Firma Oracle uznana za lidera w raporcie Gartnera „Magiczny kwadrant dla rozwiązań do zarządzania dostępem, 2017”

oracle 120Oracle został uznany za lidera w globalnym raporcie firmy Gartner pt. „Magiczny kwadrant dla rozwiązań do zarządzania dostępem, 2017”[1]. Oracle uważa, że pozycja lidera uzyskana przez jej rozwiązania do zarządzania dostępem jeszcze bardziej podkreśla wyjątkowe udoskonalenia wprowadzone w usłudze Oracle Identity Cloud Service w roku 2017.


 REKLAMA 
 RAPORT ERP 2021 - KLIKNIJ POBIERZ PORÓWNAJ 
 
Na potrzeby raportu firma Gartner oceniła dostawców pod względem ich zdolności do dostarczania ogólnego zestawu funkcji zarządzania dostępem (access management — AM) do wielu zastosowań oraz w wielu branżach i regionach geograficznych. Zwróciła również uwagę na to, czy rozwiązania te są postrzegane przez klientów jako przynoszące duże korzyści finansowe. W raporcie napisano m.in.: „Liderzy rynku AM na ogół mają dużą bazę klientów. Dostarczają zestawy funkcji, które zaspokajają obecne potrzeby klientów. Mają również wyraźną wizję (i zdolności do jej realizacji) w zakresie przewidywania wymagań dotyczących technologii, metodologii lub sposobu dostarczania rozwiązań; a także udowadniają, że rozwiązania AM mogą odgrywać dużą rolę w zbiorze powiązanych lub pokrewnych ofert produktowych. Liderzy osiągają zazwyczaj wysoki poziom satysfakcji klientów z ogólnych funkcji AM, procesu sprzedaży i/lub powiązanej obsługi i wsparcia”.

Według firmy Gartner „zarządzanie dostępem dotyczy technologii, które wykorzystują mechanizmy kontroli dostępu do zapewnienia scentralizowanego uwierzytelniania, pojedynczego logowania (SSO), zarządzania sesjami oraz wymuszania zatwierdzeń w aplikacjach docelowych w wielu przypadkach użycia. Rozwiązania do zarządzania dostępem internetowym (web access managers) ewoluowały w stronę rozwiązań do zarządzania dostępem. Aplikacje docelowe mogą mieć tradycyjną strukturę aplikacji internetowej wykorzystującej przeglądarki i serwery aplikacji internetowych, mogą być uruchamiane w siedzibie klienta lub w chmurze”.

Źródło: www.oracle.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top