sente logoTeneum X

(Sente S.A.)

Teneum X to kompletny system ERP wspierający rozwój i wzrost efektywności w firmach produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych. Rozwiązanie wspiera przedsiębiorstwa w obszarach: Handel i dystrybucja, Zaopatrzenie, Zarządzanie magazynem – WMS, Zarządzanie produkcją, CRM, e-Commerce B2B, Finanse i księgowość, Zarządzanie personelem, Workflow i dokumenty, Raportowanie i analizy. Architektura systemu pozwala dostosować go do wymagań i indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Teneum X oparty jest na nowoczesnej platformie budowania aplikacji biznesowych – Neos.

 

Ogólny opis systemu:






























Teneum X to system ERP stworzony przez firmę Sente. Rozwiązanie łączy funkcje ERP, WMS, CRM, B2B i POS, pozwalając na zarządzanie wszystkimi procesami biznesowymi z jednego miejsca. Moduły systemu powstały na bazie doświadczenia zdobytego w ponad 120 projektach wdrożeniowych.

Korzyści wynikające z wdrożenia Teneum X
  • Mobilność i nieograniczony dostęp z każdego miejsca
  • Wielofirmowość i wielojęzyczność
  • Autorski workflow
  • Błyskawiczny dostęp do informacji
  • Automatyzacja i integracja
  • Zwiększenie skuteczności sprzedaży
  • Uporządkowana produkcja i procesy magazynowe

Duża różnorodność funkcji to podstawa do zarządzania kluczowymi obszarami funkcjonowania przedsiębiorstwa w sposób efektywny. System Teneum X umożliwia tworzenie dedykowanych rozwiązań odpowiadających na specyficzne potrzeby firm działających w unikalnych modelach biznesowych.

Mobilność systemu
Technologia Neos pozwala na tworzenie jednolitych aplikacji desktopowych, mobilnych i WWW. Wspólny kod oraz założenia biznesowe zapewniają spójne działanie aplikacji niezależnie od środowiska, jednocześnie obniżając koszty tworzenia oprogramowania. Wygląd aplikacji dostosowany jest do tego, w jaki sposób pracują na niej użytkownicy i może mieć inny wygląd w zależności od wersji. Z systemu ERP można korzystać na komputerze, terminalu, a także za pomocą przeglądarki internetowej.

Autorski workflow
Teneum X posiada własny, nowatorski obszar Workflow. Przyczynia się on do zintegrowania w jednym miejscu wszystkich procesów i zadań, które należą do danego pracownika. Niezależnie od tego, jakie stanowisko obejmuje i czym się zajmuje – weryfikowaniem zamówień, obiegiem faktur w firmie, czy analizą informacji z systemu.

Automatyzacja i integracja
Integracja własnego systemu z zewnętrznymi umożliwia bezbłędną wymianę danych. Oprogramowanie Teneum X posiada rozwiązanie, które pozwala na skonfigurowanie, sprawne realizowanie i monitorowanie komunikacji pomiędzy systemami IT. W ten sposób eliminuje ograniczenia w dostępie do informacji.

Wielofirmowość
System Teneum X może zostać dostosowany do obsługiwania organizacji wielofirmowych lub działających na kilku rynkach. Współpraca między nimi jest ułatwiona, ponieważ ewidencja dla wielu podmiotów może być prowadzona jednocześnie. Dodatkowo ERP pozwala na tłumaczenie interfejsu na różne języki, co umożliwia pracę operatorów z różnych krajów z tych samych funkcji systemu.


Dedykowane branże:



















  • Handel
  • Dystrybucja
  • Usługi
  • Finanse i bankowość 
  • Służba zdrowia
  • Produkcja chemiczna
  • Produkcja elektroniczna
  • Produkcja elektrotechniczna
  • Produkcja maszynowa
  • Produkcja metalowa
  • Produkcja metalurgiczna
  • Produkcja motoryzacyjna
  • Produkcja papiernicza
  • Produkcja drzewna
  • Produkcja włókiennicza
  • Produkcja spożywcza
  • Produkcja tworzyw sztucznych
  • Przemysł meblarski
  • Przemysł lekki.


Docelowy użytkownik:


Firmy chcące sprostać wyzwaniom, jakie pojawiają się przed nimi w procesie zarządzania, rozwoju i w otoczeniu konkurencyjnej gospodarki rynkowej. Przedsiębiorstwa produkcyjne, dystrybucyjne, handlowe i usługowe poszukujące kompleksowych rozwiązań w postaci pełnego systemu ERP, jak i przedsiębiorstwa szukające wsparcia w wybranych obszarach swojej działalności: sprzedaży, obsłudze klienta, logistyce, gospodarce magazynowej, magazynowi wysokiego składowania (WMS), zarządzaniu produkcją, finansach i księgowości, controllingu, informacji zarządczej, zarządzaniu dokumentami i procesami (workflow), e-Commerce.


Ilość zrealizowanych wdrożeń:
Ponad 120


Preferowane platformy bazodanowe:

Firebird, Oracle


Opisy modułów:








































Handel i dystrybucja
Moduł pozwala na uproszczoną obsługę sprzedaży wielokanałowej. System poprzez gromadzenie wszystkich informacji dot. gospodarki magazynowej oraz sprzedaży sprawia, że możesz szybciej odpowiedzieć na potrzeby klientów. Ponadto możliwość zintegrowania modułu ze spedytorem umożliwia wysłanie produktów do klienta w tym samym dniu, w którym wpłynęło zamówienie.

Zaopatrzenie
Obszar automatyzuje proces związany z zarządzaniem zaopatrzeniem. Dzięki algorytmom prognozowanie sprzedaży uwzględnia zmienne, które na nią wpływają, takie jak sezonowe zwiększenie popytu. Rozwiązanie usprawnia proces zakupów krótkoterminowych oraz długoterminowych, a zamówienia generowane są automatycznie zarówno do dostawcy, jak i do oddziałów firmy.

Zarządzanie magazynem – WMS
Moduł WMS pozwala na zoptymalizowanie powierzchni tak, aby maksymalnie wykorzystać jej potencjał i skrócić drogę magazyniera do podjęcia zlecenia. Powtarzalne czynności zostają przejęte przez system, a pracownicy mogą skupić się na bardziej istotnych zadaniach, które wymagają osobistej obsługi. Program magazynowy wpływa na poprawę jakości usług świadczonych przez organizację, jednocześnie upraszczając procesy odbywające się w magazynie.

Zarządzanie produkcją
System Teneum X zapewnia pełnię kontroli nad procesami wytwórczymi, dostarczając bieżących informacji o ich przebiegu. Dzięki temu umożliwia szybką reakcję na niecodzienne zdarzenia. Dodatkowo program maksymalnie optymalizuje zużycie surowców i zwiększa moce produkcyjne, bez konieczności zatrudnienia dodatkowych osób do pracy. Wprowadzenie tego rozwiązania pozwala zmienić jakość zarządzania produkcją dzięki oszczędności czasu, usprawnieniu procesów produkcyjnych i ulepszeniu organizacji pracy.

CRM
Obszar CRM odpowiada za usprawnienie sprzedaży oraz zarządzanie relacjami z klientami. Takie rozwiązanie pozwala zbudować trwałe i wieloletnie relacje biznesowe. Narzędzia dostarczane przez system pozwalają kompleksowo zarządzać procesami i budować lojalność klientów m.in. dzięki możliwości indywidualnie dopasowanej oferty. Powtarzalne czynności zostają zastąpione oprogramowaniem, więc handlowcy mogą skupić się na innych, ważniejszych zadaniach.

Platforma e-Commerce B2B
Platforma e-Commerce B2B umożliwia cyfryzację sprzedaży. Pomimo automatyzacji większości procesów, klient nadal doświadcza spersonalizowanych wrażeń zakupowych. Przedstawiciele handlowi nie muszą wprowadzać zamówień do systemu, więc mają więcej czasu na budowanie relacji. Oferta jest dostępna 24/7, dzięki czemu kupujący mogą złożyć zlecenie o każdej porze bez konieczności angażowania handlowców – to wygodniejsza i szybsza opcja, niż telefon lub spotkanie w tym samym celu.

Finanse i księgowość
Obszar odpowiedzialny za finanse i księgowość automatyzuje procesy za nie odpowiedzialne, co przekłada się na zminimalizowanie błędów i zwiększenie poprawności danych. Oprogramowanie wspiera pracowników w szybkim prowadzeniu działań, które są zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi. W ramach jednego systemu możliwa jest konsolidacja kilku spółek, więc księgowość może być dla nich prowadzona z jednego miejsca.

Zarządzanie personelem
System Teneum X zapewnia dla działu kadr dokładne rozwiązanie, które wspiera zarządzanie personelem. Tworzenie listy płacowej, księgowanie i eksport raportów obliczeniowych pozwala na dotrzymanie terminów wysyłki do urzędów, a dzięki temu, że procesy te są automatyczne, ogranicza także możliwość wystąpienia błędów. Pracownicy zyskują dostęp do własnej platformy, w której mogą w wygodny sposób składać wnioski urlopowe i modyfikować dane.

Workflow i dokumenty
Ten obszar przetwarza zdarzenia, które pojawiają się w firmie. Umożliwia to zarządzanie przepływem pracy w całej organizacji, aby zapewnić jak najwyższą efektywność procesów i zadań. Korzystając z jednego narzędzia, kilka różnych działów – np. księgowość, logistyka, dział projektowy – otrzymują dedykowane funkcje. Dokumenty, które do nich trafiają, mogą zostać przypisane do dowolnej osoby z dodatkowym zadaniem, np. opisaniem faktury. Takie rozwiązanie realnie wspiera codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa.

Raportowanie i analizy
Moduł pozwala tworzyć wielowymiarowe analizy i zaawansowane raporty w szybki i intuicyjny sposób również w czasie rzeczywistym. Takie informacje umożliwiają podejmowanie trafnych decyzji, zarówno finansowych, jak i tych związanych z surowcami, magazynem lub produkcją – w zależności od potrzeb. Rozwiązanie dostępne jest również w wersji mobilnej, dzięki czemu kontrola przedsiębiorstwa i interweniowanie możliwe jest z każdego miejsca i o każdej porze.


Czas wdrożenia:

4 – 12 miesięcy


Wymagania techniczne:

Udostępnia producent



PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top