Salesforce Sales Cloud
Salesforce Sales Cloud to platforma do zarządzania w czasie rzeczywistym sprzedażą, procesami obsługi klientów i marketingiem. Rozwiązanie jest dedykowane wszystkim uczestnikom procesu sprzedażowego – handlowcom i reprezentantom oraz menedżerom.
Ogólny opis systemu: | Salesforce Sales Cloud to udostępniana w Chmurze platforma do całościowego zarządzania w czasie rzeczywistym sprzedażą oraz procesami obsługi klientów i marketingu. Funkcjonalność platformy obejmuje zarządzanie (planowanie, realizację, monitoring) aktywnościami sprzedażowymi, zarządzanie informacją o klientach i potencjalnych klientach, komunikację z klientami, zarządzanie lejkiem sprzedaży (dowolne etapy procesu, szanse sprzedażowe), prognozowanie sprzedaży, raportowanie z procesów oraz wyników, a także czat (wewnętrzny lub zewnętrzny do wymiany nie tylko informacji, ale również plików) oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi. Platforma zapewnia zarządzanie kalendarzem oraz komunikacją e-mail z możliwością synchronizacji z użytkowanymi systemami komunikacji, kalendarzami i do wymiany plików. System jest dostępny on-line na wszystkich systemach operacyjnych urządzeń mobilnych. |
Dedykowane branże: | Wszystkie branże |
Przykładowe wdrożenia: | http://www.salesforce.com/eu/sales-cloud/customer-stories/ |
Docelowy użytkownik: | Szef sprzedaży, właściciel firmy, zarząd, handlowiec, przedstawiciel / reprezentant handlowy |
Ilość zrealizowanych wdrożeń: | Ponad 130 000 wdrożeń na całym świecie |
Preferowane platformy bazodanowe: | System hostowany jest w Chmurze Salesforce |
Opisy modułów: |
Zarządzanie kontaktami (z klientami, partnerami, siecią sprzedaży) Zarzadzanie szansami sprzedaży (lejek sprzedażowy) Zarządzanie potencjalnymi klientami (zdarzenia, relacje, proces – lejek sprzedażowy) Warstwa raportów z procesu sprzedaży, aktywności i wyników użytkownika, aktywności i wyników zespołu Kokpity użytkownika – możliwość modelowania indywidualnych interfejsów dla użytkownika Integracja z urządzeniami mobilnymi Prognozowanie sprzedaży Współpraca w zespole sprzedażowym Integracje e-mail Obieg informacji i zatwierdzeń – Workflow and Approval Zarządzanie regionami w procesach sprzedaży i kampaniach marketingowych Dane ze sprzedaży Synchronizacja w zakresie wymiany i współdzielenia plików Konsola wspierająca wewnętrzną pracę zespołową w obszarze sprzedaży i marketingu Monitorowanie i raportowanie z wyników sprzedaży Zarządzanie komunikacją z partnerami Zarządzanie kampaniami marketingowymi |
Czas wdrożenia: | Zależny od poziomu złożoności projektu. Od kilku godzin. |
Wymagania techniczne: | Komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu |