Zarządzanie relacjami z klientami w dobie cyfryzacji: rola enova365

W świecie biznesu, który nieustannie ewoluuje, strategiczne zarządzanie interakcjami z klientami, znane jako CRM, jest nieodzowne dla…

System CRM a zarządzanie relacjami z klientem

Aby osiągnąć sukces w biznesie, z całą pewnością potrzebne są świetnej jakości produkty bądź usługi oraz doskonały serwis. Kluczem do…

System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Klienci Onninen pod skrzydłami Microsoft Dynamics CRM

Onninen Sp. z o.o., międzynarodowa sieć hurtowni elektrotechnicznych, instalacyjno-sanitarnych, grzewczych i wentylacyjnych, w tym z siedzibą w Polsce, wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 w celu optymalizacji procesów sprzedażowych i dystrybucyjnych oraz usprawnienia obsługi klienta.

Microsoft ogłasza dostępność najnowszej wersji CRM

Po światowej premierze najnowszej wersji systemu CRM firmy Microsoft, która odbyła się 4 listopada br., przyszedł czas na polską premierę. Firma Microsoft oficjalnie poinformowała o dostępności rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 2013 zarówno w modelu on-premise, jak i online.
 

Oracle Eloqua udostępnia nowe funkcje i rozszerzenia

Firma Oracle poinformowała o udostępnieniu nowych rozszerzeń i funkcji do platformy Oracle Eloqua, które pomogą nowoczesnym marketerom lepiej obsługiwać klientów i uzyskiwać wyższy zwrot z inwestycji w marketing dokonywanych w ramach wielokanałowych kampanii.
 

Czy sektor energetyczny potrzebuje CRM-u?

Rosnąca złożoność procesów zachodzących w sektorze energetycznym pociąga za sobą konieczność wdrażania nowoczesnych i inteligentnych technologii. Na znaczeniu zyskują zwłaszcza innowacyjne narzędzia umożliwiające sprawne zarządzanie relacjami z klientami. Potwierdzają to międzynarodowe badania - jak szacuje Gartner, dochody z oprogramowania CRM w Europie powinny osiągnąć w tym roku wysokość 3 miliardów dolarów (o 7 proc. więcej niż w ubiegłym). Analitycy zwracają uwagę na dynamiczną ewolucję w stronę mobilnych rozwiązań CRM. Gartner przewiduje, że do 2014 roku rynek mobilnych aplikacji w tym obszarze urośnie o 500 proc.
 

Capgemini wprowadza OCommerce

Capgemini wprowadza OCommerce, nowe rozwiązanie skierowane do sieci handlowych i producentów dóbr konsumenckich, które służy optymalizacji kontaktu z klientami korzystającymi z nowych technologii. Przygotowane we współpracy z Oracle narzędzie pozwala na lepszą interakcję z konsumentami w obrębie wszystkich kanałów komunikacji, kładąc nacisk na zwiększenie liczby transakcji i poziomu lojalności klientów poprzez proaktywny kontakt i działania marketingowe.

Microsoft Dynamics liderem w dziedzinie rozwiązań CRM według raportu Nucleus Research

W najnowszym raporcie amerykańskiej firmy analitycznej Nucleus Research pt. „Research note. Technology Value Matrix Second Half 2013 CRM”, opublikowanym we wrześniu br., firma Microsoft znalazła się w gronie liderów w dziedzinie systemów klasy CRM. Nucleus Research ocenił dostawców na podstawie użyteczności i funkcjonalności oferowanych przez nich rozwiązań oraz przedstawił trendy na najbliższe 6 miesięcy dla każdego producenta, przypisując ich do czterech kategorii: liderzy, facylitatorzy, eksperci i podstawowi dostawcy.
 

Potrzeby klienta na celowniku instytucji finansowych

Podczas światowej konferencji Sibos dla sektora finansowego, która odbyła się w Dubaju w dniach 16-19 września, firma Microsoft Corp. poinformowała, że szereg największych instytucji finansowych na świecie modernizuje obecnie swoją działalność, wybierając rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM jako platformę umożliwiającą przekształcenie przedsiębiorstw opartych na transakcjach w organizacje zorientowane na potrzeby klienta. Wśród banków korzystających z systemu CRM firmy Microsoft znajdują się takie instytucje jak brytyjski Metro Bank, węgierski MKB, Volkskreditbank of Austria oraz ABN AMRO Bank of the Netherlands.

Comarch dostawcą rozwiązania Loyalty Management dla programu The Rogers First Rewards™

Systemy ERP , CRM - Comarch ERPComarch ogłasza rozpoczęcie współpracy z Rogers Communications polegającej na wdrożeniu Comarch Loyalty Management (CLM) dla nowego programu lojalnościowego firmy pod nazwą Rogest First Rewards. Program ruszył już tego lata na wybranych obszarach prowincji Ontario i Alberty, zaś przez resztę bieżącego roku ma zostać wdrożony na pozostałym terytorium Kanady.
 

Tanie systemy CRM dla małych firm nie bujają się w chmurach

Choć polskie mikro, małe i średnie firmy powszechnie wykorzystują podstawowe rozwiązania informatyczne, to po wyspecjalizowane i bardziej zaawansowane programy jak CRM wciąż sięga zbyt mało przedsiębiorców. Pomimo że przydatność systemów CRM bardzo wysoko oceniają korzystające z nich małe firmy, wśród pozostałych często pokutuje niesłuszne przekonanie, że są zbyt drogie i przeznaczone wyłącznie dla dużych przedsiębiorstw.

CRM w firmie Synthos SA

Firma XPLUS SA podpisałs 21 sierpnia umowę z Grupą Kapitałową Synthos SA na wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM 2011.

Marketing oparty na danych źródłem wymiernych wartości biznesowych

Firma Teradata ogłosiła wyniki badania Teradata Data-Driven Marketing Survey 2013. Ogólnoświatowy sondaż dotyczył sposobów wykorzystania rzetelnych informacji biznesowych w procesach marketingu oraz budowaniu za ich pośrednictwem trwałej przewagi konkurencyjnej. Wnioski płynące z badania potwierdzają, że specjaliści ds. marketingu są świadomi korzyści płynących z wykorzystania informacji biznesowych oraz szybkich analiz w procesach marketingowych.

Microsoft Dynamics CRM ponownie wśród liderów „Magicznego Kwadranta”

Rozwiązanie biznesowe firmy Microsoft – Microsoft Dynamics CRM ponownie zostało zaliczone do grona liderów najnowszego badania niezależnej firmy Gartner „Magic Quadrant for Sales Force Automation”, zaś jego wersję online wyróżniono tym tytułem po raz pierwszy. Od 2011 roku, kiedy oddzielono Microsoft Dynamics w modelu on-premise od wersji online i przyznano tytuły w dwóch osobnych kategoriach, system Microsoft Dynamics CRM Online zajmował dotychczas pozycję wizjonera.

update CRM z SALESmanago Marketing Automation

update - CRMupdate CRM, polski oddział jednego z największych europejskich producentów systemów CRM nawiązał współpracę z SALESmanago Marketing Automation. Z badań przeprowadzonych przez Nuclear Research wynika, że integracja systemu CRM z systemem Marketing Automation przynosi statystycznie wzrost ROI z wdrożenia CRM o 14,5 %.

SPRINT CRM: pierwsze polskie rozwiązanie SAP CRM kwalifikowane przez SAP AG

5 lipca br. eksperci SAP AG zakwalifikowali SPRINT CRM, pakiet oferowany przez firmy 7milowy i BCC, do grupy kwalifikowanych rozwiązań SAP Rapid Deployment Solutions. Jest to pierwsza taka kwalifikacja dla rozwiązania CRM w Polsce.

Microsoft ogłasza - nowa wersja CRM już jesienią

Microsoft ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, która pojawi się na globalnym rynku jesienią br. Nowy system jest wynikiem strategii Microsoft Dynamics, według której użytkownik systemu znajduje się w centrum uwagi, a opracowywane rozwiązania mają za zadanie sprostać jego oczekiwaniom.

ENERGA wybrała dostawcę systemu obsługi sprzedaży

Spółka Infovide-Matrix podpisała kontrakt na budowę i wdrożenie systemu obsługi sprzedaży obejmującego system billingowy i system CRM w Grupie Kapitałowej ENERGA. Spółka zaprojektuje, zbuduje i wdroży kompleksową platformę billingowo – CRM-ową opartą na oprogramowaniu firmy Oracle.

Microsoft Dynamics CRM wspira Inter Cars

Inter Cars samodzielnie wdrożył system Microsoft Dynamics CRM w celu usprawnienia poszczególnych obszarów działalności oraz udoskonalenia współpracy z klientami.

update w gronie laureatów nagrody ISM Top 15 CRM Enterprise

update - crmFirma update software AG z siedzibą w Wiedniu po raz jedenasty została wyróżniona nagrodą Top 15 CRM Software Award. Organizator, ISM Inc., z siedzibą w Bethesda w stanie Maryland, to amerykańska firma konsultingowa specjalizująca się branży CRM, która od 1990 roku przyznaje nagrody w kategoriach: „rozwiązania korporacyjne” oraz „rozwiązania dla małych i średnich przedsiębiorstw”. Eksperci oceniali zgłoszone do konkursu rozwiązania CRM w oparciu o 209 kryteriów i na tej podstawie wyłonili zwycięzców wyróżniając firmę update.

Od maja br. w ofercie Grupy BCC jest dostępny pakiet SPRINT CRM. Nowe rozwiązanie zawiera najważniejsze funkcje SAP CRM z zakresu marketingu, sprzedaży i serwisu.

update software prezentują nową wersję systemu CRM

UPDATE SOFTWAREFirma update software AG zaprezentowała nową wersją systemu update.CRM. Aplikację cechuje wysoka intuicyjność, elastyczność oraz zdolność adaptacji do różnorodnych warunków biznesowych. Celem twórców systemu było zwiększenie satysfakcji użytkowników poprzez skupienie się na ich potrzebach oraz procesach wykonywanych podczas pracy z systemem CRM. Wśród głównych usprawnień można wskazać całkowicie zmieniony interfejs, zapewniający możliwość samodzielnej konfiguracji. Użytkownik może w prosty sposób zmienić wygląd aplikacji, nie przerywając innych rozpoczętych procesów.

PGNiG z systemem Oracle Customer Care and Billing

Zaawansowany system do billingu i obsługi klienta z funkcjonalnościami CRM i contact center został wdrożony przez konsultantów Oracle Utilities Global Business Unit oraz Infovide-Matrix, partnera Oracle na poziomie platynowym.

LiveSpace CRM zintegrował się z SALESmanago

LiveSpace CRM, aplikacja wspomagająca zarządzanie sprzedażą na rynku B2B, została zintegrowana z SALESmanago – najpopularniejszym polskim systemem do marketing automation.

System CRM Berberis w FM Banku

FM Bank i BMS Creative podpisały umowę o wdrożeniu systemu Berberis. Oprogramowanie CRM zostanie zainstalowane w Centrali oraz we wszystkich placówkach banku na ok. 400 stanowiskach.

STERNET usprawnia zarządzanie relacjami z klientami

STERNET wdrożył system do zarządzania relacjami z klientami (CRM) w celu uzyskania jednolitego źródła informacji dla pracowników logistyki, sprzedaży i marketingu oraz kierownictwa.

CRM w rytmie małych i średnich

Wielkość firmy ma znaczenie – w odniesieniu do systemów CRM, przekonanych o tym było jeszcze niedawno wielu przedsiębiorców. Na świadomość większej dostępności tego systemu wśród małych i średnich firm istotny wpływ miało osadzenie go w chmurze obliczeniowej, modelu gwarantującym, m.in. znaczną skalowalność i elastyczność systemu.

SAP CRM w INEA

SAP CRMSAP Polska oraz INEA S.A. poinformowały o podpisaniu umowy na wdrożenie rozwiązań SAP CRM, portalu samoobsługi klienta oraz aplikacji mobilnych. INEA jest największym w Wielkopolsce operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym zaawansowane usługi telekomunikacyjne dla Klientów indywidualnych i biznesowych. Wdrożenie realizują konsultanci SAP Polska przy współpracy Partnerów – firm Infovide Matrix oraz Finnsoft.

CRM lekiem na bolączki branży medycznej

Do grona firm korzystających z systemu CRM firmy More7 dołączyła Candela sp. z o.o.. To kolejne przedsiębiorstwo prowadzące działalność w branży medycznej, które zdecydowało się na rozwiązanie autorstwa more7 Polska. Candela sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem handlowym, serwisowym oraz dystrybutorem aparatury analitycznej i badawczo-pomiarowej światowych marek.

CRM i Social Media w związku

Firma Splio wprowadza na polski rynek wielokanałowy system CRM - Engage, dedykowany firmom, działającym zarówno w kanałach sprzedaży online jak i offline. Engage umożliwia tworzenie programów lojalnościowych, analizowanie zachowań konsumentów oraz podejmowanie działań marketingowych dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb i zachowań.

Inteligentny CRM

Firma update software AG, dostawca rozwiązań CRM poszerza możliwości rozwiązania update.seven o nowy moduł służący do analizy danych CRM – update.seven CRMintelligence powered by QlikView. Połączenie innowacyjnych funkcji analiz biznesowych platformy QlikView z branżowymi rozwiązaniami update CRM umożliwia analizę danych korporacyjnych bezpośrednio z poziomu systemu CRM. 

PCC Rokita wdraża CRM

Firma HICRON podpisała umowę z PCC CT S.A. na wdrożenie systemu SAP CRM w spółce PCC Rokita S.A. Oprogramowanie to umożliwi spółce zarządzanie danymi partnerów handlowych, rejestrowanie szans sprzedażowych, ofert wysyłanych do klientów oraz monitorowanie aktywności handlowców z poziomu jednej aplikacji.

SIMPLE z rekomendacją w Bonusie

SIMPLE - CRM, systemy ERPZarząd Bonus Systems, chcąc uporządkować realizowane procesy handlowe oraz kontrolować pracę działu handlowego, zdecydował o konieczności wdrożenia systemu klasy CRM.

Nowy gracz na rynku CRM w Polsce

Splio, ekspert w dziedzinie tworzenia systemów wspomagających relacje z klientem, kontynuuje strategię ekspansji w krajach o dużym potencjale rozwoju. Po otwarciu oddziałów we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Brazylii i w Chinach, czas na podbój polskiego rynku.

Microsoft Dynamics CRM 2011 u producenta farb i lakierów

SIMPLE SAFabryka Farb i Lakierów MALCHEM podpisała umowę z SIMPLE S.A. w zakresie upgrade do wersji Microsoft Dynamics CRM 2011. Projekt obejmie również rozbudowę procesów oraz rozwój i integrację rozwiązania. Oprogramowanie wspomoże zarządzanie oraz podniesie efektywność firmy poprzez pełną kontrolę procesów sprzedaży.

POLKOMTEL z systemem CRM firmy Microsoft

Polkomtel Sp. z o.o. zdecydował się na inwestycję w Microsoft Dynamics CRM. Rozwiązanie, z którego będą korzystali pracownicy pionu sprzedaży Plusa, podniesie efektywność operacyjną procesów sprzedaży i jakość obsługi klientów biznesowych. Partnerem wdrożenia aplikacji CRM została firma Netwise S.A, specjalizująca się we wdrożeniach platform biznesowych opartych o Microsoft Dynamics CRM.

CRM podbija biura rachunkow

Firma SaaS Solutions opracowała rozwiązanie branżowe oparte na systemie Microsoft Dynamics CRM, dedykowane biurom rachunkowym.

Bez CRM ani rusz

Dziś większości przedsiębiorcom trudno funkcjonować bez CRM. Nawet jeśli firma nie korzysta z gotowego rozwiązania, zazwyczaj bazuje na samodzielnie wykształconych mechanizmach i narzędziach, wspomagających ją w zarządzaniu relacjami z klientami i sprzedażą. Jeśli zatem CRM jest konieczny, to jaki – stworzony samodzielnie z pomocą dostępnych narzędzi, a może z pudełka czy wreszcie jako rozwiązanie na zamówienie?

Remondis systemem CRM firmy more7 Polska

Wdrożony system CRM został dostosowany do potrzeb głównie dwóch działów – Handlowego oraz Logistyki. Dostępne funkcjonalności umożliwiają łatwiejszy i szybszy wgląd w historię kontaktów z klientem, efektywniejszą obsługę dotychczasowych kontrahentów oraz pozyskiwanie kolejnych.

Polscy specjaliści szkolą managerów z Indii

MakoLab SA realuzuje wdrożenie autorskiego rozwiązania Lead Management Tool (LMT) dla oddziału koncernu w Indiach. Jednym z etapów zlecenia było szkolenie dla managerów zarządzających regionalnymi sieciami sprzedaży samochodów Renault.

CRM z urzędu...

Decyzją Urzędu Miejskiego Wrocławia stolica Dolnego Śląska dołączy do takich miast jak Londyn czy Mediolan pod względem rozwiązań technologicznych. 15 października br. władze miasta podpisały umowę na wdrożenie systemu CRM. Prace wdrożeniowe rozpoczęły się w połowie października i potrwają do lipca 2013 roku.

CRM w wersji online w Dotapapy SA

System CRM w wersji online firmy Microsoft Dynamics będzie wspierał proces zarządzania relacjami z klientami w firmie Dotapy SA, oferującej usługi płatności elektronicznych online.

Back to top