loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Prapremiera Oracle Sales Prospector

 Na konferencji „Enterprise 2.0" odbywającej się w Bostonie, USA, firma Oracle przedstawiła nową aplikację służącą do zarządzania kontaktami z klientem o nazwie Oracle Sales Prospector. Aplikacja została zaprojektowana tak, by rozszerzyć istniejące systemy CRM i zwiększyć wydajność specjalistów ds. sprzedaży.


Oracle Sales Prospector jest pierwszą w swojej klasie aplikacją "społecznościową" do zarządzania kontaktami z klientem firmy Oracle. Aplikacja wykorzystuje zbiorową inteligencję, dzięki której specjaliści ds. sprzedaży mogą szybciej pozyskiwać wybranych klientów. Praca z programem Oracle Sales Prospector jest intuicyjna i podobna do doświadczeń użytkowników wykorzystujących technologie Web 2.0. Program określa produkty, które można sprzedać potencjalnym klientom na podstawie wzorca dokonywanych przez nich zakupów. Aby pomóc specjalistom ds. sprzedaży w koncentrowaniu się na najbardziej obiecujących klientach, Oracle Sales Prospector wykorzystuje techniki eksploracji danych i analizę informacji dostępnych w wewnętrznych systemach i ogólnie dostępnych źródłach, by zarekomendować najlepszych potencjalnych klientów, odkryć nowe możliwości i dokonać analizy prawdopodobieństwa zakupu.

Oracle Sales Prospector bada rodzaje zakupionych produktów i historię zakupów organizacji, wykorzystując analizę statystyk firm o podobnym profilu, wiedzę zgromadzoną w przedsiębiorstwie i informacje publiczne. Następnie, program sugeruje potencjalne umowy, wraz ze spodziewanym przychodem, prawdopodobieństwem zawarcia umowy i spodziewanym czasem jej zawarcia. Mając do dyspozycji taką wiedzę, sprzedawca może właściwie ocenić szanse sprzedaży w każdej sytuacji.

Wyniki analizy danych sprzedaży są utrzymywane we wspólnym scentralizowanym repozytorium. Dzięki temu wielu sprzedawców może korzystać z referencji i danych, które umożliwiły zawarcie umowy z porównywalnym klientem. Każde odnotowane zamówienie klienta jest brane pod uwagę. Im więcej danych zostanie zebranych w sieci, tym lepsze stają się sugestie systemu. Większa ilość danych w systemie oznacza lepsze wyniki, a to z kolei motywuje pracowników do wykorzystywania sieci i dodawania do niej informacji. Program Oracle Sales Prospector umożliwia wyszukanie najbardziej obiecujących potencjalnych klientów za pomocą elastycznych funkcji przeszukiwania i filtrowania, a wyniki prezentuje w intuicyjny sposób za pomocą rozbudowanego graficznego interfejsu użytkownika. Aplikacja Oracle Sales Prospector działa na bazie społeczności przedsiębiorstwa i jest dostarczana w modelu SaaS (Software as a Service — oprogramowanie jako usługa). Oracle Sales Prospector może być wykorzystany jako autonomiczny produkt lub uzupełniać i rozszerzać już działające systemy zarządzania kontaktami z klientem. Oprogramowanie można wykorzystywać z każdym znanym na rynku systemem zarządzania kontaktami z klientem, m.in.: Siebel CRM, Oracle CRM On Demand, Oracle E-Business Suite i SAP.

Każdy specjalista ds. sprzedaży chce wiedzieć, jaki produkt zamierza kupić jego klient, ale nie lubi skomplikowanych analiz i nie lubi prosić o pomoc działu informatycznego firmy — powiedziała Sheryl Kingstone, dyrektor działu analizy przedsiębiorstw w Yankee Group. Program Oracle Sales Prospector prezentuje informacje w przystępny sposób i nie wymaga wpisywania danych do systemu. Sugestie aplikacji są dla handlowców bardziej zrozumiałe i szybciej przyswajalne.

Pojawienie się programu Oracle Sales Prospector to znaczny krok w kierunku zastosowania atutów społeczności sieciowych w celu rozwiązywania specyficznych problemów działów handlowych w korporacjach. Co więcej, to rozwiązanie integruje się z istniejącą infrastrukturą i procesami firmy. Dzięki temu wystarczy zmiana podejścia do sposobu sprzedaży. Nie ma konieczności tworzenia całego systemu od nowa — powiedziała Cindi Nicolas, kierownik ds. transformacji sprzedaży w firmie Accenture. Oracle Sales Prospector jest zwiastunem rosnącego znaczenia społeczności sieciowych w przedsiębiorstwie. Accenture, będąc rynkowym liderem w dziedzinie społeczności sieciowych i wdrożeń modelu SaaS, postrzega połączenie tych dziedzin jako okazję do zwiększenia wydajności pracowników i korzyści biznesowych klientów. Według naszych doświadczeń i zebranych przez nas informacji, sprawnie działające firmy informatyczne dwa lub trzy razy częściej stosują model SaaS niż przeciętne organizacje.

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top