loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

GoDan, dystrybutor dekoracji imprezowych (m.in. balonów, czapeczek, serpentyn, strojów karnawałowych), wybrał rozwiązania Comarch OPT!MA, Comarch CDN XL oraz Comarch Retail. Prace wdrożeniowe przeprowadził zespół Comarch wraz z Partnerem Comarch – Centrum Rozwiązań Informatycznych ATR z Zielonej Góry.
Wraz z rozwojem i wzrostem sprzedaży, firma musiała poczynić kroki w kierunku wyboru optymalnego rozwiązania informatycznego. Od 2004 roku GoDan pracuje na systemie ERP Comarch CDN XL (moduły: Zamówienia, Sprzedaż, Import, Księgowość, Kompletacje, Środki Trwałe) oraz programie Comarch OPT!MA (moduł Płace i Kadry).

W związku z rozszerzeniem działalności przedsiębiorstwa o sieć sklepów detalicznych pod markami Enjoy i GoFun oraz planami jej rozwoju, firma wdrożyła w 2010 roku system Comarch Retail. Rozwiązanie IT dedykowane do kompleksowego zarządzania siecią sprzedaży detalicznej zostało zaimplementowane w dwóch otwartych sklepach (w centrach handlowych Złote Tarasy i Targówek w Warszawie) należących do GoDan. W czerwcu 2011 roku firma planuje otwarcie kolejnego.

Wśród procesów biznesowych, które zostały usprawnione poprzez wdrożenie rozwiązań Comarch, warto wymienić: realizację zamówień, obsługę importu i eksportu, a także współpracę z sieciami marketów, dzięki elektornicznej wymianie dokumentów, którą zapewnia ECOD. Dodatkowe zalety wdrożonych rozwiązań to możliwość tworzenia deklaracji INTRASTAT oraz współpraca z kolektorami danych.

Źródło: www.comarch.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top