loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

Outbox wdrożył system CRM w Contact Center

Outbox - jedna z wiodących firm konsultingowych zajmujących się implementacją rozwiązań CRM rozpoczęła współpracę z Contact Center – największą w Polsce spółką outsourcingową w branży call/contact center. W ramach współpracy Outbox wdrożył system Microsoft Dynamics CRM 2011.
Ciągły wzrost liczby klientów Contact Center spowodował konieczność implementacji dedykowanego narzędzia wspierającego zarządzanie wiedzą o klientach. W tym celu spółka nawiązała współpracę z Outbox, która zajęła się wdrożeniem systemu zarządzania relacjami z klientami (CRM). Spośród wszystkich dostępnych na rynku rozwiązań, najbardziej optymalna okazała się aplikacja Microsoft Dynamics CRM 2011.
Projekt wdrożenia systemu CRM przebiegł bardzo sprawnie. Firma Outbox, odpowiedzialna za realizację tego projektu, bardzo szybko poradziła sobie z implementacją szeregu nowych funkcjonalności zgodnie ze specyfikacją wymagań. Dzięki temu użytkownicy systemu już po paru tygodniach mogli rozpocząć pracę na nowej aplikacji. - Piotr Walędziak, Kierownik Projektu wdrożenia systemu CRM w Contact Center sp. z o.o.
Współpraca z Contact Center w ramach realizacji projektu przebiegła wzorowo. Nasza wiedza i doświadczenie z kilkudziesięciu wdrożeń CRM, w połączeniu ze świadomością potrzeb po stronie klienta dały bardzo dobre rezultaty. – mówi Piotr Piskorz, dyrektor w spółce Outbox.
Na mocy podpisanej umowy firma Outbox zajęła się opracowaniem projektu systemu, konfiguracją sprzętu, pracami programistycznymi, importem danych, przygotowaniem dokumentacji technicznej i funkcjonalnej, szkoleniami oraz wsparciem powdrożeniowym. W pracach wdrożeniowych konsultanci Outboxa zaimplementowali szereg nowych niestandardowych funkcjonalności uwzględniających specyfikę branży, w której działa Contact Center. Przeniesienie i uporządkowanie w CRM dotychczasowych danych z licznych, rozproszonych źródeł oraz zastosowanie intuicyjnego interface’u popularnego programu Microsoft Outlook umożliwiły płynne przejście pracownikom działów sprzedaży i marketingu do pracy na nowym systemie.

Wdrożenie CRM przyczyni się do optymalizacji procesów sprzedaży i obsługi klienta w Contact Center. Usprawni też znacznie zarządzanie wiedzą o klientach, co praktycznie przełoży się na jeszcze większą racjonalizację kosztów firmy. W przyszłości planowany jest dalszy rozwój systemu poprzez wzbogacanie go o nowe moduły.

Źródło: Outbox

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top