Salesforce logo Salesforce Sales Cloud

(Salesforce)

 

Salesforce Sales Cloud to platforma do zarządzania w czasie rzeczywistym sprzedażą, procesami obsługi klientów i marketingiem. Rozwiązanie jest dedykowane wszystkim uczestnikom procesu sprzedażowego – handlowcom i reprezentantom oraz menedżerom.

 


 

Ogólny opis systemu:

Salesforce Sales Cloud to udostępniana w Chmurze platforma do całościowego zarządzania w czasie rzeczywistym sprzedażą oraz procesami obsługi klientów i marketingu. Funkcjonalność platformy obejmuje zarządzanie (planowanie, realizację, monitoring) aktywnościami sprzedażowymi, zarządzanie informacją o klientach i potencjalnych klientach, komunikację z klientami, zarządzanie lejkiem sprzedaży (dowolne etapy procesu, szanse sprzedażowe), prognozowanie sprzedaży, raportowanie z procesów oraz wyników, a także czat (wewnętrzny lub zewnętrzny do wymiany nie tylko informacji, ale również plików) oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi.

Platforma zapewnia zarządzanie kalendarzem oraz komunikacją e-mail z możliwością synchronizacji z użytkowanymi systemami komunikacji, kalendarzami i do wymiany plików. System jest dostępny on-line na wszystkich systemach operacyjnych urządzeń mobilnych.

Dedykowane branże:
Wszystkie branże


Docelowy użytkownik:Szef sprzedaży, właściciel firmy, zarząd, handlowiec, przedstawiciel / reprezentant handlowy

Ilość zrealizowanych wdrożeń:Ponad 130 000 wdrożeń na całym świecie

Preferowane platformy bazodanowe:

System hostowany jest w Chmurze Salesforce


Opisy modułów:










Zarządzanie kontaktami (z klientami, partnerami, siecią sprzedaży)

Zarzadzanie szansami sprzedaży (lejek sprzedażowy)

Zarządzanie potencjalnymi klientami (zdarzenia, relacje, proces – lejek sprzedażowy)

Warstwa raportów z procesu sprzedaży, aktywności i wyników użytkownika, aktywności i wyników zespołu

Kokpity użytkownika – możliwość modelowania indywidualnych interfejsów dla użytkownika

Integracja z urządzeniami mobilnymi

Prognozowanie sprzedaży

Współpraca w zespole sprzedażowym Integracje e-mail

Obieg informacji i zatwierdzeń – Workflow and Approval Zarządzanie regionami w procesach sprzedaży i kampaniach marketingowych

Dane ze sprzedaży Synchronizacja w zakresie wymiany i współdzielenia plików

Konsola wspierająca wewnętrzną pracę zespołową w obszarze sprzedaży i marketingu

Monitorowanie i raportowanie z wyników sprzedaży

Zarządzanie komunikacją z partnerami

Zarządzanie kampaniami marketingowymi


Czas wdrożenia:
Zależny od poziomu złożoności projektu. Od kilku godzin.

Wymagania techniczne:
Komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top