System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost, technologiczny lider wśród polskich operatorów logistycznych, wykorzystuje jej rozwiązania…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, JEST JUŻ DOSTĘPNY DO POBRANIA!


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

enova365 490x120 2


Inteligentny CRM

Firma update software AG, dostawca rozwiązań CRM poszerza możliwości rozwiązania update.seven o nowy moduł służący do analizy danych CRM – update.seven CRMintelligence powered by QlikView. Połączenie innowacyjnych funkcji analiz biznesowych platformy QlikView z branżowymi rozwiązaniami update CRM umożliwia analizę danych korporacyjnych bezpośrednio z poziomu systemu CRM. 

PCC Rokita wdraża CRM

Firma HICRON podpisała umowę z PCC CT S.A. na wdrożenie systemu SAP CRM w spółce PCC Rokita S.A. Oprogramowanie to umożliwi spółce zarządzanie danymi partnerów handlowych, rejestrowanie szans sprzedażowych, ofert wysyłanych do klientów oraz monitorowanie aktywności handlowców z poziomu jednej aplikacji.

SIMPLE z rekomendacją w Bonusie

SIMPLE - CRM, systemy ERPZarząd Bonus Systems, chcąc uporządkować realizowane procesy handlowe oraz kontrolować pracę działu handlowego, zdecydował o konieczności wdrożenia systemu klasy CRM.

Nowy gracz na rynku CRM w Polsce

Splio, ekspert w dziedzinie tworzenia systemów wspomagających relacje z klientem, kontynuuje strategię ekspansji w krajach o dużym potencjale rozwoju. Po otwarciu oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i w Chinach, czas na podbój polskiego rynku.

Microsoft Dynamics CRM 2011 u producenta farb i lakierów

SIMPLE SAFabryka Farb i Lakierów MALCHEM podpisała umowę z SIMPLE S.A. w zakresie upgrade do wersji Microsoft Dynamics CRM 2011. Projekt obejmie również rozbudowę procesów oraz rozwój i integrację rozwiązania. Oprogramowanie wspomoże zarządzanie oraz podniesie efektywność firmy poprzez pełną kontrolę procesów sprzedaży.

POLKOMTEL z systemem CRM firmy Microsoft

Polkomtel Sp. z o.o. zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa, podniesie efektywność operacyjną procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych. Partnerem wdrożenia aplikacji CRM została firma Netwise S.A, specjalizująca się we wdrożeniach platform biznesowych opartych o Microsoft Dynamics CRM.

CRM podbija biura rachunkow

Firma SaaS Solutions opracowała rozwiązanie branżowe oparte na systemie Microsoft Dynamics CRM, dedykowane biurom rachunkowym.

Bez CRM ani rusz

Dziś większości przedsiębiorcom trudno funkcjonować bez CRM. Nawet jeśli firma nie korzysta z gotowego rozwiązania, zazwyczaj bazuje na samodzielnie wykształconych mechanizmach i narzędziach, wspomagających ją w zarządzaniu relacjami z klientami i sprzedażą. Jeśli zatem CRM jest konieczny, to jaki – stworzony samodzielnie z pomocą dostępnych narzędzi, a może z pudełka czy wreszcie jako rozwiązanie na zamówienie?

Remondis systemem CRM firmy more7 Polska

Wdrożony system CRM został dostosowany do potrzeb głównie dwóch działów – Handlowego oraz Logistyki. Dostępne funkcjonalności umożliwiają łatwiejszy i szybszy wgląd w historię kontaktów z klientem, efektywniejszą obsługę dotychczasowych kontrahentów oraz pozyskiwanie kolejnych.

Polscy specjaliści szkolą managerów z Indii

MakoLab SA realuzuje wdrożenie autorskiego rozwiązania Lead Management Tool (LMT) dla oddziału koncernu w Indiach. Jednym z etapów zlecenia było szkolenie dla managerów zarządzających regionalnymi sieciami sprzedaży samochodów Renault.

CRM z urzędu...

Decyzją Urzędu Miejskiego Wrocławia stolica Dolnego Śląska dołączy do takich miast jak Londyn czy Mediolan pod względem rozwiązań technologicznych. 15 października br. władze miasta podpisały umowę na wdrożenie systemu CRM. Prace wdrożeniowe rozpoczęły się w połowie października i potrwają do lipca 2013 roku.

CRM w wersji online w Dotapapy SA

System CRM w wersji online firmy Microsoft Dynamics będzie wspierał proces zarządzania relacjami z klientami w firmie Dotapy SA, oferującej usługi płatności elektronicznych online.

Oracle prezentuje pakiet Social Relationship Management

Podczas swojego wystąpienia Larry Ellison, dyrektor generalny firmy Oracle, zaprezentował pakiet Oracle Social Relationship Management (SRM) Suite.

CRM: sprawdzony standard, czy innowacyjny out-of-the-box?

CRM oferuje szeroki wachlarz możliwości przy projektowaniu rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem - od dostarczenia standardowego, pudełkowego systemu, po produkt out of the box, dostosowany w całości do indywidualnych predyspozycji zamawiającego i specyfiki jego działalności. Na jakie rozwiązanie warto się zdecydować? Co trzeba mieć na uwadze, dokonując wyboru?

Jeden klik i dane z update CRM w Microsoft Outlook

UPDATE - CRM, SYSTEMY CRM, ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMIFirma update software prezentuje nowe rozszerzenie, które umożliwia integrację systemu update CRM z programem Microsoft Outlook. Za pomocą jednego przycisku, update.seven connectLive identyfikuje nadawców poprzez adresy e-mail i automatycznie pokazuje wszystkie istotne informacje o adresacie, które są dostępne w systemie CRM – ważne dane sprzedażowe, projekty czy okazje sprzedażowe. To gwarantuje, że użytkownicy programu Outlook, którzy na co dzień nie pracują z systemem CRM także będą mieli dostęp do kluczowych informacji. Ponadto CRM update.seven connectLive umożliwia swobodną konfigurację danych na poziomie programu pocztowego.

Firmy toną w social media

EPICOR - CRM, Social CRMSocial media kusi potencjałem. Mniejsze koszty dotarcia do potencjalnych klientów i większe możliwości prezentacji oferty. Jednak jak pokazują badania Gartner marketing w wirtualnych społecznościach to nie tylko szansa, ale i bolączka inwestycyjna firm. Nie stosując narzędzi mierzenia efektywności kampanii, przedsiębiorcy tracą pieniądze.

DOBRY KONTAKT Z KLIENTEM?

Powodzenie biznesu w dużej mierze zależy od tego, jak układa się relacja na linii klient - firma. Czy możliwe jest w dynamicznym, dzisiejszym biznesowym otoczeniu utrzymanie kontaktu z klientem na najwyższym poziomie?

Zintegrowany system obsługi klienta dla ENEA SA

Spółka Infovide-Matrix podpisała kontrakt na kompleksowe wdrożenie zintegrowanego systemu obsługi klienta dla ENEA SA. Spółka zaprojektuje, zbuduje i wdroży kompleksową platformę IT w obszarze szeroko rozumianej obsługi klientów wszystkich grup taryfowych, rozliczania klientów oraz wsparcia procesów CRM.

Microsoft Dynamics CRM z wyróżnieniem

Forrester Research Inc., wiodąca niezależna firma badawcza, uplasowała rozwiązania Microsoft Dynamics CRM na pozycji lidera w trzech autorskich raportach „The Forrester Wave: CRM Suites For Large Organizations, Q3 2012”, „The Forrester Wave: CRM Suites For Midsize Organizations, Q3 2012” oraz „The Forrester Wave: CRM Suites For Customer Service Solutions, Q3 2012”. Wszystkie powyższe dokumenty opisują, w jaki sposób rozwiązania CRM spełniają oczekiwania klientów oraz jak pozycjonują się pod kątem wsparcia profesjonalistów od rozwoju aplikacji w wyborze odpowiednich rozwiązań, spełniających potrzeby ich klientów. W dwóch pierwszych publikacjach Microsoft Dynamics CRM Online zostało uznane za jedno z najszybciej rozwijających się rozwiązań, natomiast w trzeciej jako jedno z czołowych rozwiązań, które oferuje szybki czas wdrożenia oraz ergonomię użytkowania.

CRM Online firmy Microsoft wprowadza Centrum Zaufania

Firma Microsoft poinformowała o dostępności Centrum Zaufania (ang. Trust Center) dla systemu Microsoft Dynamics CRM Online. Jest to serwis zawierający szczegółowe informacje na temat zasad prywatności i bezpieczeństwa dotyczących usługi Microsoft Dynamics CRM Online.

CRM7 PRO w nowej odsłonie

Nieustanny rozwój firmy more7 Polska Sp. z o.o. oraz troska o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług zaowocowały stworzeniem nowej wersji systemu CRM7 PRO. W ręce naszych klientów oddajemy aplikację funkcjonującą w oparciu o nowoczesne technologie wraz z nowym, bardziej intuicyjnym wyglądem.

Systemy CRM w działaniach marketingowych

Systemy CRM pozwalają na gromadzenie, przechowywanie i analizowanie danych o kliencie, jego potrzebach i historii kontaktu z nim. Poprawnie zbudowana baza jest doskonałym źródłem wiedzy dla wszystkich działów w firmie, w tym także marketingu. Jednak aby w pełni wykorzystać jej potencjał w tym zakresie należy pamiętać o kilku podstawowych zasadach.

Moduł CRM to najlepsze wsparcie dla działu handlowego i marketingu!

STREAMSOFT - ERP, systemy ERPModuł CRM, to aplikacja wspierająca proces pozyskiwania i obsługi klienta oraz usprawniająca planowanie i organizację pracy wewnątrz firmy. Stanowi idealne rozwiązanie dla działów marketingu, telemarketingu, handlowych oraz wszędzie tam, gdzie utrzymywane są kontakty z klientami. Moduł pozwala na zarządzanie bazą danych klientów oraz gromadzenie i przetwarzanie informacji o kontaktach handlowych i prowadzonej działalności.

CRM na ślubnym kobiercu

Organizacja ślubu i wesela to dla młodej pary nie lada wyzwanie. Wybór zaproszeń, rezerwacja sali, znalezienie orkiestry czy didżeja, dekoracja sali i kościoła, dobór menu – to tylko niewielka część spraw, które należy załatwić z odpowiednim wyprzedzeniem. Aby czas oczekiwania na własny, upragniony ślub nie był drogą przez mękę, wiele par decyduje się na skorzystanie z usług firm, które profesjonalnie zajmują się organizacją ślubów i wesel.

Coraz więcej CRM w chmurze

wnpW dużych firmach sektora przemysłowego nadal przeważa model on-premise, jednak coraz większym zainteresowaniem cieszy się technologia chmury ze względu na mniejsze koszty utrzymania, ogromną elastyczność i krótki czas uruchomienia usługi - zauważa Adam Komorowski, dyrektor Działu Aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.

iphone, ipad - CRMpad od update software

Firma update software opracowała nową aplikację na Apple iPad, która umożliwia mobilne administrowanie danych klientów, a także zarządzanie kontaktami, zadaniami i umowami. Zaprojektowana od podstaw aplikacja update CRMpad jako pierwsza w pełni wykorzystuje potencjał tego popularnego tabletu, jako podręcznego urządzenia CRM. update CRMpad działa na bazie systemu CRM update.seven, który zdalnie udostępnia swoje procesy umożliwiające zarządzanie danymi klientów, kontraktami, potencjalnymi szansami handlowymi, zadaniami, zamówieniami czy zgłoszeniami serwisowymi.

Systemy CRM – skuteczne zarządzanie relacją z klientem

Jak wynika z raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dostęp do internetu posiada dominująca część przedsiębiorców w Polsce, bo blisko 95,8% ogółu. Ze sprzętu komputerowego podłączonego do sieci korzysta 94% przedsiębiorstw małych oraz 99% średnich. W czasach wszechogarniającej komputeryzacji życia i procesów biznesowych istotnym narzędziem wykorzystywanym do realizacji strategii oraz filozofii działania firmy jest odpowiedni system do zarządzania relacjami z klientami CRM.

Echo Investment wdraża system CRM firmy MICROSOFT

Echo Investment SA wybrało XPLUS SA jako partnera biznesowego w zakresie wdrożenia oprogramowania opartego na technologii Microsoft Dynamics CRM. Wdrożenie będzie obejmowało 35 użytkowników.

Ericsson wprowadza na rynek rozwiązanie Telecom CRM

Mobilne technologie szerokopasmowe umożliwiają komunikację między coraz większą liczbą ludzi i urządzeń. Otwiera to przed operatorami więcej możliwości, ale z drugiej strony zmusza ich do szukania nowych sposobów wyróżnienia się na tle konkurencji i pozyskania lojalności klientów np. poprzez zapewnienie im bardziej spersonalizowanych, wyższej jakości usług. Aby ułatwić operatorom osiągnięcie tego celu, Ericsson wprowadza na rynek nowe rozwiązanie o nazwie Ericsson Telecom CRM, łączące dwa systemy – zarządzania relacjami z klientami (CRM) i bilingowy.

PKB w lpeszych relacjach klientami dzięki CRM

Wdrożony system CRM wspiera Kancelarię w pozyskiwaniu nowych i sprawnej obsłudze dotychczasowych klientów oraz efektywnym zarządzaniu ryzykiem z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych.

Inforce Everywhere firmy Infor łączy Salesforce CRM z ERP

INFOR ogłosił wprowadzenie na rynek InForce Everywhere, rozwiązania wykorzystującego możliwości zaplecza operacyjnego firmy w bezpośredniej obsłudze klienta. InForce Everywhere został pierwotnie oparty na Force.com, firmowej platformie społecznościowej salesforce.com. Inforce Everywhere integruje dane Infor ERP oraz Salesforce CRM, dzięki czemu zapewnia użytkownikom pełny obraz klientów, pomagając w osiągnięciu większego zysku oraz satysfakcji klientów.

CRM: Od marketingu bezpośredniego, do marketingu one-to-one

Jedną z najnowszych koncepcji, znajdujących zastosowanie w marketingu i sprzedaży, jest Customer Relationship Management (CRM>), czyli zarządzanie relacjami z klientem. To synteza procesów biznesowych i technologii, których celem jest wszechstronne zrozumienie klienta. W oczywistym celu-dla konkurencyjnego, zgodnego z preferencjami różnicowania oferowanych mu produktów i usług.

Długodystansowy CRM

Badania jednego z branżowych portali donoszą iż 50 – 70 % wdrożeń CRM jest nieudanych, a zaledwie 46 % firm, którym się to udało, osiągać zamierzone cele, co nie skłania do podjęcia szybkiej decyzji o zakupie systemu klasy CRM. Czytając takie statystyki każdy potencjalny klient zastanawia się: czy w ogóle kupić taki system, czy firma i organizacja są przygotowane do jego wdrożenia, jaki system wybrać oraz jakie kryteria powinny decydować o wyborze dostawcy, itd., itp.

IWOSTIN I PROPOLKI MOBILNIE ZARZĄDZANE

Spółka Nepentes Pharma, właściciel m.in. marek Iwostin, Emolium i Propolki, dołączyła do grona 200 firm korzystających z systemów Emigo i Integra.

Microsoft Dynamics CRM na urządzenia mobilne

Microsoft poinformował o nowej aktualizacji systemu CRM, która wejdzie na rynek w drugim kwartale 2012 roku. Jej podstawą jest wersja z listopada 2011 roku zawierająca rozwiązania do współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Update rozwiązania umożliwi użytkownikom dostęp do jego zaawansowanych funkcjonalności za pomocą urządzeń mobilnych typu iPad, iPhone, Blackberry czy urządzeń z systemami Windows Phone 7 i Android.

CRM dedykowany branży energetycznej

Rozwiązanie AUMS-CRM to narzędzie dedykowane dla branży energetycznej. Zawiera wszystkie kluczowe funkcjonalności niezbędne do obsługi procesów sprzedaży i rozliczania odbiorców energii. Powstało w wyniku integracji Asseco Utilities Management Solutions z Microsoft Dynamics CRM.

Kompleksowa obsługa klienta i CRM w jednym

Comtrust - partner SAP AG, wprowadza specjalną ofertę zapewniającą kompleksową obsługę klienta dostępną w polskiej chmurze. Pakiet SAP BCM on-demand 2012 to rozwiązanie contact center SAP Business Communications Management wraz z funkcjonalnością CRM do zarządzania zadaniami. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które nie posiadają CRM, a chcą zorganizować obsługęklienta na najwyższym poziomie.

Ceramika Paradyż z systemem Siebel CRM

Z końcem 2011 roku Ceramika Paradyż zakończyła wdrożenie korporacyjnego systemu Customer Relationship Management (CRM), którego głównym elementem jest pakiet Oracle Siebel CRM. System odpowiedzialny jest za obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą firmy. Za wprowadzenie projektu odpowiedzialna była firma Devoteam SA (dawniej Wola Info SA), partner Oracle Polska.

CRM wspomoże pracę personelu

Oprogramowanie biznesowe nie sprawi, że produkty będą się same sprzedawać a kontrahent będzie obsłużony na czas. Jednak w obliczu silnej konkurencji jego umiejętne wykorzystanie poprawi wydajność pracownika i ułatwi mu wykonywanie służbowych obowiązków.

PEKAES rozywija system ERP o CaRuM

Od listopada br. jedna z największych firm logistycznych w Polsce – giełdowa spółka PEKAES – korzysta z nowego rozwiązania IT, opartego na autorskiej aplikacji BCC – CaRuM. Zintegrowane z systemem SAP ERP rozwiązanie wspiera handlowców PEKAES od pierwszego kontaktu przez działania operacyjne do obsługi posprzedażowej.

Back to top