Oracle lidem w kategorii oprogramowania klasy CRM
Firma Oracle została wyróżniona jako lider w dwóch nowych raportach firmy Forrester Research Inc. poświęconych rozwiązaniom do zarządzania kontaktami z klientem. Rozwiązanie Oracle CRM On Demand wyróżniono w raportach „The Forrester Wave™; CRM Suite for Large Organizations, Q2 2010” i „The Forrester Wave™; CRM Suite for Midsized Organizations, Q2 2010”, opracowanych przez wiceprezesa i głównego analityka firmy Forrester — Williama Banda oraz opublikowanych w czerwcu 2010 roku.
W raportach stwierdzono, że rozwiązanie Oracle CRM On Demand „osiągnęło sukces rynkowy, zapewniając te same korzyści, co inne rozwiązania CRM oparte na architekturze SaaS: możliwość szybkiego uzyskania wartości, dużą użyteczność i niewielkie koszty początkowe. Takie rozwiązanie jest atrakcyjne dla firm i instytucji średniej wielkości, lecz także coraz częściej stosowane w jednostkach organizacyjnych dużych firm”.
W raportach dodatkowo stwierdzono, że: „rozwiązanie Oracle CRM On Demand charakteryzuje się nowymi, innowacyjnymi funkcjami takimi jak społecznościowe zarządzanie kontaktami z klientem. Funkcje te rozwijają współdziałanie, promują innowacje i pomagają spopularyzować zarządzanie kontaktami z klientem w firmach oraz instytucjach, a także zapewniają im wyjątkowy poziom sprzedaży i obsługi. Produkt ten oferuje rozbudowane możliwości automatyzacji pracy działu sprzedaży i zarządzania partnerami handlowymi oraz udostępnia użyteczne mechanizmy do obsługi klientów, zarządzania danymi klientów oraz analizy”.
Firma Forrester wyróżniła również produkt Oracle Siebel CRM jako lidera w zakresie rozwiązań dla dużych firm i instytucji. „Rozwiązanie Siebel CRM oferuje niezawodne funkcje, umożliwiające użytkownikom lepsze spełnianie potrzeb klientów. (...) Produkt Siebel CRM jest przeznaczony dla dużych firm i instytucji oraz oferuje najlepsze rozwiązania w zakresie większości funkcji do zarządzania kontaktami z klientem, między innymi: sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, obsługi w terenie, zarządzania kontaktami z partnerem oraz zarządzania danymi klientów”.
Dodatkowo firma Forrester wyróżniła rozwiązania Oracle E-Business Suite CRM i Oracle PeopleSoft Enterprise CRM: „Produkty Oracle E-Business Suite CRM i PeopleSoft Enterprise CRM to dobre opcje dla klientów używających rozwiązań klasy ERP. Firma Oracle nadal zapewnia obsługę dwóch swoich istotnych rozwiązań do zarządzania kontaktami z klientem”.
W raportach dodatkowo stwierdzono, że: „rozwiązanie Oracle CRM On Demand charakteryzuje się nowymi, innowacyjnymi funkcjami takimi jak społecznościowe zarządzanie kontaktami z klientem. Funkcje te rozwijają współdziałanie, promują innowacje i pomagają spopularyzować zarządzanie kontaktami z klientem w firmach oraz instytucjach, a także zapewniają im wyjątkowy poziom sprzedaży i obsługi. Produkt ten oferuje rozbudowane możliwości automatyzacji pracy działu sprzedaży i zarządzania partnerami handlowymi oraz udostępnia użyteczne mechanizmy do obsługi klientów, zarządzania danymi klientów oraz analizy”.
Firma Forrester wyróżniła również produkt Oracle Siebel CRM jako lidera w zakresie rozwiązań dla dużych firm i instytucji. „Rozwiązanie Siebel CRM oferuje niezawodne funkcje, umożliwiające użytkownikom lepsze spełnianie potrzeb klientów. (...) Produkt Siebel CRM jest przeznaczony dla dużych firm i instytucji oraz oferuje najlepsze rozwiązania w zakresie większości funkcji do zarządzania kontaktami z klientem, między innymi: sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, obsługi w terenie, zarządzania kontaktami z partnerem oraz zarządzania danymi klientów”.
Dodatkowo firma Forrester wyróżniła rozwiązania Oracle E-Business Suite CRM i Oracle PeopleSoft Enterprise CRM: „Produkty Oracle E-Business Suite CRM i PeopleSoft Enterprise CRM to dobre opcje dla klientów używających rozwiązań klasy ERP. Firma Oracle nadal zapewnia obsługę dwóch swoich istotnych rozwiązań do zarządzania kontaktami z klientem”.
Rozwiązania Oracle CRM umożliwiają firmom i instytucjom dowolnej wielkości polepszenie obsługi klienta poprzez promowanie zdobywania klientów, zwiększenie lojalności oraz zmniejszenie kosztów marketingu, sprzedaży i obsługi - powiedział Anthony Lye, wiceprezes ds. rozwiązań Oracle CRM. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że firma Forrester wyróżniła firmę Oracle, doceniając różnorodność rozwiązań, specjalistyczne doświadczenie w branży oraz elastyczne opcje wdrażania.Źródło: www.oracle.com/pl