Comarch Audyt Zerowy – nowa usługa w modelu „try&buy”

COMARCHComarch, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów, oferuje nowy rodzaj usługi – audyty zerowe. Comarch Audyt Zerowy oferuje możliwość bezpłatnej oceny stanu infrastruktury LAN oraz WAN. W ramach usługi specjaliści Comarch przeprowadzają ocenę zastosowanych rozwiązań technicznych (sprzęt, topologia, konfiguracja). W trakcie audytu dokonywana jest również analiza posiadanych kontraktów serwisowych.
 REKLAMA 
 ifs 380 380 styczen 2019 
Wynikiem przeprowadzonego audytu jest raport opisujący zastosowane rozwiązania oraz, jeśli wykaże to analiza, rekomendacje koniecznych zmian. W większości przypadków audyt jest przeprowadzany zdalnie, za pomocą bezpiecznego połączenia, ale na życzenie może się on również odbyć w siedzibie klienta. Należy jednakże zauważyć, że wizyta u klienta nie ma charakteru konsultacji, lecz służy do zebrania danych potrzebnych do stworzenia dokumentu poaudytowego.

Czas trwania audytu to zwykle jeden dzień roboczy w przypadku audytów wykonywanych on-site lub dwa dni robocze w przypadku audytów realizowanych zdalnie.

Jeśli klient wyrazi chęć wdrożenia zaleceń poaudytowych, specjaliści Comarch opracują je, przygotowując kompleksową ofertę w wybranych obszarach na preferencyjnych warunkach cenowych. Oferta może obejmować m.in.: audyty kwartalne, usługi konsultingowe, dostawy elementów sieciowych, świadczenie usług serwisowych lub przejęcie odpowiedzialności za pełną obsługę sieci LAN lub WAN (usługa outsourcingu).

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top