loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

SAP wprowadza SAP Sales Express

SAP CRM, ERP, HR, Business IntelligenceFirma SAP poinformowała o wprowadzeniu na polski rynek pakietu SAP Sales Express – prekonfigurowanego rozwiązania CRM opartego na mySAP CRM. Jest to przystępne cenowo, elastyczne rozwiązanie przeznaczone dla zarówno średnich jak i dużych firm, które chcą szybko wdrożyć system zwiększający efektywność sprzedaży oraz usystematyzować swoje procesy biznesowe w takich obszarach, jak: zarządzanie informacjami o klientach oraz kontaktami z nimi, projektami sprzedażnymi oraz kampaniami marketingowymi. Oferta SAP Sales Express to również usługi wdrożeniowe, dzięki którym możliwe jest wdrożenie systemu CRM w czasie 6-8 tygodni. Dzięki rozwiązaniu SAP Sales Express firma może zbudować zaawansowany system wsparcia sprzedaży w krótkim czasie i w korzystnej cenie, uzyskując szybko efekty biznesowe i zwrot z inwestycji.


W skład pakietu SAP Sales Express wchodzą rozwiązania wspomagające procesy sprzedaży, realizację kampanii marketingowych i sferę analityczną związaną z tym obszarem działalności firmy. Cała oferowana funkcjonalność dostępna jest poprzez intuicyjny interfejs użytkownika oparty o przeglądarkę WWW dzięki zastowaniu portala korporacyjnego SAP. Pakiet bazuje na platformie technologicznej SAP NetWeaver, która pozwala integrować SAP Sales Express z innymi systemami, przez co jest to rozwiązanie niezależne od używanego w firmie systemu ERP czy BI. Współpracuje ono również z MS Outlook, Lotus Notes i innymi programami pocztowymi. Pakiet implementacyjny SAP Sales Express zawiera 41 dni konsultacji wdrożeniowych, co przekłada się na około 6-8 tygodni czasu wdrożenia i oznacza znaczące jego skrócenie w porównaniu z tradycyjnymi projektami kompleksowego CRM.

Z pomocą SAP Sales Express można skuteczniej planować i przeprowadzać działania handlowe i adresować je do precyzyjniej wyselekcjonowanych grup klientów.  Oferta SAP Sales Express jest skierowana przede wszystkim do firm średniej wielkości, ale może być także interesującą propozycją również dla dużych firm, które w przyszłości planują realizację długofalowej strategii CRM w oparciu o zaawansowane rozwiązania mySAP CRM.

„SAP Sales Express to atrakcyjna oferta dla tych firm, które poszukują szybkiego we wdrożeniu rozwiązania pozwalającego na efektywne zarządzanie działaniami handlowymi. W bardzo przystepnej cenie Klienci otrymuja jedno z najlepszych i najbardziej zaawansowanych rozwiązań CRM na rynku” – powiedział Tomasz Niebylski, Menedżer Produktu w SAP Polska.

Ponadto rozwiązanie SAP Sales Express jest dostępne w ramach ogłoszonego niedawno przez SAP programu „Safe Passage” dla firm i instytucji, korzystających z systemów CRM firmy Siebel. W ramach tej oferty SAP uznaje do 75 procent wcześniejszych wydatków na licencje oprogramowania CRM.

Pakiet SAP Sales Express z jednej strony może być dla firmy bardzo korzystnym kosztowo i czasowo wdrożeniem zaawansowanego systemu CRM, a z drugiej – początkiem realizacji długoterminowej strategii CRM.

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top