loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, JEST JUŻ DOSTĘPNY DO POBRANIA!


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

todisKiedy firma szybko się rozwija, jej potrzeby w zakresie zarządzania zmieniają się równie intensywnie. Kancelaria Wikborg Rein znalazła się dokładnie w takiej sytuacji – nieustannie rozwija swoją bazę klientów i zespół ekspertów prawnych. Zatem konieczne było wprowadzenie zmian w zakresie prowadzenia ogromnej liczby spraw: nie tylko raportowania pracy, ale także monitorowania oraz zarządzania pracownikami.


 REKLAMA 
 sente 


Firma, z główną siedzibą w Oslo, działa międzynarodowo, oferuje najwyższej jakości obsługę prawną przeznaczoną dla wielu branż i dziedzin prawa. Wraz ze wzrostem liczby projektów oraz, co za tym idzie – zatrudnionych pracowników, okazało się, iż starszy lokalny system ERP, z którego do tej pory kancelaria korzystała, nie spełnia już wszystkich biznesowych wymagań.

Każda zmiana w prowadzonym przez nas, specyficznym biznesie, musi być dokładnie przemyślana – twierdzi Steffen Wefring, dyrektor ds. Finansów i Controllingu w Wikborg Rein. Szybko zdaliśmy sobie sprawę z tego, że nie tylko sposób raportowania wymaga zmian, potrzebowaliśmy nowego rozwiązania, bardziej nowoczesnego i elastycznego


Po analizie wielu dostępnych rozwiązań ERP dostępnych w chmurze i lokalnie, Wikborg Rein wybrał Deltek Maconomy. Przejście na nowy, skoncentrowany na branży, chmurowy system ERP nastąpił we właściwym czasie, a firma wdrożyła system na początku 2020 r. - dokładnie w momencie, gdy pandemia COVID-19 zaczęła zmieniać świat.

To był dla nas bardzo pracowity rok, mówi Steffen Wefring. "Wraz z przejściem na pracę zdalną szybko wzrosło znaczenie skutecznego monitorowania i zarządzania naszymi zasobami i projektami. Deltek Maconomy doskonale te potrzeby spełnił.


Nowe podejście do kluczowych procesów finansowych.

Dzięki Maconomy, kancelaria Wikborg Rein była w stanie zautomatyzować i przekształcić swoje podejście do kluczowych procesów finansowych. Przykładowo wcześniejsze fakturowanie ręczne zostało teraz całkowicie zautomatyzowane i przyspieszone.

W przeszłości fakturowanie obejmowało fizyczne podpisy na dokumentach oraz przesyłanie ich sobie nawzajem między działem finansowym i prawniczym - mówi dalej Steffen Wefring. Brakowało nam automatyzacji przepływu plików oraz odpowiednich narzędzi do zatwierdzania, wprowadzania opinii oraz edycji. Wszystko to dostarczyło nam w Maconomy, wraz z nieograniczoną możliwością wglądu w nasze procesy, informujące nas, w jaki sposób są zatwierdzane i odrzucane faktury.


Szybka zdalna implementacja.

Wdrożenie nowego podstawowego systemu, jakim jest ERP, zawsze jest wyzwaniem – szczególnie w czasie, gdy prowadzony biznes również dostosowuje się do zmian wywołanych pandemią. Wikborg Rein współpracował z Deltekiem, aby wdrożyć Maconomy szybko i wyłącznie w formie zdalnej. Steffen Wefring

Dzięki starannemu planowaniu Deltek, wraz z ich cyfrowymi narzędziami do spotkań, nie było konieczności spotkań face to face. Nawet bez osobistego kontaktu wdrożenie zostało zakończone w krótkim czasie. Ogólnie rzecz biorąc, nasz dostawca wykazał się głębokim zrozumieniem naszych procesów biznesowych, a także tego, jakie były nasze potrzeby jako kancelarii prawnej.


Jeden system ERP w chmurze, trzy duże korzyści.

Od czasu wdrożenia Deltek Maconomy, kancelaria Wikborg Rein była w stanie zautomatyzować i usprawnić różne procesy. Ale jakie były największe zalety systemu ERP w chmurze? Ponownie Steffen Wefring o największych korzyściach, jakie on i jego zespół zauważyli:

1. ZDIGITALIZOWANE, USPRAWNIONE PROCESY

Udało nam się zdigitalizować i usprawnić kluczowe procesy finansowe we wszystkich naszych biurach. Teraz wszelkie działania, takie jak np. alokacja zasobów, są przeprowadzane w prosty i szybki sposób, ponieważ możemy łatwo śledzić zadania poszczególnych pracowników".

2. WIĘCEJ INFORMACJI BIZNESOWYCH

Maconomy pomogło wzmocnić nasz zespół zarządzający. Teraz szybciej otrzymujemy więcej informacji w czasie rzeczywistym, widzimy, w jaki sposób wykorzystywany jest czas naszych pracowników, jakiego rodzaju klientów i sprawy obsługujemy oraz w jaki sposób możemy zapewnić odpowiednią dostępność pracowników tak, aby zaspokoić potrzeby naszych klientów i poprawić wydajność.

3. PROSTSZE ZARZĄDZANIE MIĘDZY REGIONAMI

Nasze nowe rozwiązanie pozwala nam monitorować działania pracowników – gdziekolwiek się znajdują, we wszystkich naszych biurach na całym świecie. To pomaga nam podejmować decyzje w oparciu o kompletne informacje w czasie rzeczywistym.

Źródło: www.todis.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top