RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna! |
Salesforce rewolucjonizuje relacje z klientami dzięki Marketingowi GPT i Commerce GPT
- Szczegóły
- Kategoria: CRM

Salesforce, wiodąca platforma CRM, przedstawia swoje najnowsze przełomy w dziedzinie sztucznej inteligencji, wprowadzając Marketing GPT i Commerce GPT. Te innowacyjne rozwiązania łączą generatywną SI z zaufanymi danymi w czasie rzeczywistym, zmieniając sposób, w jaki firmy budują relacje ze swoimi klientami.
Potencjał generatywnej SI jest ogromny, a już 60% marketerów przyznaje, że wpłynie ona na ich rolę w pracy, a 71% uważa, że umożliwi skupienie się na bardziej strategicznych inicjatywach. Jednak obawy dotyczące "dokładności i jakości" SI wciąż istnieją, zwłaszcza jeśli chodzi o poleganie na wiarygodnych danych.
Dzięki Marketingowi GPT marketerzy będą mogli dostarczać spersonalizowane i angażujące doświadczenia we wszystkich punktach kontaktu, wykorzystując generatywną SI oraz zaufane dane z Data Cloud. Marketing GPT i Data Cloud umożliwią marketerom:
Źródło: Salesforce
Dzięki Marketingowi GPT marketerzy będą mogli dostarczać spersonalizowane i angażujące doświadczenia we wszystkich punktach kontaktu, wykorzystując generatywną SI oraz zaufane dane z Data Cloud. Marketing GPT i Data Cloud umożliwią marketerom:
- Optymalizację czasu i zasobów dzięki funkcji Segment Creation, która umożliwia szybkie tworzenie segmentów odbiorców i lepsze targetowanie za pomocą podpowiedzi w języku naturalnym oraz rekomendacji opartych na SI. Wszystko to oparte na zaufanych danych z Data Cloud.
- Redukcję pracy związanej z tworzeniem korespondencji dzięki narzędziu Email Content Creation, które automatycznie generuje spersonalizowane wiadomości.
- Zwiększenie zwrotu z inwestycji dzięki funkcji Segment Intelligence for Data Cloud, która automatycznie łączy własne dane, dane o przychodach i dane innych firm, w celu uzyskania bardziej kompleksowego obrazu zaangażowania odbiorców.
- Dostarczanie odpowiednich wiadomości we właściwym czasie dzięki funkcji Rapid Identity Resolution, Segmentation and Engagement.
- Wykorzystanie generatywnych platform treści SI do tworzenia kontekstowych zasobów wizualnych dla wielokanałowych kampanii w ramach Marketingu GPT.
- Automatyzować strategie wzrostu i konwersji, jednocześnie maksymalizując produktywność sprzedawców za pomocą Goals-Based Commerce. To nowoczesne narzędzie pozwala firmom okyślić konkretne cele i zadania, a następnie dostarcza pomocne informacje i proaktywne zalecenia dotyczące ich osiągnięcia. Wspierane przez Data Cloud, Einstein AI i Flow, Goals-Based Commerce oferuje rekomendacje mające na celu osiągnięcie pożądanych wyników, takich jak poprawa marży czy zwiększenie średniej wartości zamówienia (AOV).
- Zwiększyć produktywność sprzedawców dzięki dynamicznym opisom produktów, które automatycznie uzupełniają brakujące dane katalogowe i rewolucjonizują obsługę klienta poprzez automatycznie generowane opisy produktów dostosowane do każdego klienta.
- Zdefiniować zakupy i lojalność dzięki narzędziu Commerce Concierge. Ten moduł odpowiada za spersonalizowane i angażujące konwersacje z klientami, pomaga również klientom w odkrywaniu produktów poprzez interakcje w języku naturalnym, takie jak czaty lub komunikatory.
Źródło: Salesforce