loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
IFS: POLECAMY
POLECAMY
20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

LTP Group wybrał CloudSuite Fashion

ipcc logo 2016 okInfor ogłosił, że duński producent z branży odzieżowej, LTP Group, wybrał rozwiązanie Infor CloudSuite Fashion (oparte na Infor M3 i Infor PLM), które będzie wdrożone we wszystkich fabrykach firmy w Europie i na Dalekim Wschodzie. Rozwiązanie wspomoże LTP w rozwoju, zapewniając firmie korzyści standaryzacji, a jej klientom lepszą jakość dzięki połączonym możliwościom systemów zarządzania zasobami (ERP - Infor M3) i cyklem życia produktu (Infor PLM).

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
LTP Group produkuje odzież dla marek takich jak Kjus, House of Lola i Peak Performance, jak również obicia do sof i krzeseł. Firma zatrudnia ponad 1200 pracowników w 7 fabrykach i wytwarza ponad 3 miliony produktów rocznie.

Obsługując tak duże wolumeny produkcji, LTP zmaga się z wyzwaniami ciągłych zmian w projektach, których serie już są w produkcji. By dostosować się do tego dynamicznego środowiska firma szukała rozwiązania, które łączyłoby ERP z PLM, jednocześnie obsługując standardowe procesy.

Po dokładnej analizie rynku i porównaniu ofert, wybrano aplikację Infor CloudSuite Fashion, gdyż odznacza się ona głęboką funkcjonalnością branżową dla przemysłu odzieżowego oraz prostym i szybkim połączeniem możliwości ERP i PLM. Ponadto, może ona pomóc w usprawnieniu czasu wprowadzenia produktów na rynek i procesów magazynowania w całym łańcuchu dostaw, łącznie z obsługą pod-dostawców.

Przedsiębiorstwo LTP wybrało wdrożenie w chmurze gdyż dzięki temu będzie mogło skupić się na swojej działalności, powierzając odpowiedzialność za hosting, maintenance i upgrade'y technologii firmie Infor. Wdrożenie w chmurze zapewnia także spójność we wszystkich oddziałach grupy na świecie oraz prostą ścieżkę przyszłych ekspansji.
W branży tak konkurencyjnej i innowacyjnej jak odzieżowa, zdolność do dostarczenia klientowi wartości dzięki integracji rozwoju produktu z procesami końcowymi może być prawdziwą przewagą - powiedział Morten Ostergaard, CEO w LTP Group. "Nasza inwestycja w technologię Infor przede wszystkim ma na celu zapewnienie nam wzrostu oraz możliwości szybszej i lepszej reakcji na potrzeby klienta.
Producenci z branży fashion szukają technologii, która nie tylko pozwoli na oszczędności dzięki funkcjonalnościom branżowym w standardzie, ale też dostarczy innowacyjne narzędzia pomagające osiągać wzrost - powiedział Andrew Dalziel, dyrektor ds strategii branży i rozwiązań w Infor. Chmura zapewni LTP obydwie te korzyści, jak również spójność, standaryzację oraz szybkość operacji.
Źródło: www.i-pcc.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top