System CRM jako projekt indywidualny – co warto wiedzieć?

Wielu przedsiębiorców jest obecnie zainteresowanych wdrożeniem oprogramowania CRM. Zainteresowanie systemami CRM jest spowodowane przede wszystkim…

Małe i średnie firmy chcą inwestować w relacje i sztuczną inteligencję

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać

Przełomowe technologie to nie przyszłość Marketing Automation – to teraźniejszość

Sztuczna Inteligencja to przyszłość marketingu – to stwierdzenie powtarzane raz za razem przez prawie wszystkich w branży. Jednak czy nie…

Mobilna aplikacja Comarch w rękach serwisantów Airpress

Airpress, producent sprzętu pneumatycznego, odd kilku miesięcy korzysta z aplikacji przeznaczonej do wsparcia pracowników punktów serwisowych -

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies

Zebra Technologies Corporation ogłosiła, że InPost, technologiczny lider wśród polskich operatorów logistycznych, wykorzystuje jej rozwiązania…

Previous Next Play Pause
loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, POBIERZ I PORÓWNAJ.


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

SAP wprowadza SAP Sales Express

SAP CRM, ERP, HR, Business IntelligenceFirma SAP poinformowała o wprowadzeniu na polski rynek pakietu SAP Sales Express – prekonfigurowanego rozwiązania CRM opartego na mySAP CRM. Jest to przystępne cenowo, elastyczne rozwiązanie przeznaczone dla zarówno średnich jak i dużych firm, które chcą szybko wdrożyć system zwiększający efektywność sprzedaży oraz usystematyzować swoje procesy biznesowe w takich obszarach, jak: zarządzanie informacjami o klientach oraz kontaktami z nimi, projektami sprzedażnymi oraz kampaniami marketingowymi. Oferta SAP Sales Express to również usługi wdrożeniowe, dzięki którym możliwe jest wdrożenie systemu CRM w czasie 6-8 tygodni. Dzięki rozwiązaniu SAP Sales Express firma może zbudować zaawansowany system wsparcia sprzedaży w krótkim czasie i w korzystnej cenie, uzyskując szybko efekty biznesowe i zwrot z inwestycji.

Lojalność wg Comarcha w Rosji

Comarch ERP, CRM, Business IntelligenceComarch podpisał w dniu wczorajszym umowę o wartości ponad 3,3 mln zł na wdrożenie systemu informatycznego do zarządzania lojalnością klientów i budowania programów lojalnościowych z klientem w Rosji. System informatyczny będzie oparty o flagowe rozwiązanie Comarch klasy CRM, AURUM LoyaltyCare.

"Safe Passage" z Siebela na CRM SAPa

SAP systemy ERP, HR, CRM, Business IntelligenceZarząd firmy SAP AG ogłosił dzisiaj rozszerzenie programu bezpiecznej migracji „Safe Passage”, obejmującego aplikacje, technologię oraz usługi wsparcia SAP, o specjalną ofertę dla firm wykorzystujących oprogramowanie CRM firmy Siebel. Rozszerzenie programu „Safe Passage” ma na celu dalsze wzmocnienie wiodącej pozycji SAP wśród dostawców rozwiązań CRM. Nowa oferta SAP zapewnia bezpieczną migrację firmom, które muszą poradzić sobie z niepewnością spowodowaną trwającym przejęciem firmy Siebel przez Oracle Corporation oraz z wyzwaniami, które ten proces może spowodować.

20 mln Euro za "lojalność" z COMARCH S.A.

Comarch systemy ERP, CRM, HR, Business IntelligenceWiodący światowy koncern energetyczny podpisał ramową umowę z Comarch na budowę, wdrożenie, integrację i utrzymywanie globalnego systemu lojalnościowego opartego o rozwiązanie Comarch AURUM LoyaltyCare. W ramach umowy, której wartość w zależności od liczby krajów może osiągnąć 20 milionów Euro, Comarch wdroży swój system w najważniejszych dla koncernu rejonach geograficznych. Umowa ramowa obejmuje podpisane do tej pory kontrakty ze spółkami zależnymi koncernu dotyczące wdrożenia systemu w jednym z krajów zachodnioeuropejskich o wartości 4,1 mln Euro. System będzie hostowany w Polsce, w centrach danych Comarch. Aktualnie prowadzone są negocjacje z przedstawicielstwami koncernu w kolejnych krajach na całym świecie.

Novitus wykorzysta mySAP CRM do obsługi sprzedaży internetowe

Firma SAP Polska poinformowała o podpisaniu umowy na sprzedaż rozwiązania mySAP CRM w firmie Novitus. Novitus jest największym na polskim rynku dostawcą urządzeń fiskalnych, w tym kas i drukarek. W ramach umowy z SAP Polska Novitus skorzysta z oferowanej przez mySAP CRM funkcjonalności stałej obsługi klienta za pomocą internetowego systemu samoobsługi klientów. mySAP CRM ułatwi sprzedaż elektroniczną za pomocą portalu internetowego ok. 700 dystrybutorom.

Nowy LINFO CRM z Macrosoft - premiera w październiku

MacroSoft przedstawi w październiku nowa wersję systemu LINFO. Produkt oznaczony symbolem STD będzie lepiej dostosowany do potrzeb sektora MŚP. Prace programistyczne nad nową wersją systemu trwały sześć miesięcy. Nowy system przygotowano technologicznie na premierę platformy Lotu Notes Domino R7.

Wdrożenie Logotec CRM9000 Web Edition w Kegel-Błażusiak

Firma Kegel-Błażusiak z Nowego Targu, wiodący polski producent profesjonalnej odzieży roboczej i ochronnej oraz pokrowców i akcesoriów samochodowych, rozpoczął wdrożenie systemu Logotec CRM9000 Web Edition. System dostarczyła spółka Logotec Enterprise z Wrocławia, która również realizuje prace wdrożeniowe.

 

CRM w Top Consulting

Informatyczna firma Empinox.com zakończyła wdrożenie pierwszego etapu modułów systemu CRM w warszawskiej firmie konsultingowej - Top Consulting.

327 sprzedanych licencji na OKAY CRM

Clix Software Sp. z o.o., polski dostawca systemów CRM dla małych i średnich przedsiębiorstw, producent systemu OKAY CRM, podsumował I półrocze 2005 roku. W okresie tym sprzedał 327 licencji oprogramowania OKAY CRM i pozyskał 93 klientów.

 

Back to top