loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP
RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

ANEGIS dołącza do programu Talkdesk Partner Ecosystem, aby dostarczać klientom rozwiązania contact center
ANEGIS ANEGIS ogłasza partnerstwo z Talkdesk®, Inc, globalnym liderem contact center w chmurze dla firm zorientowanych na klienta. Dzięki współpracy ANEGIS może dostarczać rozwiązania contact center organizacjom, które chcą zapewniać swoim klientom wyjątkowe doświadczenia (CX) w procesach obsługi klienta.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 
 
Dzięki temu partnerstwu klienci ANEGIS mają teraz dostęp do pełnego pakietu rozwiązań contact center w chmurze Talkdesk, w tym flagowego rozwiązania firmy - Talkdesk CX Cloud™. Łącząc wydajność korporacyjną z prostotą użytkowania, Talkdesk CX Cloud umożliwia firmom łatwe dostosowanie operacji contact center do zmieniających się potrzeb klientów, obsługi klienta i wymagań zespołów sprzedażowych, co skutkuje zwiększoną produktywnością, zadowoleniem klienta i oszczędnością kosztów.

ANEGIS koncentruje się na rozwiązaniach innowacyjnych, dzięki którym firmy mogą budować przewagę konkurencyjną. A ponieważ skuteczna strategia biznesowa stawia klienta w centrum uwagi, platformy contact center, które zapewniają klientom wyjątkową obsługę w każdym kanale komunikacji i w dowolnym czasie oraz dbają o pozytywne doświadczenia klienta, idealnie wpisują się w te założenia. Talkdesk dostarcza takie kompleksowe środowisko do kontaktu z klientem. Organizacje, które wdrażają Talkdesk CX Cloud nie potrzebują żadnych innych rozwiązań, ponieważ Talkdesk można z łatwością zintegrować z różnego rodzaju oprogramowaniem, np. aplikacjami Microsoft Dynamics 365” – Michał Tekiela, Chief Executive Officer, Anegis.

Będąc na czele innowacji w zakresie technologii CX, Talkdesk dodatkowo wprowadza moc AI do każdego elementu swoich produktów i usług. Wśród najnowszych innowacji Talkdesk znajduje się pierwsza w branży technologia human-in-the-loop dla centrów kontaktowych. Firma zmienia również CX dzięki specjalnie skonstruowanym produktom contact center dla wybranych działalności np. bankowości, ubezpieczeń, ochrony zdrowia.

Źródło: www.anegis.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top