliwości raportowania wszystkich działań.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Comarch Loyalty Management w Bayer CropScience
Sukcesem zakończyło się wdrożenie systemu Comarch Loyalty Management w firmie Bayer CropScience, będącej liderem rynku w zakresie ochrony roślin, biotechnologii i higieny sanitarnej. Comarch Loyalty Management to jeden z najbardziej nowoczesnych systemów informatycznych do obsługi programów lojalnościowych. Celem wdrożenia było umocnienie realizowanego przez Bayer CropScience programu lojalnościowego w branży ochrony roślin.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w Perlan Technologies - koordynacja sprzedaży i serwisu
Firma Perlan Technologies – dostawca urządzeń i rozwiązań do przeprowadzania analiz chemicznych – zakończyła projekt wdrożenia systemu CRM update.seven w działach sprzedaży i serwisu. Dostawcą oprogramowania i usług jest firma update CRM Sp. z o.o..
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w firmie szkoleniowej B&O Navigator
Firma B&O Navigator wdrożyła system komplusSOS – CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. System dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki branży szkoleniowej, poza podstawowymi funkcjami CRM wspomaga zarządzanie szkoleniami otwartymi i zamkniętymi.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Astor wchodzi na rynek IT z własnym CRM-em
Spółka zajmująca się dotąd dystrybucją urządzeń z dziedziny automatyki i robotyki oraz oprogramowania do zarządzania produkcją wchodzi na nowe rynki. Astor zaczyna sprzedawać napędy oraz tworzy własny system klasy CRM. Nowymi inicjatywami kieruje powołany zarząd operacyjny.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla MuratorEXPO
Do firm korzystających z systemu CRM firmy Kompplus dołączyła ostatnio firma MuratorEXPO. System CRM wspiera dział sprzedaży oraz marketingu w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Firma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM), stworzyła centrum kompetencyjne „Industry Solutions International" (ISI). Zadaniem ISI jest wsparcie w zakresie CRM klientów z sektora przemysłowego, w szczególności branżę produkcyjną, budowlaną oraz nowoczesnych technologii.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Kryzys ...? - CRM7 odpowiedzią na kryzys
W obliczu kryzysu gospodarczego większość przedsiębiorstw znacznie zmodyfikowała swoje plany inwestycyjne. Firmy zamierzają inwestować głównie w obsługę klientów i konkurencyjność swojej oferty, gdyż walka o klienta najprawdopodobniej sprowadzi się do utrzymania istniejących odbiorców i nie oddania ich firmom konkurencyjnym. Istotne stanie się również gromadzenie i jak najlepsze przetwarzanie informacji nie tylko o klientach, ale również o konkurencji. W tym przypadku bardzo pomocne, a wręcz niezbędne okażą się systemy klasy CRM, ERP i Business Intelligence.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Loyalty Management w Likus Hotele
Krakowska sieć ekskluzywnych hoteli i restauracji jest pierwszą polską siecią, która uruchomi własny Program Lojalnościowy dla klientów grupy. Biznesową koncepcję programu oraz unikatowe narzędzie informatyczne - Software Mind Loyalty Management - dostarczyła firma Software Mind.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Novoterm z systemem CRM firmy Sente
Firma Novoterm - jeden z czołowych polskich producentów i dystrybutorów elektrycznych urządzeń grzewczych i wentylacyjnych wdrożyła system CRM firmy Sente. Nowa aplikacja ułatwia firmie współpracę z handlowcami zewnętrznym w zakresie sprzedaży i dystrybucji materiałów.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
"Kulturalny" CRM
Polski Teatr Tańca jest profesjonalnym autonomicznym zespołem, który od początku swojego istnienia zachwyca i nieustannie wprowadza prekursorskie przedsięwzięcia artystyczne. W teatrze dyrektor Ewy Wycichowskiej taniec jest nieustannym procesem odkrywania nowych przestrzeni, jest łamaniem barier, wykraczaniem poza stereotypy, przyzwyczajenia, standardy.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w dla branży ochroniarskiej
DGP Dozorbud Grupa Polska Sp z o. o. to dynamicznie rozwijający się potentat na rynku usług z zakresu ochrony osób i mienia oraz szeroko rozumianych usług czystościowo –porządkowych. Firma posiada około 16 placówek w kraju i dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu swoich pracowników świadczy usługi dla ponad 800 podmiotów gospodarczych.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM marki Simple w Wydawnictwie Literackim
Działając w rynkowych realiach Wydawnictwo Literackie zdecydowało się wesprzeć proces wydawniczy profesjonalnym systemem klasy CRM/BPM. Po przeprowadzeniu rozpoznania wśród potencjalnych dostawców wybrano ofertę SIMPLE Sp. z o.o. z Dąbrowy Górniczej, producenta systemu SIMPLE.CRM/BPM.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla Promedica24
Intersys podpisał umowę z firmą Promedica24 na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w 2004 roku, w odpowiedzi na wzrost zapotrzebowania na usługi opiekuńcze i pielęgniarskie. Usługi te firma świadczy dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych w Niemczech, Austrii oraz w Polsce.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM dla firm szkoleniowych
KOMPLUS wdrożył w firmie Corporate Coach U Poland dedykowany CRM dla firm szkoleniowych o nazwie komplusSOS. System oprócz tradycyjnych funkcjonalności CRM ułatwiających zarządzanie bazą kontaktów i budowanie relacji z Klientami posiada moduły do sprawnego zarządzania szkoleniami otwartymi i zamkniętymi.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
BPM w zarządzaniu reklamacjami
Firma Software Mind S.A., producent rozwiązań informatycznych dla biznesu, zakończyła w Fortis Bank Polska S.A. wdrożenie Systemu Reklamacji. W ramach projektu Spółka, we współpracy z przedstawicielami banku, przeprowadziła złożoną analizę, zaprojektowała rozwiązanie na bazie zebranych wymagań i wdrożyła kompletne rozwiązanie w oparciu o technologię BPM (Business Process Management).
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Sprzedaż bezpośrednia BillBird zinformatyzowana
Firma Software Mind S.A., producent rozwiązań informatycznych dla biznesu, wdrożyła w BillBird S.A. System Wsparcia Sprzedaży Bezpośredniej, którego głównym celem jest usprawnienie i informatyzacja procesu sprzedaży oraz poprawa jakości obsługi klientów.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Redakcja Polish Market wybrała komplusCRM
Systemy CRM w wydawnictwach zyskują na popularności. Coraz więcej redakcji decyduje się na wprowadzenie aplikacji CRM do zarządzania obszarem sprzedaży reklam. Oficyna wydawnicza – RYNEK POLSKI Sp.z o.o. wydająca Polish Market wdrożyła system do zarządzania relacjami z Klientem komplusCRM. System wspiera pracę działu sprzedaży oraz marketingu. Pomaga w zbieraniu wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu oraz ułatwia planowanie pracy.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Strategia CO - DEVELOPMENT czyli twórzmy razem!
System CRM Berberis krakowskiej firmy BMS Creative będzie teraz rozwijany przez szerszą społeczność informatyków. Berberis jest komercyjnym oprogramowaniem przeznaczonym przede wszystkim dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wsparcie pełnej gospodarki magazynowej i produkcji plasuje go w istocie bliżej rozwiązań ERP, zaś skrót „CRM” jest raczej odzwierciedleniem pewnej filozofii, zgodnie z którą centralnym bytem systemu jest klient.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Comarch i BP rozwijają współpracę w zakresie systemu lojalnościowego
System Comarch Loyalty Management zarządza transakcjami lojalnościowymi dla BP w Niemczech, Polsce i Francji. Daje to w sumie ponad 10 milionów aktywnych kart i 4 miliony transakcji w ciągu tygodnia. Właśnie zostało zakończone wdrożenie nowego systemu w BP Polska, a w niedługim czasie również klienci BP w Hiszpanii będę mogli korzystać z udogodnień systemu.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM w pałacu Fryderyka Wilhelma III
Czasy się zmieniają a jednak „noblesse oblige”. Funkcje wszechmocnych majordomusów na dworskich salonach w Kotlinie Jeleniogórskiej przejmują systemy IT. Macrologic S.A. podpisał umowę na wdrożenie systemu CRM Xpertis w Pałacu Wojanów. System będzie wspomagał sprzedaż i strukturalizował bazy klientów.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
Insoft CRM w firmie DNS Polska
DNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes zastąpił dotychczasowe rozwiązanie CRM pracujące w firmie DNS, mając na uwadze poprawę wydajności pracy. Standardowa aplikacja Insoft CRM została dostosowana pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych z systemu ERP oraz obsługi procesów biznesowych.
- Szczegóły
- Kategoria: CRM
CRM Berberis dla TBD Polska S.A
TBD-Polska S.A. wybrała system CRM Berberis krakowskiej firmy BMS Creative. TBD specjalizuje się w obsłudze informatycznej jednostek administracji publicznej (projektowanie i wykonawstwo w ramach wdrażania systemów informatycznych, outsourcing, consulting).