REKORD.ERP

(Rekord SI Sp. z o.o.)


Rekord.ERP to zintegrowany system do wspomagania zarządzania, który jest w pełni dostosowany do potrzeb i oczekiwań polskich przedsiębiorstw. Obsługuje wszystkie główne obszary działalności, dostarczając wiarygodnych informacji pozwalających podejmować trafne decyzje.

 


 

Ogólny opis systemu:







System Rekord.ERP elastycznie integruje procesy wewnętrzne oraz pozwala na wydajną komunikację z otoczeniem. Autorskie oprogramowanie firmy Rekord SI to kompletne narzędzie wspomagające główne obszary funkcjonowania przedsiębiorstwa: sprzedaż, produkcję, logistykę, finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, kontroling i analizy zarządcze. Modułowa budowa systemu zapewnia jego dużą skalowalność. Pozwala ona także dobrać funkcjonalności do potrzeb i możliwości inwestycyjnych organizacji.

Rekord.ERP jest systemem otwartym. Administratorzy mogą wpływać na funkcjonalność, budować raport i widoki analityczne jak również integrować system z aplikacjami zewnętrznymi, jak programy CAD, interfejsy maszyn CNC, platformy EDI. System jest wyposażony w wewnętrzny język aplikacji, dzięki czemu dział informatyczny firmy może rozwijać oprogramowanie bez udziału Rekordu. Funkcjonalność systemu wynika z ponad 20 letniego doświadczenia Rekord.SI w projektowaniu i wdrażaniu autorskich systemów wspomagających zarządzanie. Blisko 100% wdrożeń skończyło się uzyskaniem wszystkich przyjętych założeń. Przyjęta metodyka wdrożeniowa zakłada adekwatną strukturę projektową, ukierunkowanie na jasno zdefiniowane cele, poprzedzenie wdrożenia modelowaniem procesów systemu


Dedykowane branże:

Maszynowa, Automotive, tworzywa sztuczne, metalowa, usługowa.


Przykładowe wdrożenia:














Belma S.A.

Befared S.A.

GGG Sp. z o.o.

Trepko Sp. z o. o.

Inofama S.A.Inofama S.A.

PMP PolandPMP Poland

ZPS Bumar-Łabędy S.A.ZPS Bumar-Łabędy S.A.

SECO/Warwick S.A.SECO/Warwick S.A.

Automatic Systems Engineering


Docelowy użytkownik:
Duże i średnie firmy produkcyjne

Ilość zrealizowanych wdrożeń:150

Preferowane platformy bazodanowe:

Firebird; Postgre SQL


Opisy modułów:






















CRM. Zestaw programów dedykowany pracownikom działów handlowych, wspomagający proces przygotowywania i kalkulacji ofert. Umożliwia on nadzorowanie procesu przyjmowania oraz rejestracji zamówień od odbiorców i pozwala kompleksowo zarządzać relacjami z klientami. Jest ściśle zintegrowany z pakietami biurowymi (MS Office, Open Office) oraz elektronicznym obiegiem dokumentów (wraz z elektronicznym podpisem). Daje możliwość uruchomienia internetowego kanału sprzedaży oraz wsparcia dla przedstawicieli.

Logistyka. Podstawowe narzędzie pracy służb zaopatrzeniowych. Pozwala na utrzymanie optymalnych stanów magazynowych - zarówno pod względem realizacji potrzeb warsztatu produkcyjnego, jak i oczekiwań co do lokacji kapitału firmy. Aplikacje w wielu miejscach wspierają realizację obrotu magazynowego (dokumenty magazynowe, listy wysyłkowe, inwentaryzacja itd.) w oparciu o technologię kodów kreskowych. W system została wbudowana jakościowa ocena dostawy wraz z nadzorem nad materiałem niezgodnym oraz procesem reklamacji.

Systemy analityczne. Grupa internetowych narzędzi analitycznych, które dostarczają spersonalizowanych informacji w każdym miejscu na świecie, w którym można połączyć się z Internetem. Użytkownik może korzystać z intuicyjnego interfejsu w formie strony internetowej lub otrzymywać informacje automatycznie za pośrednictwem maila czy SMS-a. Narzędzie doskonale sprawdza się w przypadku budowania kart analitycznych (zlecenia projektu, sprzedaży, zysków), które pozwalają na szybki dostęp do zagregowanych w postaci tabel lub wykresów informacji, a w razie potrzeby - ich uzupełnienia dzięki szczegółowym danym ukrytym za internetowymi linkami (odsyłaczami).

Produkcja. Kompleksowe wspomaganie zarządzania procesem wytwarzania od momentu planowania i przygotowania produkcji (planiści, konstruktorzy, technolodzy) poprzez sterowanie procesem produkcji (inżynierowie produkcji), aż po monitorowanie, kontrolę jakości oraz przekazanie wyrobu do procesu składowania produktów lub półfabrykatów.

Finanse. Pakiet programów odpowiadający za implementację rachunkowości zarządczej oraz finansowej w przedsiębiorstwie. Umożliwia pełne wsparcie niezbędne w prowadzeniu ksiąg rachunkowych - zarówno pod względem ewidencyjnym, jak i kontrolingowym. Programy są zintegrowane z bankowymi systemami elektronicznych płatności w kontekście emisji przelewów oraz rozliczania wyciągów bankowych. Finansiści otrzymują możliwość eksportu danych do arkuszy kalkulacyjnych wraz z dostępem do bogatego zestawu szablonów zestawień i analiz.

Zasoby ludzkie. Moduły, dostosowane do wymagań stawianych przed służbami płacowo-kadrowymi, pozwalają sprawnie naliczać wynagrodzenia z uwzględnieniem wielu specyficznych uwarunkowań danej organizacji. Zarządzanie zasobami ludzkimi jest możliwe od momentu rekrutacji przez całą ścieżkę kariery. Pełna integracja z dziedzinowymi programami monitorującymi pracę (jak np. rejestracja produkcji, karta pracy, RCP) daje możliwość realnego naliczenia wynagrodzeń (akord, dniówka zadaniowa, premia od wyrobienia itp.


Czas wdrożenia:
6 do 12 miesięcy.

Wymagania techniczne:



















Minimalne wymagania:

System bazodanowy:

  • Firebird w wersji 2.1 64bit (nie dotyczy modułu Budżet RB) Serwer (jeżeli funkcjonuje):
  • Procesor: 1 x procesor 2 rdzeniowy 2,2GHz, RAM 4 GB
  • HDD 2 x 500 GB SATA zalecane SAS
  • System operacyjny: preferowany Linux RedHat Enterprise 6.x 64bit
  • podłączenie do sieci - 1 Gb/s
  • kontroler dyskowy: możliwość utworzenia RAID 1

Stacje robocze:

  • Procesor 1,8 GHz, RAM 2 GB,
  • System operacyjny: WIN XP PRO, WIN VISTA, WIN 7 PRO, WIN 8 PRO
  • HDD - 250 GB SATA,
  • podłączenie do sieci - 100Mb/s,
  • stacja robocza skonfigurowana do pracy z protokołem TCP/IP,
  • zainstalowany Internet Explorer w wersji min. 10.0; Firefox
  • Monitor min.20" kolor, Rozdzielczość ekranu: 1366 x 768.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top