loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Salesforce.com integruje się z Google

Google poinformował o utworzeniu nowego projektu Salesforce for Google Apps powstałego w wyniku integracji swojego pakietu aplikacji internetowych z zestawem aplikacji typu CRM, umożliwiającym zarządzanie relacjami z klientami, oferowanym przez serwis salesforce.com


Połączenie z Salesforce ma umożliwić większą integrację serwisu z kluczowymi usługami Google, takimi jak Google Calendar, Google Docs, Google Talk, czy Gmail, wchodzącymi w skład pakietu Google Apps. Dzięki integracji możliwa jest teraz obsługa korespondencji e-mail z wykorzystaniem interfejsu Gmaila, także poprzez Salesforce. Integracja z Google Calendar pozwala na zarządzanie usługami internetowego kalendarza, zarówno z poziomu Google, jak i Salesforce. Również komunikator Google Talk jest dostępny z poziomu obu serwisów.

Marc Benioff, założyciel Salesforce, mówiąc o powodach integracji z Google twierdzi, że chciał stworzyć większą konkurencję dla rozwiązań Microsoftu. Spytany dlaczego nie zdecydował się na stworzenie własnego zestawu tego typu aplikacji odpowiedział, że nie chciał tym robić konkurencji dla samego Google oraz korzyściami płynącymi z walki wspólnie.

Źródło: TechCrunch

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top