System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost, technologiczny lider wśród polskich operatorów logistycznych, wykorzystuje jej rozwiązania…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

enova365 490x120 2


CRM: sprawdzony standard, czy innowacyjny out-of-the-box?

CRM oferuje szeroki wachlarz możliwości przy projektowaniu rozwiązania do zarządzania relacjami z klientem - od dostarczenia standardowego, pudełkowego systemu, po produkt out of the box, dostosowany w całości do indywidualnych predyspozycji zamawiającego i specyfiki jego działalności. Na jakie rozwiązanie warto się zdecydować? Co trzeba mieć na uwadze, dokonując wyboru?

Jeden klik i dane z update CRM w Microsoft Outlook

UPDATE - CRM, SYSTEMY CRM, ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMIFirma update software prezentuje nowe rozszerzenie, które umożliwia integrację systemu update CRM z programem Microsoft Outlook. Za pomocą jednego przycisku, update.seven connectLive identyfikuje nadawców poprzez adresy e-mail i automatycznie pokazuje wszystkie istotne informacje o adresacie, które są dostępne w systemie CRM – ważne dane sprzedażowe, projekty czy okazje sprzedażowe. To gwarantuje, że użytkownicy programu Outlook, którzy na co dzień nie pracują z systemem CRM także będą mieli dostęp do kluczowych informacji. Ponadto CRM update.seven connectLive umożliwia swobodną konfigurację danych na poziomie programu pocztowego.

Firmy toną w social media

EPICOR - CRM, Social CRMSocial media kusi potencjałem. Mniejsze koszty dotarcia do potencjalnych klientów i większe możliwości prezentacji oferty. Jednak jak pokazują badania Gartner marketing w wirtualnych społecznościach to nie tylko szansa, ale i bolączka inwestycyjna firm. Nie stosując narzędzi mierzenia efektywności kampanii, przedsiębiorcy tracą pieniądze.

DOBRY KONTAKT Z KLIENTEM?

Powodzenie biznesu w dużej mierze zależy od tego, jak układa się relacja na linii klient - firma. Czy możliwe jest w dynamicznym, dzisiejszym biznesowym otoczeniu utrzymanie kontaktu z klientem na najwyższym poziomie?

Zintegrowany system obsługi klienta dla ENEA SA

Spółka Infovide-Matrix podpisała kontrakt na kompleksowe wdrożenie zintegrowanego systemu obsługi klienta dla ENEA SA. Spółka zaprojektuje, zbuduje i wdroży kompleksową platformę IT w obszarze szeroko rozumianej obsługi klientów wszystkich grup taryfowych, rozliczania klientów oraz wsparcia procesów CRM.

Microsoft Dynamics CRM z wyróżnieniem

Forrester Research Inc., wiodąca niezależna firma badawcza, uplasowała rozwiązania Microsoft Dynamics CRM na pozycji lidera w trzech autorskich raportach „The Forrester Wave: CRM Suites For Large Organizations, Q3 2012”, „The Forrester Wave: CRM Suites For Midsize Organizations, Q3 2012” oraz „The Forrester Wave: CRM Suites For Customer Service Solutions, Q3 2012”. Wszystkie powyższe dokumenty opisują, w jaki sposób rozwiązania CRM spełniają oczekiwania klientów oraz jak pozycjonują się pod kątem wsparcia profesjonalistów od rozwoju aplikacji w wyborze odpowiednich rozwiązań, spełniających potrzeby ich klientów. W dwóch pierwszych publikacjach Microsoft Dynamics CRM Online zostało uznane za jedno z najszybciej rozwijających się rozwiązań, natomiast w trzeciej jako jedno z czołowych rozwiązań, które oferuje szybki czas wdrożenia oraz ergonomię użytkowania.

CRM Online firmy Microsoft wprowadza Centrum Zaufania

Firma Microsoft poinformowała o dostępności Centrum Zaufania (ang. Trust Center) dla systemu Microsoft Dynamics CRM Online. Jest to serwis zawierający szczegółowe informacje na temat zasad prywatności i bezpieczeństwa dotyczących usługi Microsoft Dynamics CRM Online.

CRM7 PRO w nowej odsłonie

Nieustanny rozwój firmy more7 Polska Sp. z o.o. oraz troska o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług zaowocowały stworzeniem nowej wersji systemu CRM7 PRO. W ręce naszych klientów oddajemy aplikację funkcjonującą w oparciu o nowoczesne technologie wraz z nowym, bardziej intuicyjnym wyglądem.

Systemy CRM w działaniach marketingowych

Systemy CRM pozwalają na gromadzenie, przechowywanie i analizowanie danych o kliencie, jego potrzebach i historii kontaktu z nim. Poprawnie zbudowana baza jest doskonałym źródłem wiedzy dla wszystkich działów w firmie, w tym także marketingu. Jednak aby w pełni wykorzystać jej potencjał w tym zakresie należy pamiętać o kilku podstawowych zasadach.

Moduł CRM to najlepsze wsparcie dla działu handlowego i marketingu!

STREAMSOFT - ERP, systemy ERPModuł CRM, to aplikacja wspierająca proces pozyskiwania i obsługi klienta oraz usprawniająca planowanie i organizację pracy wewnątrz firmy. Stanowi idealne rozwiązanie dla działów marketingu, telemarketingu, handlowych oraz wszędzie tam, gdzie utrzymywane są kontakty z klientami. Moduł pozwala na zarządzanie bazą danych klientów oraz gromadzenie i przetwarzanie informacji o kontaktach handlowych i prowadzonej działalności.

CRM na ślubnym kobiercu

Organizacja ślubu i wesela to dla młodej pary nie lada wyzwanie. Wybór zaproszeń, rezerwacja sali, znalezienie orkiestry czy didżeja, dekoracja sali i kościoła, dobór menu – to tylko niewielka część spraw, które należy załatwić z odpowiednim wyprzedzeniem. Aby czas oczekiwania na własny, upragniony ślub nie był drogą przez mękę, wiele par decyduje się na skorzystanie z usług firm, które profesjonalnie zajmują się organizacją ślubów i wesel.

Coraz więcej CRM w chmurze

wnpW dużych firmach sektora przemysłowego nadal przeważa model on-premise, jednak coraz większym zainteresowaniem cieszy się technologia chmury ze względu na mniejsze koszty utrzymania, ogromną elastyczność i krótki czas uruchomienia usługi - zauważa Adam Komorowski, dyrektor Działu Aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.

iphone, ipad - CRMpad od update software

Firma update software opracowała nową aplikację na Apple iPad, która umożliwia mobilne administrowanie danych klientów, a także zarządzanie kontaktami, zadaniami i umowami. Zaprojektowana od podstaw aplikacja update CRMpad jako pierwsza w pełni wykorzystuje potencjał tego popularnego tabletu, jako podręcznego urządzenia CRM. update CRMpad działa na bazie systemu CRM update.seven, który zdalnie udostępnia swoje procesy umożliwiające zarządzanie danymi klientów, kontraktami, potencjalnymi szansami handlowymi, zadaniami, zamówieniami czy zgłoszeniami serwisowymi.

Systemy CRM – skuteczne zarządzanie relacją z klientem

Jak wynika z raportu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dostęp do internetu posiada dominująca część przedsiębiorców w Polsce, bo blisko 95,8% ogółu. Ze sprzętu komputerowego podłączonego do sieci korzysta 94% przedsiębiorstw małych oraz 99% średnich. W czasach wszechogarniającej komputeryzacji życia i procesów biznesowych istotnym narzędziem wykorzystywanym do realizacji strategii oraz filozofii działania firmy jest odpowiedni system do zarządzania relacjami z klientami CRM.

Echo Investment wdraża system CRM firmy MICROSOFT

Echo Investment SA wybrało XPLUS SA jako partnera biznesowego w zakresie wdrożenia oprogramowania opartego na technologii Microsoft Dynamics CRM. Wdrożenie będzie obejmowało 35 użytkowników.

Ericsson wprowadza na rynek rozwiązanie Telecom CRM

Mobilne technologie szerokopasmowe umożliwiają komunikację między coraz większą liczbą ludzi i urządzeń. Otwiera to przed operatorami więcej możliwości, ale z drugiej strony zmusza ich do szukania nowych sposobów wyróżnienia się na tle konkurencji i pozyskania lojalności klientów np. poprzez zapewnienie im bardziej spersonalizowanych, wyższej jakości usług. Aby ułatwić operatorom osiągnięcie tego celu, Ericsson wprowadza na rynek nowe rozwiązanie o nazwie Ericsson Telecom CRM, łączące dwa systemy – zarządzania relacjami z klientami (CRM) i bilingowy.

PKB w lpeszych relacjach klientami dzięki CRM

Wdrożony system CRM wspiera Kancelarię w pozyskiwaniu nowych i sprawnej obsłudze dotychczasowych klientów oraz efektywnym zarządzaniu ryzykiem z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych.

Inforce Everywhere firmy Infor łączy Salesforce CRM z ERP

INFOR ogłosił wprowadzenie na rynek InForce Everywhere, rozwiązania wykorzystującego możliwości zaplecza operacyjnego firmy w bezpośredniej obsłudze klienta. InForce Everywhere został pierwotnie oparty na Force.com, firmowej platformie społecznościowej salesforce.com. Inforce Everywhere integruje dane Infor ERP oraz Salesforce CRM, dzięki czemu zapewnia użytkownikom pełny obraz klientów, pomagając w osiągnięciu większego zysku oraz satysfakcji klientów.

CRM: Od marketingu bezpośredniego, do marketingu one-to-one

Jedną z najnowszych koncepcji, znajdujących zastosowanie w marketingu i sprzedaży, jest Customer Relationship Management (CRM>), czyli zarządzanie relacjami z klientem. To synteza procesów biznesowych i technologii, których celem jest wszechstronne zrozumienie klienta. W oczywistym celu-dla konkurencyjnego, zgodnego z preferencjami różnicowania oferowanych mu produktów i usług.

Długodystansowy CRM

Badania jednego z branżowych portali donoszą iż 50 – 70 % wdrożeń CRM jest nieudanych, a zaledwie 46 % firm, którym się to udało, osiągać zamierzone cele, co nie skłania do podjęcia szybkiej decyzji o zakupie systemu klasy CRM. Czytając takie statystyki każdy potencjalny klient zastanawia się: czy w ogóle kupić taki system, czy firma i organizacja są przygotowane do jego wdrożenia, jaki system wybrać oraz jakie kryteria powinny decydować o wyborze dostawcy, itd., itp.

IWOSTIN I PROPOLKI MOBILNIE ZARZĄDZANE

Spółka Nepentes Pharma, właściciel m.in. marek Iwostin, Emolium i Propolki, dołączyła do grona 200 firm korzystających z systemów Emigo i Integra.

Microsoft Dynamics CRM na urządzenia mobilne

Microsoft poinformował o nowej aktualizacji systemu CRM, która wejdzie na rynek w drugim kwartale 2012 roku. Jej podstawą jest wersja z listopada 2011 roku zawierająca rozwiązania do współpracy w wirtualnej sieci społecznościowej oraz usprawnienia dla firm korzystających z Microsoft Dynamics CRM w chmurze. Update rozwiązania umożliwi użytkownikom dostęp do jego zaawansowanych funkcjonalności za pomocą urządzeń mobilnych typu iPad, iPhone, Blackberry czy urządzeń z systemami Windows Phone 7 i Android.

CRM dedykowany branży energetycznej

Rozwiązanie AUMS-CRM to narzędzie dedykowane dla branży energetycznej. Zawiera wszystkie kluczowe funkcjonalności niezbędne do obsługi procesów sprzedaży i rozliczania odbiorców energii. Powstało w wyniku integracji Asseco Utilities Management Solutions z Microsoft Dynamics CRM.

Kompleksowa obsługa klienta i CRM w jednym

Comtrust - partner SAP AG, wprowadza specjalną ofertę zapewniającą kompleksową obsługę klienta dostępną w polskiej chmurze. Pakiet SAP BCM on-demand 2012 to rozwiązanie contact center SAP Business Communications Management wraz z funkcjonalnością CRM do zarządzania zadaniami. To idealne rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które nie posiadają CRM, a chcą zorganizować obsługęklienta na najwyższym poziomie.

Ceramika Paradyż z systemem Siebel CRM

Z końcem 2011 roku Ceramika Paradyż zakończyła wdrożenie korporacyjnego systemu Customer Relationship Management (CRM), którego głównym elementem jest pakiet Oracle Siebel CRM. System odpowiedzialny jest za obsługę klienta i zarządzanie sprzedażą firmy. Za wprowadzenie projektu odpowiedzialna była firma Devoteam SA (dawniej Wola Info SA), partner Oracle Polska.

CRM wspomoże pracę personelu

Oprogramowanie biznesowe nie sprawi, że produkty będą się same sprzedawać a kontrahent będzie obsłużony na czas. Jednak w obliczu silnej konkurencji jego umiejętne wykorzystanie poprawi wydajność pracownika i ułatwi mu wykonywanie służbowych obowiązków.

PEKAES rozywija system ERP o CaRuM

Od listopada br. jedna z największych firm logistycznych w Polsce – giełdowa spółka PEKAES – korzysta z nowego rozwiązania IT, opartego na autorskiej aplikacji BCC – CaRuM. Zintegrowane z systemem SAP ERP rozwiązanie wspiera handlowców PEKAES od pierwszego kontaktu przez działania operacyjne do obsługi posprzedażowej.

Grupie Fracht FWO wybiera system CRM firmy More7

Poznańska firma more7 Polska, autor systemu CRM7, kontynuuje dobrą passę w branży logistycznej. Po modernizacji aplikacji w Grupie Raben, system CRM został wybrany przez kolejnego międzynarodowego spedytora - Grupę Fracht FWO.

CRM dla sektora publicznego w nowej wersji od Oracle

Firma Oracle wprowadziła na rynek oprogramowanie Oracle Siebel CRM Public Sector 8.2.2 wchodzące w skład pakietu Oracle Social Services Suite. Oprogramowanie to pomoże instytucjom z sektora publicznego szybciej reagować na zmiany gospodarcze, społeczne i prawne. Jednocześnie pozwoli skupić się na usprawnianiu realizacji projektów i obsługi obywateli oraz na uproszczeniu automatycznego wdrażania zgodności z przepisami prawnymi.

Hotelowy CRM – Przyszłość branży hotelarskiej

LSI Software - CRM, system CRM, ERP, systemy ERPJakimi działaniami wyróżnić się na tle konkurencji? Jak obniżyć koszt pozyskiwania nowych klientów? Jak efektywnie zarządzać danymi oraz informacjami o upodobaniach dotychczasowych gości? Jakie nowe usługi wprowadzić do swojej oferty? To tylko kilka z wielu pytań, które zadają sobie właściciele obiektów hotelowych chcąc zdobyć przewagę konkurencyjną. Skutecznym rozwiązaniem dającym odpowiedź na postawione pytania jest hotelowy system CRM.

CRM dla firm szkoleniowych w ARK Consulting

KOMPLUS wdrożył system CRM dedykowany dla firm szkoleniowych w ARK Consulting. Zaimplementowany program CRM wspiera zarządzanie relacjami z Klientami, uczestnikami oraz sprzedaż i organizację szkoleń. System CRM dedykowany dla branży szkoleniowej, pozwala efektywnie organizować pracę trenerów i funkcjonowanie firmy.

Skuteczność CRM zależy od przebudowy modelu biznesowego

wnpZdaniem ekspertów, aż w 55% przypadków nie udało się osiągnąć spodziewanych korzyści po wdrożeniu nowego systemu CRM - wskazuje Bartosz Mańka, ekspert i manager w grupie Management Consulting and Education Infovide-Matrix.

update CRM we wszystkich oddziałach PREFA w Europie

PREFA, wiodący europejski producent systemów dachowych i elewacyjnych z aluminium, wdraża system CRM firmy update software AG we wszystkich swoich europejskich placówkach. Unikalne rozwiązanie usprawniające obszar zarządzania relacjami z klientem, skierowane specjalnie do sektora przemysłowego, zostało zaproponowane w modelu usługowym (Cloud computing).

Grupa Raben z systemem CRM firmy More7

Grupa Raben to jeden z liderów wśród operatorów logistycznych. Misją jej jest bycie liderem wszędzie, gdzie firma jest obecna, a ponieważ Grupa Raben prowadzi działalność nie tylko w Polsce, ale w 10 krajach Europejskich, ma jej w tym pomóc wdrożony system CRM firmy MORE7. Jak firma chce wykorzystać aplikację do osiągnięcia swego celu? Zapytaliśmy o to samych zainteresowanych – przedstawicieli Grupy Raben.

Explanator z CRM dla firm szkoleniowych firmy KOMPLUS

Firma Explanator, jako jeden z kolejnych Klientów KOMPLUS, wdrożyła system CRM dedykowany dla firm szkoleniowych. Program wspiera zarządzanie relacjami z Klientami, uczestnikami oraz sprzedaż i organizację szkoleń. System pozwala efektywnie organizować pracę trenerów i funkcjonowanie firmy.

Outbox wdrożył system CRM w Contact Center

Outbox - jedna z wiodących firm konsultingowych zajmujących się implementacją rozwiązań CRM rozpoczęła współpracę z Contact Center – największą w Polsce spółką outsourcingową w branży call/contact center. W ramach współpracy Outbox wdrożył system Microsoft Dynamics CRM 2011.

Amica rozbudowuje system ERP o narzędzie CRM

SAP - CRM, ERP, Business Intelligence, Systemy ERPSAP Polska poinformowała, że Amica Wronki S.A. wdroży rozwiązania SAP CRM i SAP BusinessObjects, rozszerzając tym samym swoją instalację SAP o zaawansowane funkcje zarządcze. Zadaniem SAP CRM będzie usprawnienie obsługi klienta, ze szczególnym uwzględnieniem serwisu urządzeń marki Amica. Natomiast rozwiązania SAP BusinessObjects Enterprise Performance Management (EPM) i Business Intelligence (BI) zostaną wykorzystane do stworzenia nowej platformy informacyjnej, która będzie integrować dane z systemu SAP ERP i SAP CRM, konsolidować je i umożliwiać podejmowanie decyzji na podstawie najbardziej aktualnej informacji zarządczej. Wdrożenie realizuje firma InTeco Business Solutions.

Wydawnictwa lubią CRM Komplusa

KOMPLUS - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiMedia B2B, spółka zajmująca się sprzedażą powierzchni reklamowej w dwutygodniku "Detal Dzisiaj" oraz w miesięczniku "Poradnik Hurtownika", wybrała system CRM dedykowany dla Wydawnictw firmy KOMPLUS.

Blirt S.A. korzysta z systemu INSOFT CRM

INSOFT - CRM, zarządzanie relacjami z klientamiInsoft sp. z o.o. wdrożył system Insoft CRM w firmie badawczo-rozwojowej Blirt S.A.

Oracle CRM On Demand w wersji 19

ORACLE - CRM, ERP, system CRMOracle wprowadza na rynek oprogramowanie Oracle CRM On Demand Wersja 19 o najlepszych w branży możliwościach w zakresie stymulowania wzrostu przychodów, obniżania kosztów i poprawy obsługi klienta. Jest to dowód ciągłego dążenia firmy Oracle do wdrażania kolejnych innowacji.

Back to top