Planowanie produkcji pod kątem zamówień klientów
27 marca 2014 godz. 10.00
Przedmiotem webinarium jest przedstawienie rozwiązania integrującego pracę działu handlowego i zaopatrzeniowego z działem produkcji pod kątem planowania produkcji i potwierdzania terminów realizacji. W trakcie prezentacji pokażemy w jaki sposób, przy pomocy systemu Zarządzania Produkcją (humansoft HermesSQL) można efektywnie planować wielkości produkcji powiązanej z zamówieniami od klientów w oparciu o posiadane zasoby:
- Magazynowe (surowce/półprodukty)
- Produkcyjne (maszyny)
Agenda:
- Charakterystyka firmy Humansoft
- Obieg dokumentów związanych z realizacją zamówień
- Planowanie zakup[u surowców pod zlecenie
- Plan pracy dla parku maszynowego
- Emisja zleceń
- Raportowanie produkcji
Adresaci webinarium:
- Dyrektorzy / Kierownicy działu sprzedaży
- Dyrektorzy / Kierownicy działu produkcji
- Dyrektorzy / Kierownicy działu zakupów
- Dyrektorzy / Kierownicy działu IT
Termin webinarium:
- 27 marca 2014, początek o godz. 10.00 (zakończenie ok. godz. 11.00)
Uczestnictwo:
- Udział jest bezpłatny. Ilość miejsc ograniczona
- Zarejestruj się już dziś!
Prowadzący:
Magdalena Janicka – koordynator projektów IT w firmie Humansoft Sp. z o.o.. Ekspert w dziedzinie procesów produkcyjnych, magazynowych, logistycznych i sprzedażowych. Posiada doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy ERP i MES głównie w sektorze produkcyjnym.
Organizator:
Humansoft Sp. z o.o. – producent oprogramowania biznesowego dla firm z ponad 20 letnim doświadczeniem w projektowaniu, dostosowywaniu i wdrażaniu rozwiązań informatycznych. Portfolio firmy obejmuje system ERP, CRM, MES dla sektora MŚP specjalizujących się w produkcji lub dystrybucji i handlu oraz usługach. Obecnie z oprogramowania Humansoft korzysta ponad 10.000 tysięcy przedsiębiorstw. Producent posiada ogólnopolską sieć handlową liczącą blisko 100 autoryzowanych partnerów.