loading...
RAPORT CRM
RAPORT ERP

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

20 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 51 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

oracle 120Firma Oracle została uznana za lidera w raporcie Forrester Research poświęconym pakietom CRM. W raporcie The Forrester Wave™: CRM Suites, Q4 2018 Oracle uzyskał najwyższą ocenę spośród wszystkich dostawców w kategorii aktualnej oferty. Autorzy raportu zwrócili uwagę na zdolność Oracle do ujednolicania funkcji zaplecza i obsługi klienta, zauważając że „długoterminową wizją Oracle jest pomaganie w stworzeniu połączonych, cyfrowych przedsiębiorstw poprzez integrację danych, analizy i doświadczeń na wszystkich etapach relacji z klientami B2B i B2C, które obejmują zarówno obsługę klienta, jak i funkcje zaplecza”.

 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
 
Według firmy Forrester nowoczesne strategie CRM pozwalają firmom wyróżnić się w dziedzinie obsługi klienta poprzez „wykorzystanie ogromnych ilości danych o interakcjach, zachowaniach i transakcjach do tego, by zapewniać klientom obsługę opartą na kontekście, która jest dla nich wartościowa…”. Forrester podaje analizę danych jako kluczowy czynnik zapewniający przewagę nad konkurencją: „Interakcje oparte na analizach usprawniają pracę i pozwalają użytkownikom CRM skupić się na zadaniach, które są najważniejsze z punktu widzenia wyników biznesowych”. W raporcie zauważono również, że „wartość systemów CRM polega obecnie przede wszystkim na tym, że pomagają one przedsiębiorstwom lepiej obsługiwać klientów na wszystkich etapach relacji z nimi, aby zapewnić ich satysfakcję i długoterminową lojalność…”.
 
forrester crm oracle
 
W raporcie oceniono 11 producentów według 33 kryteriów, które zostały podzielone na trzy kategorie: aktualna oferta, strategia i obecność na rynku. Firma Oracle otrzymała najwyższą ze wszystkich dostawców ocenę w kategorii aktualnej oferty oraz najwyższą możliwą ocenę w kategorii strategii produktowej. Oracle otrzymał również najwyższe możliwe oceny w kryterium automatyzacji pracy handlowców, rozwiązań do konfigurowania, wyceniania i ofertowania, automatyzacji marketingu, obsługi klienta, serwisu w terenie, wspierania cyklu obsługi klienta, jak również najwyższą ocenę wśród wszystkich dostawców w kryterium sposobów wejścia na rynek.
W Oracle zdajemy sobie sprawę z tego, że nie istnieje coś takiego jak statyczny i przewidywalny cykl obsługi klienta, dlatego skupiamy się na dostarczaniu wartościowych informacji przydatnych w działaniu — z kontekstem, w ruchu i w czasie rzeczywistym — przez cały cykl obsługi klienta” — powiedział Stephen Fioretti, wiceprezes Oracle, szef działu produktów Oracle Service Cloud. „Uważamy, że nasza wysoka pozycja w raporcie Forrester Wave dotyczącym pakietów CRM świadczy o dużej wartości naszego podejścia opartego na danych, które pomaga firmom w zapewnianiu klientom lepszej obsługi podczas każdej interakcji
Źródło www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top