loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Work Serwis – apetyt na Lotus Notes

Macrosoft ERP CRMMacroSoft Wrocław zrealizował w Grupie Work Serwis kontrakt wart 0,5 miliona pln. Wdrożenie objęło wszystkie spółki wchodzące w skład Grupy. Wdrożenie rozwiązania Lotus Notes pozwoli na szybki rozwój sieci oddziałów Grupy. W ramach kontraktu MacroSoft Wrocław dostarczył pełną platformę sprzętowo systemową.

Grupa Work Serwis to jedno z najdynamiczniej rozwijających firm w Polsce. Szybki rozwój zakresu usług oraz sieci oddziałów skłonił zarząd Grupy do poszukiwania systemu zdolnego zaspokoić potrzeby związane z zaawansowanym zarządzaniem informacją. Rozwiązanie zaimplementowane we wszystkich spółkach miało stanowić stabilną i elastyczną bazę do rozwoju całej infrastruktury IT.

Przetarg na dostarczenie i wdrożenie rozwiązania wygrał wrocławski oddział MacroSoftu. Spółka zaproponowała system oparty na platformie Lotus Notes Domino. Rozwiązanie zapewniało mobilność pracowników, bezpieczeństwo danych i spełniało najważniejszy warunek stawiany przez Work Serwis zaspokajając indywidualne wymagania poszczególnych spółek przy zachowaniu homogenicznego środowisko informacyjnego.

W ramach Grupy Work Serwis działa dwadzieścia oddziałów terenowych zatrudniających czterystu pracowników. Ekspozytury Work Serwis można znaleźć w Czechach, Wielkiej Brytanii i Rosji. Dzięki Lotus Notes komunikacja i przepływ danych niezależnie od dystansu pomiędzy centralą we Wrocławiu a oddziałem może przebiegać bez zakłóceń. Zaimplementowane przez MacroSoft rozwiązanie charakteryzuje się dużym poziomem bezpieczeństwa. Dla zwiększenia odporności na awarie poszczególne strefy terytorialne Grupy Work Serwis Północ, Południe i Wschód, są wyposażone w ramach systemu w samodzielne centra bazodanowe, co umożliwia działanie bez konieczności łączenie się z serwerem centralnym. W momentach krytycznych poszczególne strefy pracują samodzielnie a bazy danych są updatowne po wznowieniu połączenia. Cały system pracuje w sieci VPN zbudowanej specjalnie na potrzeby Work Serwis.

Implementacja rozwiązania Lotus Notes stała się istotnym momentem w rozwoju organizacyjnym Grupy Work Serwis. Nowa technologia zmieniła nastawienie menadżerów Work Serwis do pozyskiwanych systemów IT. Obecnie technologie dobierane są głównie pod względem ich wartości biznesowej, ponieważ propagacje danych zapewnia rozwiązanie MacroSoftu.

W ocenie szefa działu IT Piotra Adamczyka zaimplementowanie Lotus Notes można nazwać początkiem zakrojonej na dużą skalę informatyzacji Grupy Work Serwis. „Obecnie nasi pracownicy nie są już przywiązani technologią do miejsca a zatem firma stała się jeszcze bardziej mobilna, dzięki czemu sieć naszych biur w kraju i zagranicą może być dowolnie szybko rozwijana.”

Aktualnie Work Serwis zastanawia się nad implementacją kolejnych produktów MacroSoftu wspierających proces zarządzanie jakością i miękki HR.

Źródło: www.macrosoft.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top