loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

more7 Polska rozwija system CRM Bosch Rexroth

Firma Bosch Rexroth korzystając ze współpracy z more7 Polska stworzyła moduł WorkFlow w autorskim systemie CRM PiloT.„Poszukiwaliśmy firmy z dużym doświadczeniem w zakresie projektowania systemów klasy CRM, która pomoże w rozwoju naszego systemu CRM PiloT.

Wybór padł na firmę more7 Polska. Przekonało nas duże doświadczenie firmy more7 w projektowaniu aplikacji opartych na rozwiązaniach OpenSource.” – wyjaśnia Michał Boguszewski – kierownik projektu ze strony Bosch Rexroth.

Szczegółowa analiza wymagań była podstawą rozwoju systemu zarządzania relacjami z Klientem dla firmy Bosch Rexroth tak, aby zapewnić stworzenie aktywnej platformy pośrednictwa obsługi procesów biznesowych zachodzących we wszystkich obszarach firmy związanych z klientem.
W ramach rozwoju systemu CRM PiloT zrealizowane zostały następujące funkcjonalności:

  • system obiegu dokumentacji  i informacji – WorkFlow (w szczególności zapytań ofertowych oraz zamówień klienta). 
  • synchronizacja kalendarza Ms Outlook z kalendarzem CRM Pilot - rozrzerzenie (plugin) do programu MS Outlook.

Sam proces wdrożenia przebiegł bardzo sprawnie i zakończył się pełnym sukcesem.  
„Chcieliśmy skorzystać z doświadczenia firmy zewnętrznej, wykonując w outsourcingu jeden z modułów naszego systemu CRM” – komentuje ze strony Bosch Rexroth Michał Boguszewski – „Moduł WorkFlow został „uszyty na miarę” zgodnie z naszymi wytycznymi. Współpraca z more7 Polska okazała się współpracą z doświadczonym partnerem, dzięki czemu zakładany efekt rozwoju systemu CRM uzyskaliśmy bardzo szybko nie narażając się jednocześnie na czynnik ryzyka niepowodzenia wdrożenia."

Źródło: www.more7.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top