Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
4 grudnia 2018 r., Warszawa
Kluczem do SUKCESU jest poznanie swojego klienta. Korzyści z systemów CRM jest wiele. Jednak najważniejsze z nich to: realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych,
Jak wybrać system dopasowany do Państwa potrzeb? Jak być o krok przed konkurencją?
Tematyka konferencji:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social Media
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Contact Center
- Workflow
- Business Intelligence
- Analiza danych klienta
- Zarządzanie wiedzą
- Rozwiązania dla placówek wielooddziałowych, obsługa oddziałów
- Usługi i aplikacje mobilne
- Systemy mailingowe i SMS-owe