RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna! |
Oracle liderem w raporcie Forrester Wave for Digital Experience Platforms 2021
- Szczegóły
- Kategoria: CRM

Coraz więcej firm deklaruje, że o utrzymanie aktualnych i zdobycie nowych klientów będzie walczyć głównie poprzez podnoszenie jakości doświadczeń klientów. Celem raportu Forrester Wave for Digital Experience Platforms (DXP) 2021 była odpowiedź na pytanie, który z wiodących dostawców usługi Digital Experience Platform na rynku udostępnia specjalistom najbardziej kompletne narzędzie w tym sektorze.
Ocenionych zostało 13 najważniejszych usługodawców Digital Experience Platform na podstawie 26 kryteriów. Technologia Oracle Advertising and Customer Experience (CX) była jednym z czterech liderów w zestawieniu i otrzymała najwyższą możliwą ocenę w 19 z 26 kryteriów. W ich skład wchodziły m.in.: wizja, podejście rynkowe i ekosystem partnerów, a także zarządzanie kampaniami, eCommerce, analityka klienta i zarządzanie jego ścieżką zakupową.
Autorzy raportu oceniali rozwiązania klasy Customer Experience (CX) w czterech obszarach funkcjonalnych: zrozumienie klienta za pomocą danych, tworzenie doświadczenia przy użyciu treści, dostosowanie doświadczenia klienta do kontekstu marketingowego oraz dostarczanie wartości handlowej.
Wyróżnienie zostało przyznane m.in. ze względu na szczególne zalety Oracle w wyszukiwaniu, tworzeniu treści oraz za content hub. Autorzy raportu dostrzegli również, że Oracle jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które poszukują zestawu możliwości wstępnie zintegrowanych z obiektami biznesowymi zarządzanymi przez ich aplikacje korporacyjne.
Wykraczając poza tradycyjny system CRM, rozwiązania Oracle Advertising i CX pomagają liderom biznesowym w tworzeniu, zarządzaniu, obsłudze i pielęgnowaniu trwałych relacji z klientami. Światowe marki, takie jak Mazda, Thermo Fisher i Zebra Technologies poprawiły w ten sposób wrażenia klientów i zbudowały ich lojalność. Co więcej, zwiększające się zainteresowanie usługami Digital Experience Platform w przedsiębiorstwach stanowi naturalny kierunek ewolucji Content Management System (CMS). To odpowiedź na aktualne potrzeby – coraz więcej użytkowników oczekuje jeszcze bardziej kompleksowej obsługi w procesie zakupowym.
Źródło: www.oracle.com/pl
Ocenionych zostało 13 najważniejszych usługodawców Digital Experience Platform na podstawie 26 kryteriów. Technologia Oracle Advertising and Customer Experience (CX) była jednym z czterech liderów w zestawieniu i otrzymała najwyższą możliwą ocenę w 19 z 26 kryteriów. W ich skład wchodziły m.in.: wizja, podejście rynkowe i ekosystem partnerów, a także zarządzanie kampaniami, eCommerce, analityka klienta i zarządzanie jego ścieżką zakupową.
Autorzy raportu oceniali rozwiązania klasy Customer Experience (CX) w czterech obszarach funkcjonalnych: zrozumienie klienta za pomocą danych, tworzenie doświadczenia przy użyciu treści, dostosowanie doświadczenia klienta do kontekstu marketingowego oraz dostarczanie wartości handlowej.
Wierzymy, że wyróżnienie nas jako lidera w raporcie odzwierciedla nasze zaangażowanie w pomoc firmom w cyfrowej transformacji. Nasze technologie, Oracle Advertising i CX obejmują wymienione obszary i szeroki zakres innych możliwości cyfrowych w ramach zestawu połączonych aplikacji. Pomagają one zbudować pełny obraz klienta i jego wszystkich interakcji w zakresie reklamy, marketingu, sprzedaży, obsługi posprzedażowej i handlu elektronicznego – tłumaczy Patrycja Buks, CX Business Development Manager w Oracle. Mocne strony naszego pakietu, to zakres omnichannelowego zarządzania doświadczeniami, automatyzacji i sztucznej inteligencji oraz narzędzi i wsparcia dla programistów – dodaje.
Wyróżnienie zostało przyznane m.in. ze względu na szczególne zalety Oracle w wyszukiwaniu, tworzeniu treści oraz za content hub. Autorzy raportu dostrzegli również, że Oracle jest dobrym rozwiązaniem dla firm, które poszukują zestawu możliwości wstępnie zintegrowanych z obiektami biznesowymi zarządzanymi przez ich aplikacje korporacyjne.
Wykraczając poza tradycyjny system CRM, rozwiązania Oracle Advertising i CX pomagają liderom biznesowym w tworzeniu, zarządzaniu, obsłudze i pielęgnowaniu trwałych relacji z klientami. Światowe marki, takie jak Mazda, Thermo Fisher i Zebra Technologies poprawiły w ten sposób wrażenia klientów i zbudowały ich lojalność. Co więcej, zwiększające się zainteresowanie usługami Digital Experience Platform w przedsiębiorstwach stanowi naturalny kierunek ewolucji Content Management System (CMS). To odpowiedź na aktualne potrzeby – coraz więcej użytkowników oczekuje jeszcze bardziej kompleksowej obsługi w procesie zakupowym.
Źródło: www.oracle.com/pl