loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
21 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 55 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności, JEST JUŻ DOSTĘPNY DO POBRANIA!


KLIKNIJ I POBIERZ EGZEMPLARZ JUŻ DZIŚ!


PARTNERZY RAPORTU ERP 2021

1

 edycja RAPORTU CRM, przygotowywanego przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

ERP dla przedsiębiorstwa komunikacji miejskiej w Gliwicach

 Trwa proces wdrożenia systemu ERP w Przedsiębiorstwie Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Gliwicach. Zgodnie z założonym harmonogramem, PKM rozpocznie eksploatację SIMPLE.ERP od stycznia 2008 r.


Proces wyboru dostawcy systemu ERP został poprzedzony szczegółową analizą potrzeb przedsiębiorstwa, wykonaną przez niezależną firmę doradczą. Końcowy etap wyboru zakładał prezentację rozwiązania przez zakwalifikowanych oferentów, na podstawie przygotowanych scenariuszy obiegu informacji. W ocenie PKM, SIMPLE.ERP okazało się rozwiązaniem najlepiej dostosowanym do potrzeb przedsiębiorstwa pod kątem technologicznym i funkcjonalnym. Zgodnie z polityką spółki, główne cele wdrożeniowe dotyczą obszarów nadzoru nad dystrybucją biletów, rozliczania i optymalizacji kosztów działalności podstawowej i remontowej, optymalizacji stanów magazynowych, nadzoru nad podzespołami (częściami zamiennymi) oraz nadzorowania procesu reklamacji. Wdrożenie realizowane jest przez Simple Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Gliwicach powstało w 1991 r. Od 1997 roku PKM Gliwice działa jako spółka z o.o. Autobusy PKM Gliwice obsługują 44 linie autobusowe, przejeżdżając 40 tys. km dziennie. Przedsiębiorstwo dysponuje własną stacją obsługi pojazdów oraz własną stacją paliw.

Źródło: www.simple.com.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top