RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna! |
Oracle wprowadza Fusion Marketing, pierwsze rozwiązanie, które w pełni zautomatyzuje kwalifikację potencjalnych klientów
- Szczegóły
- Kategoria: CRM


Fusion Marketing wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznego oceniania potencjalnych klientów na poziomie konta, przewidywania, kiedy konsumenci są gotowi do rozmowy ze sprzedawcą i generowania kwalifikowanej szansy sprzedaży w dowolnym systemie CRM.
Systemy CRM często nie spełniają oczekiwań użytkowników ze względu na rozproszone przepływy informacji oraz zbyt dużą ilość ręcznej administracji, co uniemożliwia zespołom sprzedaży i marketingu współpracę w celu angażowania klientów i zwiększania przychodów. Z tego powodu, rozbieżność między zespołami sprzedaży i marketingu staje się coraz większym wyzwaniem, ponieważ proces zakupu B2B staje się coraz bardziej złożony. Klienci i potencjalni klienci wchodzą obecnie w interakcję z organizacjami w coraz szerszym zakresie kanałów cyfrowych, rosną oczekiwania kupujących, a potrzeba dostępu do informacji w dowolnym momencie oznacza, że większość decyzji zakupowych jest podejmowana przed zaangażowaniem sprzedawcy.
Fusion Marketing upraszcza i przyspiesza tworzenie i realizację kampanii marketingowych poprzez automatyzację kompleksowego procesu generowania i kwalifikacji leadów. Dzięki Fusion Marketing każdy marketer może łatwo tworzyć i prowadzić kampanie ze spójnymi przekazami w kanałach reklamowych i e-mailowych, a wszystko to w ciągu kilku minut. Pomaga to marketerom poprawić skuteczność kampanii poprzez zwiększenie wydajności wysoko wykwalifikowanych możliwości sprzedaży.
Źródło: www.oracle.com/pl
Systemy CRM często nie spełniają oczekiwań użytkowników ze względu na rozproszone przepływy informacji oraz zbyt dużą ilość ręcznej administracji, co uniemożliwia zespołom sprzedaży i marketingu współpracę w celu angażowania klientów i zwiększania przychodów. Z tego powodu, rozbieżność między zespołami sprzedaży i marketingu staje się coraz większym wyzwaniem, ponieważ proces zakupu B2B staje się coraz bardziej złożony. Klienci i potencjalni klienci wchodzą obecnie w interakcję z organizacjami w coraz szerszym zakresie kanałów cyfrowych, rosną oczekiwania kupujących, a potrzeba dostępu do informacji w dowolnym momencie oznacza, że większość decyzji zakupowych jest podejmowana przed zaangażowaniem sprzedawcy.
Nadszedł czas, aby nasza branża zaczęła inaczej myśleć o automatyzacji marketingu i sprzedaży, abyśmy mogli przekształcić CRM w system, który skutecznie działa zarówno dla marketera, jak i sprzedawcy” – powiedział Rob Tarkoff, wiceprezes Oracle, szef działu Advertising and Customer Experience. „Nie chodzi tu o prognozy i zestawienia ani o narzędzia do raportowania pokazujące wyniki zespołu sprzedaży, ale o przekształcenie CRM w system, który realnie pomaga sprzedawcom. Ogromną częścią tej zmiany jest połączenie zespołów marketingu i sprzedaży oraz wyeliminowanie czasochłonnych zadań, które odwracają uwagę od budowania relacji z klientami i zawierania transakcji. Dlatego zainwestowaliśmy tak dużo czasu w projektowanie systemu, który pomoże marketerom w pełni zautomatyzować generowanie i kwalifikację leadów oraz szybciej przekazywać je do zespołu sprzedaży.
Fusion Marketing upraszcza i przyspiesza tworzenie i realizację kampanii marketingowych poprzez automatyzację kompleksowego procesu generowania i kwalifikacji leadów. Dzięki Fusion Marketing każdy marketer może łatwo tworzyć i prowadzić kampanie ze spójnymi przekazami w kanałach reklamowych i e-mailowych, a wszystko to w ciągu kilku minut. Pomaga to marketerom poprawić skuteczność kampanii poprzez zwiększenie wydajności wysoko wykwalifikowanych możliwości sprzedaży.
Źródło: www.oracle.com/pl