
Jaki był cel BUSINESSmeetup?
Pomysł realizacji wirtualnej konferencji BUSINESSmeetup wyniknął z chęci wsparcia przedsiębiorców zmagających się z problemami we wdrażaniu zmian w strategii biznesowej i dostosowaniu jej do zmieniających się warunków rynkowych – wywoływanych przez COVID-19 oraz cyfrową transformację.
Wystąpienia ekspertów z różnych dziedzin
Do wystąpienia podczas BUSINESSmeetup zostali zaproszeni specjaliści z różnych obszarów biznesu, aby odpowiedzieć na problemy zarówno w obszarze IT i bezpieczeństwa pracy, jak i sprzedaży czy marketingu. Rozmawialiśmy o postępie cyfryzacji w polskich przedsiębiorstwach i tym, jak adaptacja nowoczesnych technologii wpłynęła na odporność poszczególnych branż oraz przedsiębiorstw na kryzys wywołany przez COVID-19. Konieczność zmiany trybu pracy była trudna lub nawet niemożliwa dla tych, którzy nie mieli odpowiedniego sprzętu, narzędzi do komunikacji, oprogramowania i nie byli w stanie zapewnić bezpieczeństwa informatycznego podczas pracy zdalnej. Co więcej, sytuacja negatywnie wpłynęła na morale pracowników, którzy musieli na nowo zorganizować swoje miejsce pracy. Podczas BUSINESSmeetup eksperci skonfrontowali nie tylko te wyzwania, ale wiele więcej.
Dla wielu firm dotychczasowe formy pozyskiwania klientów, ich obsługi oraz utrzymywania relacji przestały się sprawdzać. Uczestnicy konferencji mogli dowiedzieć się o kluczowych narzędziach oraz strategii marketingu cyfrowego, a także zyskać wskazówki dla handlowców na temat sprzedaży i budowania relacji z klientem z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi do komunikacji.
Przedsiębiorcy z Wielkopolski wzięli udział także w wystąpieniu przedstawicielki Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju, która opowiedziała o działalności organizacji i formach wsparcia finansowego, jakiego udziela, aby wesprzeć rozwój przedsiębiorczości w regionie.
Zobacz prezentacje z e-konferencji BUSINESSmeetup!
Wystąpienia ekspertów BUSINESSmeetup zostały nagrane i na stronie www.BUSINESSmeetup.online można za darmo uzyskać do nich dostęp.
Pomysł realizacji wirtualnej konferencji BUSINESSmeetup wyniknął z chęci wsparcia przedsiębiorców zmagających się z problemami we wdrażaniu zmian w strategii biznesowej i dostosowaniu jej do zmieniających się warunków rynkowych – wywoływanych przez COVID-19 oraz cyfrową transformację.
Wystąpienia ekspertów z różnych dziedzin
Do wystąpienia podczas BUSINESSmeetup zostali zaproszeni specjaliści z różnych obszarów biznesu, aby odpowiedzieć na problemy zarówno w obszarze IT i bezpieczeństwa pracy, jak i sprzedaży czy marketingu. Rozmawialiśmy o postępie cyfryzacji w polskich przedsiębiorstwach i tym, jak adaptacja nowoczesnych technologii wpłynęła na odporność poszczególnych branż oraz przedsiębiorstw na kryzys wywołany przez COVID-19. Konieczność zmiany trybu pracy była trudna lub nawet niemożliwa dla tych, którzy nie mieli odpowiedniego sprzętu, narzędzi do komunikacji, oprogramowania i nie byli w stanie zapewnić bezpieczeństwa informatycznego podczas pracy zdalnej. Co więcej, sytuacja negatywnie wpłynęła na morale pracowników, którzy musieli na nowo zorganizować swoje miejsce pracy. Podczas BUSINESSmeetup eksperci skonfrontowali nie tylko te wyzwania, ale wiele więcej.
Dla wielu firm dotychczasowe formy pozyskiwania klientów, ich obsługi oraz utrzymywania relacji przestały się sprawdzać. Uczestnicy konferencji mogli dowiedzieć się o kluczowych narzędziach oraz strategii marketingu cyfrowego, a także zyskać wskazówki dla handlowców na temat sprzedaży i budowania relacji z klientem z wykorzystaniem cyfrowych narzędzi do komunikacji.
Przedsiębiorcy z Wielkopolski wzięli udział także w wystąpieniu przedstawicielki Wielkopolskiego Funduszu Rozwoju, która opowiedziała o działalności organizacji i formach wsparcia finansowego, jakiego udziela, aby wesprzeć rozwój przedsiębiorczości w regionie.
Zobacz prezentacje z e-konferencji BUSINESSmeetup!
Wystąpienia ekspertów BUSINESSmeetup zostały nagrane i na stronie www.BUSINESSmeetup.online można za darmo uzyskać do nich dostęp.