loading...
RAPORT ERP
IFS: POLECAMY
POLECAMY
18 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 46 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 580 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!


partnerzy raportu erp 2018 3

Bo do tanga trzeba dwojga: CRM i ERP. Z tej integracji płyną same korzyści

DSR

ERP i CRM to dwa najpopularniejsze systemy informatyczne eksploatowane przez polskie firmy. Zdarza się, że przedsiębiorstwa korzystają z obu rozwiązań nie integrując ich ze sobą. Zdaniem ekspertów, takie podejście ograbia je z licznych korzyści. Na połączeniu oprogramowania najbardziej skorzystają producenci z sektora spożywczego. Braną ta charakteryzuje się niewielkimi marżami, więc zwiększanie udziału w rynku przez obniżanie cen nie wchodzi w grę. W takiej sytuacją firmy muszą włożyć sporo energii w utrzymanie intratnych relacji biznesowych, a fuzja systemów ERP i CRM może okazać się dla nich zbawienna.

CZYTAJ WIĘCEJ

Comarch ALTUM – system ERP u duńskiego producenta kosmetyków

Brodr. Jorgensen, właściciel m.in. takich kosmetycznych marek jak JELP, GOSH Cosmetics, LUMENE, ACE of FACE, oraz multisportowej marki odzieżowej KAPPA, wdraża inteligentną platformę klasy ERP – Comarch ALTUM.
Partner Comarch – firma ADVANTEC z Zielonej Góry. Intensywny rozwój firmy Brodr. Jorgensen oraz chęć podniesienia jej konkurencyjności skłoniły Zarząd przedsiębiorstwa do poszukiwań odpowiedniego zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania prowadzonym biznesem, podporządkowanego specyficznym wymogom branż, w których działa spółka.

O wyborze rozwiązania ERP Comarch ALTUM zdecydowały jego nowoczesna architektura, możliwość dostosowania do potrzeb rynku duńskiego i międzynarodowego, zaawansowane możliwości modułu Business Intelligence oraz bardzo elastyczne Workflow, które na etapie wdrożenia, jak i eksploatacji systemu pozwoli na szybkie i efektywne dostosowywanie się firmy do nowych potrzeb i zmian.

Od nowego systemu informatycznego Brodr. Jorgensen oczekuje automatyzacji procesów biznesowych polegających na szybkiej elektronicznej wymianie danych między odbiorcami w Europie i Estonii a dostawcami towarów. Dla firmy równie ważne jest także wsparcie procesu raportowania zamówień i sprzedaży dzięki wielowymiarowemu narzędziu analitycznemu klasy Business Intelligence oraz wsparcie dla sprzedaży w zakresie kanału B2B (zamówienia poprzez Internet).

Wybór systemu Comarch ALTUM pozwoli także na automatyzacje: zamówień zakupu, procesu zamówień u dostawcy, procesu fakturowania i rozliczeń w zakresie prowadzonej działalności handlowej oraz automatyzację rozliczeń z bankowością.

Wdrożone zostaną następujące moduły platformy Comarch ALTUM: Sprzedaż, Business Intelligence, Finanse i Księgowość oraz Workflow.
Dzięki możliwością, jakie daje nam najnowsza platforma klasy ERP – Comarch ALTUM, bardzo elastycznie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na potrzeby rynków do tej pory nam niedostępnych – dostarczając system spełniający oczekiwania nawet bardzo wymagającego klienta – podkreśla Michał Maliszewski, prezes Zarządu ADVANTEC Sp. z o.o.
Historia Brodr. Jorgensen Group rozpoczęła się w Danii pod koniec XIX wieku. W portfolio spółki znajdują się następujące marki: JELP – specjalistyczne, hipoalergiczne proszki do prania i płyny do płukania; GOSH Cosmetics – kosmetyki kolorowe, akcesoria, zapachy, pielęgnacja włosów, pielęgnacja twarzy oraz ciała; LUMENE – naturalne kosmetyki; ACE of FACE – kosmetyki do makijażu oczu; KAPPA – multisportowa marka odzieżowa; MONTAGNE JEUNESSE – kosmetyki do pielęgnacji twarzy; GEOMAR – kosmetyki do pielęgnacji ciała i urody, stworzone na podstawie oligoelementów pochodzących z Morza Martwego.

Źródło:  COMARCH

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Sage | Enterprise Management – korzyści biznesowe i oszczędności w firmach produkcyjnych

Wdrożenie nowoczesnego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem ma pozytywny wpływ na całą organizację. Jak obliczyła firma badawcza…

Najważniejsze trendy w ECM na 2019

W 2020 roku na świecie będzie 45 zetabajtów danych, jak podają eksperci Cloud Technologies, dlatego wydatki firm na ich przetwarzanie drastycznie…

OSM w Piątnicy – kompleksowe wdrożenie ERP w branży spożywczej

Sektor spożywczy oczekuje od systemów ERP przede wszystkim zaspokojenia potrzeb w zakresie rozliczania i optymalizacji produkcji, a także…

Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating

Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i…

Włoska firma obuwnicza Finest Shoes wybrała system ERP Infor M3 Fashion

Finest Shoes, włoski producent obuwia i właściciel marki Atlantic Stars wybrał aplikację ERP Infor M3 Fashion w wersji Infor Accelerator for…

Długotrwała współpraca liderów – Kelvion stawia na system TETA ERP

Firma Kelvion Machine Cooling Sp. z o. o., oferująca jeden z największych portfeli produktowych w dziedzinie wymienników ciepła w Polsce, od 20…

Previous Next Play Pause

enova365 490x120 2

Katalog Rozwiązań IT

Back to top