loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Novoterm z systemem CRM firmy Sente

 Firma Novoterm - jeden z czołowych polskich producentów i dystrybutorów elektrycznych urządzeń grzewczych i wentylacyjnych wdrożyła system CRM firmy Sente. Nowa aplikacja ułatwia firmie współpracę z handlowcami zewnętrznym w zakresie sprzedaży i dystrybucji materiałów.


Oprogramowanie SENTE eCRM wrocławskiej firmy SENTE Systemy Informatyczne to element zintegrowanego oprogramowania SENTE eSystem. Zapewnia ono zewnętrznym handlowcom firmy Novoterm zdalny dostęp z każdego miejsca w kraju do najważniejszych informacji handlowych, m.in. takich jak aktualne stany magazynowe towarów, czy planowane terminy ich dostaw. Cały proces odbywa się za pośrednictwem strony www.

Jakie korzyści przyniosło wdrożenie aplikacji klasy CRM w Novotermie?

Za sprawą programu SENTE eCRM zyskaliśmy szybszy przepływ danych między nami, a handlowcami zewnętrznymi. Dzięki zintegrowanej bazie wszelkie nowe dane będące efektem naszej codziennej działalności są natychmiast aktualizowane w systemie informatycznym, a oprogramowanie umożliwia handlowcom samodzielne korzystanie z nich w dogodnej dla nich porze. Tym samym wzrosła skuteczność w zakresie sprzedaży naszych produktów – wyjaśnia Dariusz Litwic, wiceprezes firmy Novoterm.



Nowa aplikacja jest zintegrowana z oprogramowaniem SENTE Sprzedaż i Dystrybucja oraz SENTE Finanse i Księgowość, które Novoterm wdrożył wcześniej. - Dzięki nim firma zyskała możliwość monitorowania warunków sprzedaży z sieciami handlowymi na zasadzie EDI (ang. Electronic Data Interchange), czyli elektronicznej wymiany danych oraz zarządzanie sieciami serwisów. Obie aplikacje (SiD i FK) pozwalają firmie na pełną automatyzację sprzedaży i integrację programu finansowo - księgowego z systemem sprzedaży. Umożliwiają automatyczne księgowanie dokumentów, homebanking, a dyrektorom sprzedaży pozwalają na pełną sprawozdawczość - wyjaśnia Jarosław Płonka, kierownik projektu wdrożeniowego w firmie SENTE Systemy Informatyczne.

Źródło: www.sente.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top