sap logoSAP CRM

(SAP)

 

SAP CRM jest kompletnym rozwiązaniem do zarządzania całością procesów biznesowych związanych z obsługą klienta. Zawiera ono moduły wspierające zarówno działania marketingowe, jak i proces sprzedaży oraz serwis. Wdrożenie SAP CRM umożliwia firmom uzyskanie pełnych i aktualnych danych w dowolnym miejscu, także za pomocą urządzeń mobilnych.
 

 
Ogólny opis systemu:




SAP CRM jest zintegrowanym rozwiązaniem, wspierającym całość procesów biznesowych związanych z szeroko pojętą obsługą klienta. Dzięki SAP CRM, firmy wszystkich branż mogą w sposób kompleksowy planować, realizować i analizować skuteczność podejmowanych przez siebie działań marketingowych i sprzedażowych.

Najnowsza wersja tego rozwiązania – SAP CRM 7.0 – posiada nowy, w pełni personalizowany i intuicyjny interfejs użytkownika, oparty na technologii WWW. Dzięki niemu, możliwe jest elastyczne dostosowanie zakresu prezentowanych informacji oraz dostępnych funkcjonalności systemu do indywidualnych potrzeb użytkownika, a otwarta technologia umożliwia łatwą integrację systemu z innymi aplikacjami (w tym również firm trzecich).


Dedykowane branże:

Rozwiązanie SAP CRM skutecznie wspiera procesy obsługi klienta w firmach wszystkich branż


Przykładowe wdrożenia:











Firmy.:

  • Grupa Żywiec,
  • Wolters Kluwer Polska,
  • Polkomtel,
  • Carlsberg,
  • Osram,
  • Wydawnictwo Szkolne PWN Sp. z o.o.,
  • Lotos Paliwa,
  • Toyota Bank,
  • Cardif Ubezpieczenia na Życie Polska S.A.,
  • Deutsche Bank PBC S.A.

Docelowy użytkownik:

Średnie i duże przedsiębiorstwa


Ilość zrealizowanych wdrożeń:

Powyżej 10


Preferowane platformy bazodanowe:Oracle, Microsoft, IBM, SAP

Opisy modułów:













Zarządzanie Marketingiem – funkcjonalność zawierająca moduły do analizy, planowania, rozwoju oraz realizacji działań marketingowych na każdym etapie interakcji z klientem. Jako główna platforma marketingowa, aplikacja ta daje sprzedawcom pełny wgląd w działanie przedsiębiorstwa, ułatwia podejmowanie decyzji biznesowych i kompleksową realizację procesów marketingowych.

Zarządzanie Sprzedażą – umożliwia planowanie i prognozowanie sprzedaży a także obsługę regionów, kont, kontaktów, działań, okazji, ofert, zamówień, konfiguracji produktów, cenników, płatności oraz umów. Dzięki kompleksowemu zarządzaniu procesem sprzedaży, moduł ten pomaga wykorzystywać do maksimum istniejące kanały sprzedaży, a także skutecznie poszukiwać nowych źródeł przychodu.

Zarządzanie Serwisem – umożliwia zwiększanie dochodów i rentowności usług serwisowych dzięki funkcjom wspierającym ich sprzedaż i marketing, a także dzięki zarządzaniu umowami, gwarancjami, zainstalowanym sprzętem i zasobami oraz naprawom wykonywanym we własnym zakresie lub w punkcie serwisowym. Centra telefonicznej obsługi klienta, usługi w terenie oraz usługi elektroniczne gwarantują elastyczne opcje realizacji.

Centrum obsługi klienta - zwiększenie lojalności klienta, obniżenie kosztów oraz zwiększenie przychodów poprzez przekształcenie centrum obsługi klienta w strategiczny kanał dostaw na potrzeby marketingu, sprzedaży oraz usług. Aplikacja wspiera działania telemarketingowe, sprzedaż telefoniczną, pomoc techniczną dla działów informatycznych i działów kadr, a także zarządzanie centrum obsługi klienta

Analityka CRM – aplikacja kluczowa w procesie segmentacji klientów, definiowania najbardziej przychodowych grup odbiorców czy produktów. Dostarcza także informacji o skuteczności prowadzonych kampanii marketingowych i wydajności działów usługowych. Jest głównym narzędziem monitorowania wysokości i efektywności sprzedaży.


Czas wdrożenia:

6 do 12 miesięcy


Wymagania techniczne: 

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top