loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

CRM online z dedykacją dla Royal Canin

 

EMPATHY  - systemy CRM, CRM, zarządzanie relacjami z klientamiTworzenie systemów CRM jako aplikacji webowych staje się coraz popularniejsze. Możliwości dodatkowo rosną, gdy CRM zostaje wzbogacony o funkcjonalności programu lojalnościowego. Przykładem takiego rozwiązania jest system stworzony przez Empathy Interactive dla Royal Canin Polska.

Dostępny pod adresem strefa.royal-canin.pl system, powstał na zamówienie działu marketingu Royal Canin Polska, producenta wysokiej jakości karm dla psów i kotów. System pełni funkcje rozbudowanego programu lojalnościowego dla hodowców psów i kotów rasowych oraz systemu CRM wykorzystywanego przez pracowników Royal Canin. Aby maksymalnie ułatwić dostęp do niego wszystkim użytkownikom, został on stworzony jako aplikacja webowa.
W ostatnich latach aplikacje webowe zyskują na popularności – tłumaczy Bartłomiej Rozkrut, Dyrektor ds. Technicznych w Empathy Interactive – wpływają na to zalety wynikające z instalacji ich wyłącznie na serwerze. Dzięki temu nie wymagają instalacji na komputerach użytkowników, a możliwość szybkich modyfikacji sprawia, że zdecydowanie łatwiej dopasować je do zmieniających się potrzeb przedsiębiorstwa i preferencji użytkowników.
System Royal Canin automatyzuje wiele procesów wpływając na zwiększenie jakości obsługi klienta. Dostęp do strefa-royal.canin.pl posiadają hodowcy i klienci indywidualni, a także partnerzy producenta: lekarze weterynarii oraz pracownicy lecznic, specjalistycznych sklepów oraz salonów pielęgnacji zwierząt. Komunikację (w formie e-maili i tradycyjnych listów) ze wszystkimi użytkownikami, np. w celu przeprowadzenia akcji promocyjnej bądź przesłania informacji o wprowadzeniu nowych produktów na rynek, umożliwia moduł odpowiedzialny za sprofilowaną korespondencję. Aby automatycznie naliczać punkty przyznawane hodowcom za zakupy produktów Royal Canin, system został dodatkowo zintegrowany z systemem sprzedażowym Subiekt używanym przez jednego z partnerów.



Jakie korzyści dla użytkowników wynikają z rejestracji w strefa-royal.canin.pl? Członkowie klubów hodowców posiadają dostęp do rozbudowanego konta, umożliwiającego m.in. zgłaszanie osiągnięć wystawowych, nowych miotów (połączone z otrzymywaniem wyprawek dla zwierząt) oraz wymianę zbieranych punktów na nagrody dostępne w internetowym butiku. Do dyspozycji użytkowników indywidualnych oddano z kolei analizator karmy, który na podstawie wprowadzonych danych sugeruje najodpowiedniejszą karmę spośród szerokiego asortymentu produktów Royal Canin.

Źródło: www.empathy.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top