Comarch FSM wyróżniony

COMARCHRozwiązanie Comarch Field Service Management (FSM) zostało wyróżnione w cyklicznie publikowanym raporcie “OSS/BSS Global Competitive Strategies” opracowanym przez oddział Frost&Sullivan, Stratecast. Raport podkreśla liczne zalety rozwiązania Comarch, doskonale wpisującego się w realia współczesnego rynku.
 REKLAMA 
 RAPORT ERP KLIKNIJ I POBIERZ 
Czynniki biznesowe, które zmuszają dostawców usług telekomunikacyjnych do poszukiwania nowych i bardziej złożonych rozwiązań WFM mogą być podzielone na 2 kategorie: są to czynniki związane z klientem oraz związane z kosztami. Klienci wymagają dostarczania coraz bardziej złożonych usług i to szybciej niż konkurencja, zaś z drugiej strony gruntownie analizowane są koszty powstające w ramach rozwijania zaplecza wykwalifikowanych pracowników niezbędnych do realizacji zamierzonych celów.

F&S przeprowadził analizę dostawców oprogramowania WFM (Workforce Management) biorąc pod uwagę przesłanki biznesowe jakie kierują obecnie dostawcami usług telekomunikacyjnych, wyzwania jakim muszą oni sprostać oraz bieżące trendy rynku. W tym kontekście, Comarch Field Service Management został doceniony jako rozwiązanie, które optymalizuje wykorzystanie wykwalifikowanych zasobów oraz harmonogramy pracy, używając do tego łatwych do modyfikacji wskaźników, dostosowywanych w zależności od bieżących potrzeb biznesowych.
Jeżeli przeciętny koszt realizacji zadania w terenie to $400 (zgodnie z publikowanymi szacunkami), to eliminując zaledwie jedno nadmiarowe zlecenie dziennie na technika, zaoszczędzilibyśmy $400,000 każdego dnia, zakładając zaangażowanie 1000 techników – analizuje Nancee Ruzicka, Dyrektor Strategiczny – OSS/BSS Global Competitive Strategies Stratecast (oddział Frost & Sullivan).
Podobnie jak w przypadku wdrażania każdego nowego rozwiązania, dostawcy WFM muszą pomóc operatorom telekomunikacyjnym i usługodawcom znaleźć właściwą relację celów biznesowych do pozyskanego potencjału. Rozwiązanie Comarch doskonale wpasowuje się w te wymagania, jako kompletna propozycja w zakresie planowania, tworzenia harmonogramów, dystrybucji i wsparcia realizacji zadań w terenie. System pozwala na zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, dzięki możliwości przypisywania do zadań tych pracowników, którzy posiadają najbardziej odpowiednie kompetencje. Równocześnie brana jest pod uwagę ich dostępności oraz lokalizacja geograficzna.
Narzędzia dedykowane dla Field Service Management to rozwiązania, które są wdrażane przez firmy w celu osiągnięcia konkretnych celów, głównie związanych z usprawnieniami istniejących procesów. Najczęściej wymagania klientów w zakresie narzędzi FSM dotyczą obniżenia kosztów, minimalizacji ryzyka oraz maksymalizacji zysków ze świadczonych przez nich usług - tłumaczy Szymon Uczciwek, FSM Product Manager w Comarch SA.
Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top