System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

22 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Suntech wdroży CRM i Workflow za granicą

Suntech Technologies, podpisała swoją pierwszą umowę. Przedmiotem umowy jest sprzedaż i wdrożenie zintegrowanych systemów Billing, CRM i Workflow dla operatora telekomunikacyjnego Triple Play (telefon, internet, telewizja).

Funella CRM za darmo

Firma True Solutions, twórca systemu Funnela CRM wspierającego zarządzanie kontaktami z klientami w oparciu o przeglądarke internetową, wychodzi na przeciw potrzebom "startup-ów". Firmy rozpoczynające działalność i spełniające trzy podstawowe warunki moga korzystać za darmo przez okres jednego roku z systemu Funnela. Zapraszamy do zapoznania się  programem promocji: http://funnela.com/startups,pl

Business IntelligenceSAP CRM w Classen-Pol

SAP - systemy ERP, MRP, CRM, Business IntelligenceFirma SAP Polska poinformowała dziś o rozpoczęciu projektu wdrożenia rozwiązania SAP CRM 7.0 w firmie Classen-Pol. Classen-Pol to jeden z liderów polskiego i europejskiego rynku wyrobów drewnianych, który zaopatruje klientów z całej Europy w panele podłogowe, skrzydła drzwiowe i listwy, a także inne wyroby z drewna.

Microsoft Dynamics CRM dla Trans Kampanii

 Elastyczność działania , szybkość i trafności podejmowanych decyzji oraz szybkość realizacji zleceń klientów to kluczowe czynniki, które decydowały o wyborze systemu CRM w przez Trans Kampania Sp. z o.o. Po przeanalizowaniu dostępnych na rynku systemów, firma znalazła odpowiednie dla siebie rozwiązanie.

SAS w Magicznym Kwadracie CRM

 Firma SAS Institute została sklasyfikowana w Kwadrancie Liderów w raporcie firmy analitycznej Gartner "Magic Quadrant for CRM Multichannel Campaign Management" 1 W tym roku SAS znalazł się również w gronie liderów w opublikowanych przez firmę Gartner raportach dotyczących platform Business Intelligence oraz rozwiązań customer data mining.

Nowy CRM dla Noble Concierge

Spółka 3e Software House & Interactive Agency na zlecenie Noble Concierge stworzyła nowy system informatyczny klasy CRM wspomagający zarządzanie relacjami z klientami oraz wspierający procesy biznesowe.

Gestor GT , czyli nowy CRM na rynku

InsertInsERT S.A., lider rynku oprogramowania dla małych i średnich firm, wprowadza na rynek Gestora GT - elastyczny system do zarządzania relacjami z klientem - CRM. Program zwiększa efektywność procesów handlowych i marketingowych opartych na współpracy z klientami. Skierowany jest do małych i średnich przedsiębiorstw o dowolnej specjalizacji.

CRM w branży reklamowej

 Firma MARIN’S wdrożyła system komplusCRM w swoim oddziale obsługującym Europę Północną. W Polsce system firmy KOMPLUS został wdrożony kilka lat temu i ciągle rozwija się zyskując kolejne funkcjonalności. Oprócz podstawowych możliwości CRM został rozbudowany o moduł automatycznego tworzenia ofert, które mogą być dalej przekształcone w zamówienie, moduł komunikacji z produkcją oraz kalkulator kosztów produkcji.

System CRM w branży środków transportu wewnętrznego

 Rozwój firmy Linde Material Handling Polska w zakresie gromadzenia, zarządzania oraz przetwa¬rzania stale zwiększającej się liczby danych a jednocześnie zoptymalizowanie czasu pracy ukierunkowały potrzebę inwestycji w nowe wydajne rozwiązanie oparte o produkt Microsoft Dynamics CRM 4.0

Funnela, czyli prosty system CRM

Funnela to prosty system CRM, który powstał jako alternatywa dla dużych i skomplikowanych systemów, często niedopasowanych do potrzeb małych przedsiębiorstw.

CRM7 w branży motoryzacyjnej

 Wdrożenie systemu CRM7 w Auto-Part ma znaczenie wielowymiarowe. Podstawowym celem jest uporządkowanie i zgromadzenie w jednym miejscu spójnej wiedzy na temat aktualnych klientów firmy. Umożliwia to integracja systemu CRM z pakietem ERP CDN/ XL firmy Comarch.

komplusCRM w drukarni

 Firma DRUKPOL wdrożyła system CRM firmy Komplus wspomagający zarządzanie relacjami z Klientami. System wspiera dział sprzedaży w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich. Aplikacja daje również szerokie możliwości raportowania wszystkich działań.

Comarch Loyalty Management w Bayer CropScience

 Sukcesem zakończyło się wdrożenie systemu Comarch Loyalty Management w firmie Bayer CropScience, będącej liderem rynku w zakresie ochrony roślin, biotechnologii i higieny sanitarnej. Comarch Loyalty Management to jeden z najbardziej nowoczesnych systemów informatycznych do obsługi programów lojalnościowych. Celem wdrożenia było umocnienie realizowanego przez Bayer CropScience programu lojalnościowego w branży ochrony roślin.

CRM w Perlan Technologies - koordynacja sprzedaży i serwisu

update - dostawca systemów CRMFirma Perlan Technologies – dostawca urządzeń i rozwiązań do przeprowadzania analiz chemicznych – zakończyła projekt wdrożenia systemu CRM update.seven w działach sprzedaży i serwisu. Dostawcą oprogramowania i usług jest firma update CRM Sp. z o.o..

CRM w firmie szkoleniowej B&O Navigator

 Firma B&O Navigator wdrożyła system komplusSOS – CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. System dzięki indywidualnemu podejściu do specyfiki branży szkoleniowej, poza podstawowymi funkcjami CRM wspomaga zarządzanie szkoleniami otwartymi i zamkniętymi.

CRM Berberis w hostingu

Dzięki umowie podpisanej z firmą Queris, zajmującą się miedzy innymi dzierżawą infrastruktury informatycznej, BMS Creative poszerzyło swoją ofertę o możliwość hostingu oprogramowania CRM Berberis.

Astor wchodzi na rynek IT z własnym CRM-em

WNP.PLSpółka zajmująca się dotąd dystrybucją urządzeń z dziedziny automatyki i robotyki oraz oprogramowania do zarządzania produkcją wchodzi na nowe rynki. Astor zaczyna sprzedawać napędy oraz tworzy własny system klasy CRM. Nowymi inicjatywami kieruje powołany zarząd operacyjny.

CRM dla MuratorEXPO

 Do firm korzystających z systemu CRM firmy Kompplus dołączyła ostatnio firma MuratorEXPO. System CRM wspiera dział sprzedaży oraz marketingu w budowaniu dobrych relacji z Klientami oraz umożliwia dostęp do pełnych informacji o nich.

update - dostawca systemów CRMFirma update software AG, austriacki producent rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami (CRM), stworzyła centrum kompetencyjne „Industry Solutions International" (ISI). Zadaniem ISI jest wsparcie w zakresie CRM klientów z sektora przemysłowego, w szczególności branżę produkcyjną, budowlaną oraz nowoczesnych technologii.

CRM dla ELTRIX

 Intersys został wybrany jako profesjonalny wykonawca wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 w firmie Eltrix. Profesjonalizm firma potwierdza wieloma kompetencjami m. in. w zakresie systemu Microsoft Dynamics CRM.

Kryzys ...? - CRM7 odpowiedzią na kryzys

 W obliczu kryzysu gospodarczego większość przedsiębiorstw znacznie zmodyfikowała swoje plany inwestycyjne. Firmy zamierzają inwestować głównie w obsługę klientów i konkurencyjność swojej oferty, gdyż walka o klienta najprawdopodobniej sprowadzi się do utrzymania istniejących odbiorców i nie oddania ich firmom konkurencyjnym. Istotne stanie się również gromadzenie i jak najlepsze przetwarzanie informacji nie tylko o klientach, ale również o konkurencji. W tym przypadku bardzo pomocne, a wręcz niezbędne okażą się systemy klasy CRM, ERP i Business Intelligence.

Loyalty Management w Likus Hotele

 Krakowska sieć ekskluzywnych hoteli i restauracji jest pierwszą polską siecią, która uruchomi własny Program Lojalnościowy dla klientów grupy. Biznesową koncepcję programu oraz unikatowe narzędzie informatyczne - Software Mind Loyalty Management - dostarczyła firma Software Mind.

Novoterm z systemem CRM firmy Sente

 Firma Novoterm - jeden z czołowych polskich producentów i dystrybutorów elektrycznych urządzeń grzewczych i wentylacyjnych wdrożyła system CRM firmy Sente. Nowa aplikacja ułatwia firmie współpracę z handlowcami zewnętrznym w zakresie sprzedaży i dystrybucji materiałów.

 Wspólna oferta CRM 

BMS - CRMKrakowski InProgress, specjalizujący się w szkoleniach z dziedziny metodyki prowadzenia projektów, podpisał umowę o współpracy z firmą BMS Creative, producentem systemu CRM Berberis.

CRM firmy Komplus w branży transportowej

 W grudniu 2008 firma CEMET S.A. wdrożyła system CRM wspomagający zarządzanie relacjami z Klientami. CEMET działa w branży transportowej od 1958 roku, specjalizuje się w przewozach materiałów sypkich koleją.

"Kulturalny" CRM

 Polski Teatr Tańca jest profesjonalnym autonomicznym zespołem, który od początku swojego istnienia zachwyca i nieustannie wprowadza prekursorskie przedsięwzięcia artystyczne. W teatrze dyrektor Ewy Wycichowskiej taniec jest nieustannym procesem odkrywania nowych przestrzeni, jest łamaniem barier, wykraczaniem poza stereotypy, przyzwyczajenia, standardy.

CRM w dla branży ochroniarskiej

 DGP Dozorbud Grupa Polska Sp z o. o. to dynamicznie rozwijający się potentat na rynku usług z zakresu ochrony osób i mienia oraz szeroko rozumianych usług czystościowo –porządkowych. Firma posiada około 16 placówek w kraju i dzięki zdobytemu doświadczeniu oraz zaangażowaniu swoich pracowników świadczy usługi dla ponad 800 podmiotów gospodarczych.

 CRM marki Simple w Wydawnictwie Literackim

 Działając w rynkowych realiach Wydawnictwo Literackie zdecydowało się wesprzeć proces wydawniczy profesjonalnym systemem klasy CRM/BPM. Po przeprowadzeniu rozpoznania wśród potencjalnych dostawców wybrano ofertę SIMPLE Sp. z o.o. z Dąbrowy Górniczej, producenta systemu SIMPLE.CRM/BPM.

CRM dla Promedica24

 Intersys podpisał umowę z firmą Promedica24 na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Promedica24 rozpoczęła swoją działalność w 2004 roku, w odpowiedzi na wzrost zapotrzebowania na usługi opiekuńcze i pielęgniarskie. Usługi te firma świadczy dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych w Niemczech, Austrii oraz w Polsce.

CRM w Expanderze

Wola Info - dostawca rozwiązań ERP, CRM, Business IntelligenceExpander będzie pierwszą z wiodących firm doradztwa finansowego, która wdroży system wspomagający zarządzanie relacjami z klientami (CRM). Dostawcą systemu będzie Wola Info. Wartość kontraktu wynosi ponad 1 mln zł.

CRM dla firm szkoleniowych

 KOMPLUS wdrożył w firmie Corporate Coach U Poland dedykowany CRM dla firm szkoleniowych o nazwie komplusSOS. System oprócz tradycyjnych funkcjonalności CRM ułatwiających zarządzanie bazą kontaktów i budowanie relacji z Klientami posiada moduły do sprawnego zarządzania szkoleniami otwartymi i zamkniętymi.

BPM w zarządzaniu reklamacjami

 Firma Software Mind S.A., producent rozwiązań informatycznych dla biznesu, zakończyła w Fortis Bank Polska S.A. wdrożenie Systemu Reklamacji. W ramach projektu Spółka, we współpracy z przedstawicielami banku, przeprowadziła złożoną analizę, zaprojektowała rozwiązanie na bazie zebranych wymagań i wdrożyła kompletne rozwiązanie w oparciu o technologię BPM (Business Process Management).

Sprzedaż bezpośrednia BillBird zinformatyzowana

 Firma Software Mind S.A., producent rozwiązań informatycznych dla biznesu, wdrożyła w BillBird S.A. System Wsparcia Sprzedaży Bezpośredniej, którego głównym celem jest usprawnienie i informatyzacja procesu sprzedaży oraz poprawa jakości obsługi klientów.

Siebel CRM i Oracle CRMuznane przez Forrester Resarch

 Systemy Oracle Siebel CRM i Oracle CRM On Demand zostały uznane za najlepsze w niezależnym raporcie firmy Forrester Research z października 2008 r. pt. „The Forrester Wave: Sales Force Management, Q4 2008”.

Redakcja Polish Market wybrała komplusCRM

 Systemy CRM w wydawnictwach zyskują na popularności. Coraz więcej redakcji decyduje się na wprowadzenie aplikacji CRM do zarządzania obszarem sprzedaży reklam. Oficyna wydawnicza – RYNEK POLSKI Sp.z o.o. wydająca Polish Market wdrożyła system do zarządzania relacjami z Klientem komplusCRM. System wspiera pracę działu sprzedaży oraz marketingu. Pomaga w zbieraniu wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu oraz ułatwia planowanie pracy.

Strategia  CO - DEVELOPMENT  czyli twórzmy razem!

 System CRM Berberis krakowskiej firmy BMS Creative będzie teraz rozwijany przez szerszą społeczność informatyków. Berberis jest komercyjnym oprogramowaniem przeznaczonym przede wszystkim dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wsparcie pełnej gospodarki magazynowej i produkcji plasuje go w istocie bliżej rozwiązań ERP, zaś skrót „CRM” jest raczej odzwierciedleniem pewnej filozofii, zgodnie z którą centralnym bytem systemu jest klient.

Comarch i BP rozwijają współpracę w zakresie systemu lojalnościowego

 System Comarch Loyalty Management zarządza transakcjami lojalnościowymi dla BP w Niemczech, Polsce i Francji. Daje to w sumie ponad 10 milionów aktywnych kart i 4 miliony transakcji w ciągu tygodnia. Właśnie zostało zakończone wdrożenie nowego systemu w BP Polska, a w niedługim czasie również klienci BP w Hiszpanii będę mogli korzystać z udogodnień systemu.

Xpertis - systemy ERPCRM w pałacu Fryderyka Wilhelma III

 Czasy się zmieniają a jednak „noblesse oblige”. Funkcje wszechmocnych majordomusów na dworskich salonach w Kotlinie Jeleniogórskiej przejmują systemy IT. Macrologic S.A. podpisał umowę na wdrożenie systemu CRM Xpertis w Pałacu Wojanów. System będzie wspomagał sprzedaż i strukturalizował bazy klientów.

Insoft CRM w firmie DNS Polska

 DNS Polska zakończył wdrożenie systemu Insoft CRM do zarządzania kontaktami z klientami. System zbudowany na bazie Lotus Notes zastąpił dotychczasowe rozwiązanie CRM pracujące w firmie DNS, mając na uwadze poprawę wydajności pracy. Standardowa aplikacja Insoft CRM została dostosowana pod kątem działalności firmy, zwłaszcza w zakresie integracji danych z systemu  ERP oraz obsługi procesów biznesowych.

CRM Berberis dla TBD Polska S.A

TBD-Polska S.A. wybrała system CRM Berberis krakowskiej firmy BMS Creative. TBD specjalizuje się w obsłudze informatycznej jednostek administracji publicznej (projektowanie i wykonawstwo w ramach wdrażania systemów informatycznych, outsourcing, consulting).

Back to top