loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, JEST JUŻ DOSTĘPNY DO POBRANIA!


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

ORACLEAby pomóc marketerom w realizacji kampanii, które generują wysoko wykwalifikowane możliwości sprzedaży i przyspieszają cykle transakcji, Oracle ogłosił dziś dostępność usługi chmurowej Oracle Fusion Marketing. Będąca częścią pakietu Oracle Advertising and CX, usługa Fusion Marketing umożliwia marketerom łatwe tworzenie kampanii obejmujących tradycyjne kanały marketingowe i reklamowe i jest pierwszym rozwiązaniem do automatyzacji marketingu, które obejmuje cały proces kwalifikacji i konwersji potencjalnych klientów.


 REKLAMA 
 sente 
 
Fusion Marketing wykorzystuje sztuczną inteligencję do automatycznego oceniania potencjalnych klientów na poziomie konta, przewidywania, kiedy konsumenci są gotowi do rozmowy ze sprzedawcą i generowania kwalifikowanej szansy sprzedaży w dowolnym systemie CRM.

Systemy CRM często nie spełniają oczekiwań użytkowników ze względu na rozproszone przepływy informacji oraz zbyt dużą ilość ręcznej administracji, co uniemożliwia zespołom sprzedaży i marketingu współpracę w celu angażowania klientów i zwiększania przychodów. Z tego powodu, rozbieżność między zespołami sprzedaży i marketingu staje się coraz większym wyzwaniem, ponieważ proces zakupu B2B staje się coraz bardziej złożony. Klienci i potencjalni klienci wchodzą obecnie w interakcję z organizacjami w coraz szerszym zakresie kanałów cyfrowych, rosną oczekiwania kupujących, a potrzeba dostępu do informacji w dowolnym momencie oznacza, że większość decyzji zakupowych jest podejmowana przed zaangażowaniem sprzedawcy.

Nadszedł czas, aby nasza branża zaczęła inaczej myśleć o automatyzacji marketingu i sprzedaży, abyśmy mogli przekształcić CRM w system, który skutecznie działa zarówno dla marketera, jak i sprzedawcy” – powiedział Rob Tarkoff, wiceprezes Oracle, szef działu Advertising and Customer Experience. „Nie chodzi tu o prognozy i zestawienia ani o narzędzia do raportowania pokazujące wyniki zespołu sprzedaży, ale o przekształcenie CRM w system, który realnie pomaga sprzedawcom. Ogromną częścią tej zmiany jest połączenie zespołów marketingu i sprzedaży oraz wyeliminowanie czasochłonnych zadań, które odwracają uwagę od budowania relacji z klientami i zawierania transakcji. Dlatego zainwestowaliśmy tak dużo czasu w projektowanie systemu, który pomoże marketerom w pełni zautomatyzować generowanie i kwalifikację leadów oraz szybciej przekazywać je do zespołu sprzedaży.


Fusion Marketing upraszcza i przyspiesza tworzenie i realizację kampanii marketingowych poprzez automatyzację kompleksowego procesu generowania i kwalifikacji leadów. Dzięki Fusion Marketing każdy marketer może łatwo tworzyć i prowadzić kampanie ze spójnymi przekazami w kanałach reklamowych i e-mailowych, a wszystko to w ciągu kilku minut. Pomaga to marketerom poprawić skuteczność kampanii poprzez zwiększenie wydajności wysoko wykwalifikowanych możliwości sprzedaży.

Źródło: www.oracle.com/pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top