loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

System CRM w branży środków transportu wewnętrznego

 Rozwój firmy Linde Material Handling Polska w zakresie gromadzenia, zarządzania oraz przetwa¬rzania stale zwiększającej się liczby danych a jednocześnie zoptymalizowanie czasu pracy ukierunkowały potrzebę inwestycji w nowe wydajne rozwiązanie oparte o produkt Microsoft Dynamics CRM 4.0


Intersys Sp. z o. o. został wybrany jako profesjonalny oraz rzetelny wykonawca wdrożenia systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0. Wybór firmy Intersys jako partnera wdrożeniowego poparty został wieloletnim doświadczeniem firmy w branży IT, szeroką gamą kompetencji m. in. w zakresie systemu Microsoft Dynamics CRM oraz licznymi referencjami od usatysfakcjonowanych klientów.

Linde Material Handling Polska jest liderem w branży środków transportu wewnętrznego. Z 9 fabrykami ulokowanymi na całym świecie, m.in. w Niemczech, Anglii, Francji, dostarcza szeroką gamę wózków widłowych oraz rozwiązań logistycznych.

Dynamiczny rozwój naszej firmy spowodował konieczność zastosowania wydajniejszego systemu. Dzięki wdrożeniu Microsoft Dynamics CRM 4.0 zyskaliśmy stabilny, wydajny i co najważniejsze bezpieczny, system do wspomagania działań biznesowych. - powiedział Jarosław Pruś, IT Manager, Linde Material Handling Polska

Dzięki ogromnym możliwościom modyfikacji aplikacji Microsoft Dynamics CRM 4.0 możliwe było szybkie wdrożenie systemu, które potrafiłoby odzwierciedlić procesy biznesowe jakie zachodzą w firmie Linde Material Handling Polska.

Z sukcesem została zaimportowana cała baza danych obejmująca klientów, oddziały, umowy, grupy wózków, wózki wraz z przebiegami i powiązane z nimi usługi.

Dzięki integracji Microsoft Dynamics CRM 4.0 z Reporting Services użytkownicy w prosty i przyjazny sposób mogą wygenerować raporty z przeprowadzonych fakturowań a także wygenerować i wydrukować zestawienie faktur wraz z adresem, na jaki ma zostać wysłana korespondencja. Generowanie odbywa się w sposób automatyczny na podstawie odpowiednio zdefiniowanego zapytanie do bazy, więc dzięki temu nie ma ryzyka popełnienia błędów pisarskich podczas jej tworzenia oraz nie ma konieczności pilnowania jednolitości wyglądu dokumentów.

Została stworzona walidacja w celu zachowania unikalności rekordów. System sam pilnuje, aby w bazie nie znalazły się zduplikowane rekordy danych a co za tym idzie zmniejszenie dla użytkowników czynności związanych z pilnowaniem wprowadzanych danych do systemu.

W systemie udało odwzorować się złożone algorytmy tworzenia się fakturowań, które odbywają się za pomocą definiowanych harmonogra¬mów podobnych do tych, jakie oferuje nam MS Outlook. Jednocześnie funkcjonalność została poszerzona o możliwości tworzenia fakturowań tylko w dni robocze w obrębie zdefiniowanego cyklu. Ma to znaczący wpływ w samym procesie fakturowania, gdyż użytkownik nie musi martwić się o wyszukiwanie i sprawdzanie jakie umowy i kiedy mają być fakturowane. Podczas przebiegu faktorowania system sam pilnuje czy wszystkie dane są aktualne, a w przypadku braku prosi o wprowadzenie. Odpowiednie statusy na fakturowaniach powalają określić aktualny stan fakturowań. Zautomatyzowanie procesu znacząco wpłynęło na skrócenie czasu jaki użytkownicy muszą poświęcić na jego ukończenie.

Odwzorowana została również możliwość indeksacji stawek za wynajem w oparciu o odpowiednie wskaźniki indeksacji a mechanizm tworzenia indeksacji działa w podobny sposób do tego, który wykorzysty-wany jest w procesie fakturowania.

Potrzeba kontroli zmian zachodzących w umowach i usługach, możliwa jest dzięki stworzonemu rejestrowi zmian w postaci logów, który zapisuje wszelkie zmiany dokonane na danym rekordzie. Rejestr ten jest dostępny z poziomu interfejsu samej aplikacji, dlatego użytkownik syste¬mu posiadający stosowne uprawnienia może w prosty i szybki sposób przeglą¬dać zawarte w nim dane.

Użytkownicy korzystający z systemu dostają intuicyjny i przejrzysty interfejs, w którym uzyskują dostęp do wszystkich informacji związanych z umowami i wynajmowaniem wózków, jeżeli tylko posiadają stosowne uprawnienia.

Źródło: www.intersys.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top