loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Novitus wykorzysta mySAP CRM do obsługi sprzedaży internetowe

Firma SAP Polska poinformowała o podpisaniu umowy na sprzedaż rozwiązania mySAP CRM w firmie Novitus. Novitus jest największym na polskim rynku dostawcą urządzeń fiskalnych, w tym kas i drukarek. W ramach umowy z SAP Polska Novitus skorzysta z oferowanej przez mySAP CRM funkcjonalności stałej obsługi klienta za pomocą internetowego systemu samoobsługi klientów. mySAP CRM ułatwi sprzedaż elektroniczną za pomocą portalu internetowego ok. 700 dystrybutorom.


Inwestycja w mySAP CRM jest kontynuacją doskonalenia procesu zarządzania firmą za pomocą zintegrowanego systemu zarządzania SAP. Start produktywny systemu mySAP CRM nastąpi w grudniu br. Wdrożenie poprowadzi poznańska firma BCC, z którą Novitus współpracuje w pracach nad aplikacjami do obsługi swoich urządzeń fiskalnych.

„Oczekujemy, że mySAP CRM pozwoli na stworzenie nowego kanału wymiany informacji między naszą firmą a Partnerami. Jest też inwestycją w większą dostępność sprzedaży poprzez internet” – powiedział Krzysztof Mituś, Kierownik Działu Administracji Siecią Komputerową w firmie Novitus.

Rozwiązanie mySAP™ Customer Relationship Management (Zarządzanie relacjami z klientami - mySAP CRM) dostarcza najbardziej rozbudowaną funkcjonalność dostępną na rynku - oferuje ponad 280 kompleksowych, branżowych procesów spełniających potrzeby biznesowe specyficzne dla ponad 25 sektorów. mySAP CRM opiera się na otwartej, internetowej platformie technologicznej SAP NetWeaver™. mySAP CRM jest rozwiązaniem, które umożliwia kontrolę dostępności w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontraktami, ułatwia proces realizacji zleceń oraz ich monitorowanie, posiada funkcje niezbędne do planowania marketingowego, zarządzania kampaniami, zarządzania potencjalnymi szansami, segmentacji klientów oraz oferuje stałą obsługę klienta z wykorzystaniem wszystkich kanałów kontaktów. Pomaga firmom wykorzystać dotychczasowe inwestycje informatyczne, obniżyć całkowite koszty eksploatacji, osiągnąć szybszy zwrot z inwestycji i stale rozwijać procesy biznesowe.


Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top

0 - Błąd: 0

0

OOM command not allowed when used memory > 'maxmemory'.

The Page you are looking for doesn't exist or an other error occurred.
Go back, or head over to the home page to choose a new direction.