System ERP ODL

(ODL Sp. z o.o.)


System ERP ODL - sprawdzone rozwiązanie IT dedykowane dla firm handlowych. Pomaga zautomatyzować szereg procesów zachodzących w przedsiębiorstwie: Sprzedaż B2B, Zakupy, Magazyn, Logistyka, itd. Dostarcza wszelkie niezbędne raporty potrzebne do analiz i decyzji. Zapewnia możliwość realizacji strategii Omichannel.

 


 

Ogólny opis systemu:




System ERP ODL to idealne rozwiązanie dla sieci sprzedaży detalicznej, przeznaczone dla firm posiadających od kilku do kilkuset sklepów. Oprogramowanie ODL wyróżnia się ergonomicznym i intuicyjnym oknem POS, które pozwala sprzedawcom skupić się na jakości obsługi klienta. Centralna baza danych i funkcje zarządcze modułu handlowego zapewniają możliwość kontrolowania przepływu towarów i realizacji polityki handlowej w formule jednego centrum dowodzenia dla całej sieci sklepów.

Dzięki łatwości integracji z wieloma popularnymi na rynku platformami e-commerce system ERP ODL doskonale sprawdza się jako program do prowadzenia firmy, która chce skutecznie wdrożyć strategię Omichannel. System ERP ODL oferuje zaawansowane metody zarządzania gospodarką magazynową i jest ceniony także przez firmy handlowe które prowadzą sprzedaż hurtową poprzez sieć oddziałów. Moduł Finansowo-Księgowy, Kadrowo-Płacowy oraz CRM uzupełnia oprogramowanie dla sieci sprzedaży tworząc kompletne, zintegrowane środowisko informatyczne dla firm handlowych.


Dedykowane branże:

branża odzieżowa, branża obuwnicza, biżuteria i zegarki, wyposażenie wnętrz, artykuły budowlane,


Przykładowe wdrożenia:








SWISS

JUBITOM

VITKAC

PLNY

303 AVENUE

ROSENTHAL


Docelowy użytkownik:
Sieci sklepów detalicznych posiadające od kilku do kilkuset salonów sprzedaży.

Ilość zrealizowanych wdrożeń:Ponad 300

Preferowane platformy bazodanowe:

SQL Anywhere


Opisy modułów:

























































Moduł handlowo magazynowy - PolkaSQL
Moduł PolkaSQL służy do zarządzania i prowadzenia sprzedaży detalicznej oraz gospodarki magazynowej. Łączy w sobie klasyczne funkcje systemu ERP i systemu kasowego. Pozwala na zarządzanie zadaniami realizowanymi przez punkty sprzedaży detalicznej, realizując m. in. takie procesy jak zatowarowanie, sprzedaż i obsługa Klienta, reklamacje, raportowanie wyników, czy automatyczne księgowanie transakcji.

Moduł Integracji ze sklepem internetowym
Otwartość systemu i rozbudowane API zapewnia, że system można łatwo zintegrować z popularnymi na rynku sklepami internetowymi. Dane na temat towarów, kategorii, stanów magazynowych, systemów lojalnościowych oraz wszystkie inne informacje zawarte w Systemie ERP ODL mogą być wysłane jako dane wejściowe do sklepu internetowego. Zamówienia spływające do systemu ODL z jednego lub kilku sklepów www i są rejestrowane w odpowiednich magazynach, zgodnie z przyjętymi zasadami realizacji zamówień, łącznie z obsługą listów przewozowych.

Finanse i Księgowość – Moduł Ewka SQL
Moduł finansowo-księgowy przeznaczony jest do prowadzenia, zgodnie z ustawą o rachunkowości, pełnej ewidencji księgowej oraz zarządczej przedsiębiorstwa. Oprogramowanie skupia w sobie funkcjonalności sprawozdań finansowych, rachunkowości zarządczej oraz analizy, które umożliwiają uzyskiwanie przekrojowej wiedzy na temat kondycji finansowej firmy. Elastyczne narzędzia tworzenia zestawień pozwalają na analizę danych finansowo-księgowych w formie dowolnie dostosowanej do własnych potrzeb.

Moduł Kadry i Płace
Moduł Systemu ERP ODL Kadry i Płace jest nowoczesnym rozwiązaniem umożliwiającym kompletną obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Został on zaprojektowany w taki sposób, aby umożliwić rejestrację wszystkich danych dotyczących rozliczenia firmy z zatrudnionymi, ZUS, GUS, NFZ, PFRON oraz Urzędem Skarbowym. Pozwala on na zautomatyzowanie wielu czynności przy tworzeniu i rozliczaniu list płac. Kolejne wersje modułu są na bieżąco dostosowywane do zmieniającego się prawa.

Moduł Mobilny Magazynier
Moduł Systemu ERP ODL przeznaczony dla pracowników działów logistyki i magazynu. Jest to rozwiązanie pozwalające na przyjmowanie, wydawanie, przesuwanie i inwentaryzowanie towarów w magazynie za pomocą mobilnych terminali danych. Sterowanie zadaniami dla magazynierów realizowane jest przez program magazynowo sprzedażowy ODL w zaawansowanym module logistycznym. Dzięki temu zwiększa się wydajność pracy magazynierów oraz poprawia się jakość i terminowość wysyłek.

Moduł EDI
System ERP ODL umożliwia elektroniczną wymianę dokumentów w standardzie EDI. EDI (Electronic Data Interchange) – Elektroniczna Wymiana Danych. Jest to technologia obiegu i wymiany dokumentów między różnymi aplikacjami współpracujących partnerów handlowych. ODL dostarcza niezbędne komponenty pozwalające na odbiór i wysyłanie dokumentów sprzedaży i zamówień do niezależnych podmiotów gospodarczych, np. duże sieci handlowe, hipermarkety. Zastosowanie rozwiązania EDI to wymierne korzyści w obszarze zaopatrzenia, sprzedaży, logistyki i finansów. Redukcja kosztów, wyeliminowanie błędów, przyspieszenie procedur handlowych, usprawnienie obiegu płatności, skrócenie czasu realizacji zamówień i optymalizacja zapasów.

Platforma B2B
Wiele firm handlowych intensywnie rozwijając sieć sprzedaży detalicznej, równolegle chce prowadzić sprzedaż do Klientów biznesowych. Oprogramowanie ODL pozwala na realizację działalności B2B oraz B2C w jednym zintegrowanym systemie ERP. Dla działalności B2B, System ERP ODL udostępnia zaawansowane mechanizmy prowadzenia odrębnej polityki handlowej i odpowiednie procesy logistyczne. Sprzedaż i obsługa Klienta biznesowego odbywa się zarówno metodą tradycyjną – poprzez handlowców i BOK, ale także coraz częściej dodatkowo na platformie www.

Moduł SMS
System ERP ODL pozwala na wysyłanie spersonalizowanych wiadomości sms i/lub e-mail do Klientów w sposób automatyczny. W treści wiadomości można użyć dedykowanych Klientowi informacji np. imion Klientów, aby wiadomość nie była odebrana jako wygenerowana automatycznie. Korzystając ze wszystkich informacji na temat danego Klienta możemy dowolnie przygotować grupę docelową, do której kierujemy informacje handlowe, np. wyfiltrować wszystkich Klientów z określonego salonu, którzy dokonali zakupu w ciągu ostatniego miesiąca na kwotę przekraczającą 1000 zł itd.

Moduł AutoWindykacji
Cechy modułu:

  • Przypomnienia są wysyłane automatycznie o wybranej porze np. w każdy poniedziałek o godz. 02:00 w nocy
  • Możliwość ręcznej wysyłki przypomnienia dla wybranego kontrahenta
  • Wysłane powiadomienie może zawierać listę przeterminowanych faktur klienta, jak i tych, których termin płatności dopiero się zbliża
  • Możliwość przypisania różnych adresów email do wysyłania na nie powiadomień
  • Nowoczesny i estetyczny wygląd wysłanego powiadomienia
  • Możliwość odznaczenia pojedynczych dokumentów, które nie będą brane pod uwagę w wysyłce
  • Możliwość odznaczenia wybranych klientów, aby ich dokumenty nie były brane pod uwagę w wysyłce

ODL SafetyPack
Narzędzie do przeprowadzania BACKUP’ów baz danych z Systemu ERP ODL, które zagwarantuj firmie klienta bezpieczeństwo danych. W skład ODL Safety Pack wchodzi:

  • audyt bezpieczeństwa w firmie 
  • wdrożenie narzędzia
  • szkolenie z obsługi
  • instrukcja obsługi dla administratora

Czas wdrożenia:
W zależności od skali działalności Klienta i kompleksowości dostarczanych rozwiązań czas wdrożenia zajmuje od 1 do 6 miesięcy.

Wymagania techniczne:

Szczegółowe informacje dostępne u producenta oprogramowania. System ERP ODL pracuje w środowisku MS Windows na komputerach klasy PC.



PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top