loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

CRM firmy Macrologic w Stalprofilu S.A.

MACROLOGIC - CRM, ERP, Systemy ERPMacrologic S.A. podpisał umowę na dostarczenie rozwiązania klasy CRM spółce Stalprofil S.A. Wdrożenie obejmie wszystkie działy związane z obsługą procesu sprzedaży. System został zaplanowany na 50 użytkowników. CRM zostanie zintegrowany z działającym w Stalprofilu systemem ERP.
Stalprofil S.A. jest obecnie jednym z największych dystrybutorów stali w Polsce, oferującym wyroby hutnicze w sprzedaży krajowej i zagranicznej. Prawie 80 % sprzedaży spółki realizowane jest na rynku krajowym, pozostała sprzedaż plasowana jest na rynkach krajów UE. Firma realizuje sprzedaż poprzez dwa magazyny zlokalizowane w Dąbrowie Górniczej i Katowicach. Oba składy handlowe należą do największych w Polsce. Swoim klientom Stalprofil oferuje szeroki asortyment wyrobów hutniczych. Oprócz głównych grup wyrobów stalowych spółka posiada w ofercie także półwyroby hutnicze oraz usługi wstępnej obróbki wyrobów hutniczych. W skład Grupy Kapitałowej STALPROFIL SA wchodzą także spółki ZRUG sp. z o.o., Kolb sp. z o.o. oraz spółka giełdowa Izostal SA .

Stalprofil zdecydował się na wdrożenie systemu CRM, aby usprawnić procesy sprzedażowe. Spółka zamierza wyeliminować potencjalne możliwości opóźnień wynikające ze stosowania tradycyjnej papierowej wymiany i przetwarzania danych sprzedażowych. Wdrożenie CRM zostało poprzedzone analizą potrzeb przeprowadzoną przez Macrologic S.A. Przeanalizowane zostały procesy biznesowe związane ze zbieraniem i przetwarzaniem danych związanych z obsługą klienta oraz wewnętrznymi potrzebami firmy w zakresie obiegu i dostarczania informacji. Zaproponowane rozwiązanie zaplanowano wstępnie na 50 użytkowników, co stanowi ponad 30 proc. zatrudnionych, z opcją rozszerzenia, w miarę potrzeb na większą grupę pracowników. System zostanie implementowany w kluczowych działach Stalprofilu tj.: handlowym, exportu, marketingu, windykacji oraz biurze zarządu.

System CRM zostanie wyposażony w rozwiązanie extrafax, co ma dodatkowo uszczelnić kanały komunikacji z klientami oraz umożliwić globalnie zarządzać wychodzącą i przychodząca korespondencją handlową. Połączenie rozwiązania CRM z systemem ERP ułatwi siłom sprzedażowym spółki panowanie nad zamówieniami oraz windykację. Nowy CRM wesprze również stosowanie na powszechną skalę w Stalprofilu e-faktur.

Źródło: www.macrologic.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top