loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Astor wchodzi na rynek IT z własnym CRM-em

WNP.PLSpółka zajmująca się dotąd dystrybucją urządzeń z dziedziny automatyki i robotyki oraz oprogramowania do zarządzania produkcją wchodzi na nowe rynki. Astor zaczyna sprzedawać napędy oraz tworzy własny system klasy CRM. Nowymi inicjatywami kieruje powołany zarząd operacyjny.


Astor jest firmą dobrze znaną w przemyśle, znaną m.in. z nowatorskiego podejścia do biznesu. Tym razem spółka kierowana przez Stefana Życzkowskiego poinformowała o nowej jednostce w swojej strukturze organizacyjnej. Od lutego 2009 roku został powołany, obok zarządu nominalnego, zarząd operacyjny.

Na czele nowego zarządu stanął prezes i jednocześnie znaczący udziałowiec Astora, Stefan Życzkowski. Pozostali członkowie zarządu operacyjnego to: Michał Wojtulewicz, wiceprezes ds. Finansów, Agnieszka Politańska, członek zarządu i dyrektor personalny, Andrzej Garbacki, członek zarządu operacyjnego ds. efektywności sprzedaży, Wojciech Kmiecik, członek zarządu operacyjnego ds. marketingu i PR oraz Piotr Merwart, członek zarządu operacyjnego ds. strategii sprzedaży.

Zarząd nominalny miał wiele obowiązków związanych z reprezentowaniem spółki na zewnątrz. Nowy zarząd może się skupić na działaniach operacyjnych i zwiększaniu efektywności, oczywiście odpowiadając przed udziałowcami spółki. Niektórzy członkowie zarządu nominalnego są też w zarządzie operacyjnym, dzięki czemu nowy zarząd może szybciej podejmować decyzje – tłumaczy Wojciech Kmiecik, członek zarządu operacyjnego ds. marketingu.


Wprowadzenie do spółki zarządu operacyjnego związane jest m.in. z koniecznością reagowania na zmieniającą się sytuację gospodarczą oraz zarządzania nowymi obszarami. Astor utworzył dział napędów, ponieważ rozpoczął ich dystrybucję, oraz rozpoczął szereg innych, nowych inicjatyw. Jedną z nich jest wprowadzenie na rynek systemu informatycznego klasy CRM, czyli do zarządzania relacjami z klientami.

Dotąd byliśmy dystrybutorem oprogramowania, teraz chcemy sprzedawać własne. System CRM o nazwie Profsal właśnie testujemy na własnym organizmie. Jest też testowany w wersji beta przez kilka przedsiębiorstw – informuje Wojciech Kmiecik.



CRM napisany przez firmę Astor jest skierowany do firm posiadających wielu klientów biznesowych, m.in. do spółek IT, z sektora zaawansowanych technologii oraz konsultingowych. Będzie wprowadzony na rynek jeszcze w 2009 roku.

Źródło: www.wnp.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top