System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost, technologiczny lider wśród polskich operatorów logistycznych, wykorzystuje jej rozwiązania…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

enova365 490x120 2


update zwycięzcą CRM Excellence Test

update - dostawca systemów CRMupdate software AG, wiodący europejski producent rozwiązań CRM z siedzibą w Wiedniu, obecny również w Polsce poprzez oddział – firmę update CRM S.A., uzyskał pierwsze miejsce w CRM Excellence Test 2007 ze swoim rozwiązaniem CRM update.seven. Test porównawczy został przeprowadzony przez Gesellschaft zur Prüfung von Software mbH – Zrzeszenie na rzecz Testowania Oprogramowania, oraz konsultanta biznesowego z dziedziny CRM, Stephana Bauriedel .

CRM dla Kredyt Banku i Warty

Wola Info - dostawca rozwiązań ERP, CRM, Business IntelligenceWola Info podpisała list intencyjny w sprawie podjęcia inicjatywy wdrożenia systemu CRM dla Kredyt Bank S.A. oraz Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A.

CRM operacyjny - nowość w ofercie Trimtab

TrimtabFirma Trimtab S.A. przedstawia nowy standard systemu CRM. Rozwiązanie to w pełni wspiera działy handlowe i marketingowe firm, opierając je na modelu Business Process Management.

Finance Service wybiera OKAY CRM

Clix Software Sp. z o.o., firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, ogłosiła, że zakończono wdrożenie OKAY CRM w firmie Finance Service

CRM w CID Lines

 CID Lines oddział międzynarodowego koncernu, producenta środków mających na celu utrzymanie higieny rozpoczęła wdrożenie systemu CRM7. O wyborze dostawcy zdecydowała (nie tylko cenowa) atrakcyjność oferty oraz doświadczenie more7 na rynku systemów klasy CRM.

CRM firmy more7 zdobywa kolejnych klientów

 Firma mor7 poinformowła o trzech nowych wdrożeniach flagowego rozwiązania - systemu CRM7. 
Do grona klientów dołączyły firmy: MPS Sp. z o.o., Time Work oraz Data System.

Gruner + Jahr decyduje się na update CRM

update - dostawca systemów CRMGruner+Jahr Polska – wydawca m.in. takich tytułów jak „Gala”, „Claudia”, „Glamour” i „National Geographic” – podjął decyzję o wyborze rozwiązania CRM update.seven firmy update CRM S.A.. Wersja branżowa systemu CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientami) dla Mediów zostanie wdrożona w działach sprzedaży i marketingu G+J.

Polkomtel wybiera Oracle Siebel CRM

 Oracle Polska informuje, że w firmie Polkomtel SA rozpoczęło się wdrożenie rozwiązania do obsługi klienta i zarządzania sprzedażą opartego na systemie Oracle Siebel CRM. Jest to już druga w ostatnim czasie - po wdrożeniu w ITI Neovision - implementacja tego systemu, która po ukończeniu będzie jedną z największych instalacji Siebel CRM w Polsce.

Infovide-Matrix będzie wdrażać rozwiązanie update CRM

 Infovide-Matrix S.A. – wiodący dostawca usług konsultingowych i innowacyjnych rozwiązań IT, lider polskiego rynku CSI (Consulting & Solutions Implementation) – oraz spółka update CRM S.A. – czołowy europejski dostawca rozwiązań CRM – podpisały umowę partnerską. W ten sposób Infovide-Matrix poszerza zakres świadczonych usług o sprzedaż licencji i wdrożenia rozwiązania CRM update.seven. Natomiast update CRM dzięki porozumieniu rozwija sieć sprzedaży i kompetencji wdrożeniowych w Polsce.

Termolan wybiera CRM firmy Logotec

 Firma Termolan Sp. z o.o. z sukcesem zakończyła wdrożenie systemu CRM  służącego do zarządzania relacjami z Klientem ( Logotec CRM9000 WE). Oprócz implementacji typowych funkcji CRM wzbogaconych o zarządzanie dokumentami i przepływem informacji, zbudowany został interfejs do wykorzystywanego przez Termolan systemu klasy ERP – Alfa. Zakres integracji dotyczył uwspólnienia kartoteki kontrahentów, faktur sprzedażowych oraz płatności.

Comarch Loyalty Management w Alma Market

 Comarch Loyalty Management, jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie i funkcjonalnie systemów do obsługi programów lojalnościowych na świecie, został wdrożony w sieci delikatesów Alma. Zapewni on wsparcie realizacji prestiżowego programu lojalnościowego - Klubu Konesera, który skierowany jest do najlepszych klientów sieci.

SAP CRM w Grupie Żywiec

 Zakończył się kolejny ważny etap jednego z największych projektów SAP CRM w Europie. Z wdrożonych przy wsparciu BCC rozwiązań korzysta ponad 1300 użytkowników.

IFS CRM w Grupie Paradyż

Grupa Paradyż konsekwentnie rozwija swój system wspierający zarządzanie oparty o IFS Applications. Rozszerzenie wdrożenia o rozwiązanie IFS CRM całkowicie zmieniło sposób prowadzenia biznesu w firmie i usprawniło pracę jej przedstawicieli handlowych.

Softwaremind wspiera sprzedaż w Sferii

 Ze względu na plany dynamicznego rozwoju oraz działania mające na celu intensyfikację sprzedaży firma Sferia S.A. poszukiwała rozwiązania, którego zadaniem będzie efektywne zarządzanie sprzedażą w różnych kanałach. Rozwiązanie miało zapewnić technologiczne wsparcie dla rosnącego biznesu i stale wzrastającej liczby Klientów. Firma wybrała System Wsparcia Sprzedaży firmy Software Mind

Fellowes SA wybrało ITCube CRM

 Firma ICsolutions zakończyła wdrożenie autorskiego systemu ITCube CRM w firmie Fellowes S.A. Fellowes S.A. to polski oddział miedzynarodowej firmy (posiadającej oddziały w ponad 70 krajach) z siedzibą w Warszawie. W asortymencie firmy znajdują się niszczarki dokumentów, akcesoria komputerowe, systemy archiwizacji kartonowej, systemy prezentacji i akcesoria audio-wideo.

Software Mind wdrożył System Wsparcia Serwisu w Arcus S.A.

 Firma Software Mind wdrożyła własne rozwiązanie - System Wsparcia Serwisu w firmie Arcus S.A., specjalizującej się w dostawach rozwiązań z zakresu zarządzania pełnym cyklem życia dokumentu oraz rozwiązań z zakresu zarządzania strumieniem korespondencji masowej.

CRM dla doradców HR

 Fild.NET zakończył wdrożenie systemu CRM w firmie Extended Disc Polska, zajmującej się doradztwem w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi.

Insoft CRM w kancelarii Wardyński i Wspólnicy

 Kancelaria prawnicza Wardyński i Wspólnicy zakończyła wdrożenie systemu Insoft CRM – System Obsługa Kancelarii, którego celem jest zarządzanie zgromadzoną wiedzą i procesami pracy w Kancelarii.

Clear Channel wybrał IT Cube CRM

 Firma ICsolutions zrealizowała kolejne wdrożenie systemu ITCube CRM. Do grona ponad 200 klientów dołączyła firma Clear Channel. Clear Channel Poland jest polskim oddziałem największego na świecie koncernu reklamy zewnętrznej - Clear Channel Worldwide specjalizującego się także w radiu, telewizji oraz organizowaniu wielkich widowisk artystycznych i sportowych na żywo.

CRM dla hoteli

 Wraz z wyborem przez organizację Fundacja „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego systemu CRM firmy more7 Polska, system ten zagościł w branży usług hotelarskich w szczególności w ośrodkach organizujących wieloosobowe spotkania, szkolenia i imprezy integracyjne dla firm i innych organizacji.

System wsparcia sprzedaży w Fortis Bank Polska

 Firma Software Mind wdrożyła w Fortis Bank Polska własne rozwiązanie Software Mind Sales Support System, którego głównym zadaniem jest wsparcie procesu organizacji sprzedaży w zakresie planowania aktywności sprzedażowych oraz pomiar jej efektywności

Wdrożenie systemu CRM w Sowa Druk

 W grudniu 2006 firma zdecydowała się na wdrożenie systemu Logotec CRM9000 Web Edition. Umowa na dostawę i wdrożenie podpisana została z firmą Logotec Enterprise S.A. z Wrocławia. U podstaw decyzji o rozpoczęciu procesu wyboru systemu leżała potrzeba uporządkowania całości spraw związanych z obsługą i zarządzaniem relacjami z klientem (CRM) wraz z obiegiem informacji wewnątrz firmy.

Microsoft wdraża własny system CRM

 Microsoft Dynamics, odpowiedzialny za rozwiązania biznesowe, wdrożył własne narzędzie do zarządzania relacjami z klientami – Microsoft CRM. Wdrożenie umożliwi pracownikom działu korzystanie z systemu z poziomu aplikacji Microsoft Outlook. Pozwoli także na łatwe wyszukiwanie, elastyczne dostosowywanie go to potrzeb działu oraz integrację z dotychczas wykorzystywanym systemem Siebla. Wdrożenie Microsoft CRM w Dynamics w centrali firmy w Redmond jest pierwszym krokiem w planowanej przez firmę globalnej migracji z systemu Siebel na Microsoft CRM.

Polanowscy Nieruchomości z CRM

 Fild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft – rozpoczęła wdrożenie systemu CRM w Polanowscy Nieruchomości sp. z o.o., firmie zajmującej się kompleksową obsługą rynku nieruchomości.

Jutrzenka stawia na precyzyjny monitoring sprzedaży

Eurosoft InventZa sprawą wdrożenia dwóch rozwiązań firmy EuroSoft Invent - EuroConnector i EuroGIS - Grupa Jutrzenki będzie mogła ściślej kontrolować sprzedaż 40 tysięcy ton słodyczy, bakalii, herbat i przypraw, które rocznie trafiają na rynek z jej zakładów.

CRM w ElektroEko

Newitech - dostawca systemów CRMNewitech wdraża w ElektroEko informatyczny system CRM NIL 3S. Rozwiązanie będzie wspomagać działania organizacji w obszarze zarządzania logistyką, relacjami z klientami oraz wewnętrznego obiegu informacji.

Pfleiderer Prospan oraz Grajewo wybrały Insoft CRM

Insoft - producent systemów ERP, CRMPfleiderer Grajewo S.A. i Pfleiderer Prospan S.A. wiodący europejscy dostawcy dla przemysłu meblarskiego wdrożyły w swoich lokalizacjach wielojęzyczną wersję aplikacji INSOFT CRM - dostosowaną do specyficznych warunków jakimi kieruje się rynek surowca drzewnego.

Oracle w Kwadrancie Liderów CRM

Oracle - producent systemów CRM, ERP, Business IntelligenceFirma Oracle poinformowała, że znajdujące się w jej ofercie oprogramowanie Siebel CRM znalazło się w polu liderów Magicznego Kwadrantu (Magic Quadrant) firmy Gartner w kategorii systemów klasy CRM Customer Service Contact Center*. Gartner ocenia producentów oprogramowania umieszczanych w poszczególnych polach tego kwadrantu na podstawie kompletności wizji i zdolności do jej realizacji.

Rozwiązanie klasy CRM w Alma Market SA

Comrach - producent systemów ERP, CRM, Business IntelligenceComarch podpisał umowę na wdrożenie systemu lojalnościowego Comarch Loyalty Management w sieci ekskluzywnych delikatesów Alma prowadzonych przez Alma Market SA. System lojalnościowy już w 2007 roku obejmie swoim działaniem kilkanaście lokalizacji, w których realizowany będzie program lojalnościowy "Klub Konesera". W przyszłości planowany jest dynamiczny rozwój przedsięwzięcia, zakładający objęcie nim kolejnych partnerów.

LogIn media wybiera CRM od acSoftware

acSoftware - producent systemów CRMWydawnictwo LogIn Media, właściciel branżowych portali internetowych takich jak e-dach.pl i e-mieszkanie.pl, wybrało już dostawcę oprogramowania CRM. Wymogi i oczekiwania Wydawnictwa idealnie spełnia  System ProfitCRM firmy Ac.Software. Aktualnie trwają rozmowy dotyczące terminu wdrożenia i cyklu szkoleń dla pracowników.

Fild.NET z kompetencją CRM

Fild.net - dostawca systemów CRMFild.NET - spółka specjalizująca się w rozwiązywaniu problemów biznesowych średnich i dużych przedsiębiorstw w oparciu o oprogramowanie Microsoft - zdobyła kompetencję Microsoft Business Solutions ze specjalizacją w obszarze CRM i została tym samym Złotym Partnerem Microsoft w czwartej kategorii.

more7 wdraża system CRM w Kopalni Soli Kłodawa

more7 - producent systemu CRMmore7 Polska realizuje wdrożenie autorskiego systemu CRM we współpracy z firmą ComArch S.A. w Kopalni Soli w Kłodawie. Omawiane wdrożenie jest wynikiem zacieśniającej się współpracy obu firm informatycznych w zakresie integracji systemu CRM7 z flagowym rozwiązaniem ERP – CDN Egeria.

CRM w Grupie Wydawniczej INFOR

Qumak-Sekom - Dostawca systemów ERP i CRMFirma Qumak-Sekom S.A. specjalizująca się we wdrażaniu zintegrowanych systemów wspomagania zarządzania klasy ERP oraz CRM poinformowała o zakończeniu pierwszego etapu wdrożenia rozwiązania Microsoft Dynamics CRM 3.0 realizowanego dla Grupy Wydawniczej INFOR S.A. Pierwszymi użytkownikami systemu są pracownicy Biura Sprzedaży Produktów Elektronicznych GW INFOR.

Stroer wybiera system CRM update seven

update CRM - systemy CRMFirmy update CRM S.A. i Ströer Out-of-Home Media poinformowały o podpisaniu umowy na zakup i wdrożenie rozwiązania CRM update.seven. Ströer Out-of-Home Media jest liderem polskiego rynku reklamy zewnętrznej. Wysoka jakość zarządzania relacjami z klientami jest dla Spółki kluczowym zagadnieniem, od którego w dużej mierze zależy powodzenie działania w dynamicznie rozwijającej się branży.

Comarch Loyalty Management podbija Rosję

ComarchTo już druga umowa z największą rosyjską siecią hipermarketów Perekriostok i Pyaterochka. Kontrakt przewiduje świadczenie usług dostępu do platformy lojalnościowej Comarch Loyalty Management z Data Center zlokalizowanym w Krakowie. Umowa opiewa na kwotę 6 milionów złotych, usługi świadczone będą w przeciągu 5 lat.

RE-AKCJA na CRM

Fild.Net - systemy CRMGrupa wsparcia marketingu i sprzedaży RE-AKCJA powierzyła firmie Fild.NET wdrożenie systemu usprawniającego obsługę klientów (CRM). W ramach współpracy Fild.NET wdroży w RE-AKCJI system CRM, który będzie bazował na oprogramowaniu Microsoft Dynamics CRM. Użytkownikami systemu będzie 20 pracowników RE-AKCJI. Projekt zakończy się w ciągu miesiąca od daty rozpoczęcia wdrożenia.

SAS - wiodącym dostawcą analitycznego CRM w 2006 roku

SAS - dostawca rozwiązań CRM, Business Intelligence, ERPSAS Institute lider rynku Business Intelligence osiągnął w 2006 25% wzrost przychodów w  zakresie sprzedaży analitycznych rozwiązań CRM w regionie EMEA. Poza największymi krajami Europy, znaczący udział w osiągnięciu tego wyniku miały wdrożenia zrealizowane w Belgii, Portugalii, Izraelu i Polsce.  

CRM Softlab SQL w ConvaTec Czechy - zakończono pierwszy etap wdrożenia

Softlab - producent systemów ERP, CRMSoftlab zakończył pierwszy etap wdrożenia CRM Softlab SQL w firmie ConvaTec Czechy, należącej do międzynarodowego koncernu Bristol-Myers Squibb. System jest używany produktywnie, jednocześnie prowadzone są prace nad integracją z używanym przez koncern systemem SAP.



Infovide-Matrix wybrało update CRM

update - dostawca systemów CRMInfovide-Matrix S.A. – integrator wiedzy i wiodący, polski dostawca usług konsultingowych i innowacyjnych rozwiązań IT - wybrał system CRM update.seven do Zarządzanie Relacjami z Klientami.

CRM firmy More7 podbija branże hutniczą

More7 - dostawca systemu CRMFirma more7 Polska zakończyła z sukcesem wdrożenie systemu CRM w Hucie Szkła Kryształowego "Violetta" S.A. To firma o ponad wiekowej tradycji, jednocześnie największy producent wyrobów kryształowych w Polsce.

Back to top