loading...
RAPORT ERP
RAPORT CRM
23 edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności.

KLIKNIJ I POBIERZ

PARTNERZY RAPORTU ERP 2022

RAPORT CRM, przygotowywany przez redakcję portalu ERP-view.pl, obejmująca 18 systemów CRM dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 280 funkcjonalności, jest już dostępna!


KLIKNIJ I POBIERZ JUŻ DZIŚ!

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała, że firma DSL Ltd., czołowy dystrybutor urządzeń gastronomicznych i wyposażenia restauracji oraz dostawca usług serwisowych, wdroży komponenty IFS Zarządzanie usługami serwisowymi w terenie oraz IFS Zarządzanie pracownikami mobilnymi, dostępne w ramach rozwiązania IFS Zarządzanie obsługą serwisową przedsiębiorstwa, w celu zwiększenia wydajności działu serwisowego oraz dostępności zapasów przy jednoczesnym obniżeniu wydatków i optymalizacji prac z zakresu obsługi technicznej urządzeń klientów.

 REKLAMA 
 ERP-VIEW.PL- STREAMSOFT 


Firma DSL, z siedzibą w Edmonton w kanadyjskiej prowincji Alberta, zajmuje się sprzedażą i serwisem urządzeń gastronomicznych czołowych producentów, takich jak Taylor, Henny Penny czy Flavor Burst. Firma DSL posiada cztery biura w zachodniej Kanadzie i współpracuje z grupą 65 techników serwisowych z 22 różnych miejscowości. W ciągu minionych dziesięciu lat liczba współpracujących z nią techników serwisowych zwiększyła się niemal dwukrotnie. Firmie zależało na kompleksowym i skalowalnym rozwiązaniu do zarządzania usługami serwisowymi w terenie, ułatwiającym harmonogramowanie serwisu i zarządzanie zapasami, które jednocześnie można zintegrować z systemami zarządzania przedsiębiorstwem stosowanymi przez klientów i dostawców.
Wybraliśmy system firmy IFS, ponieważ dzięki niemu będziemy mogli zapewnić jeszcze wyższy poziom obsługi klientów i zrealizować planowany poziom usług” — mówi Hart Levine, wiceprezes ds. finansów firmy DSL. „To kompleksowe i łatwe w konfiguracji narzędzie do zarządzania usługami serwisowymi. Możliwość obsługi wielu lokalizacji zapewni nam pełny obraz wszystkich punktów łańcucha serwisu i napraw, a także umożliwi rozszerzenie zakresu usług oraz możliwości komunikacji z klientami.
Rozwiązanie firmy IFS zaprojektowane jako aplikacja na urządzenia mobilne w połączeniu z funkcją harmonogramowania dynamicznego to atuty, dzięki którym firma DSL wyróżni się na rynku usługodawców. Dysponowanie narzędziami zapewniającymi możliwość kompleksowego zarządzania usługami świadczonymi w terenie to gwarancja jeszcze wyższej jakości obsługi i wydajności firmy DSL oraz większego zwrotu z inwestycji — mówi Patrick Zirnhelt, wiceprezes IFS North America ds. zarządzania majątkiem i obsługą serwisową przedsiębiorstwa.
IFS Zarządzanie usługami serwisowymi w terenie oraz IFS Zarządzanie pracownikami mobilnymi zastąpią dotychczasowy system ERP wykorzystywany do zarządzania zleceniami roboczymi oraz dedykowaną aplikację mobilną przeznaczoną na urządzenia BlackBerry. Pracownicy firmy DSL będą mieli dostęp z poziomu smartfonów z systemem Android do następujących funkcjonalności komponentów IFS Zarządzanie usługami serwisowymi w terenie oraz IFS Zarządzanie pracownikami mobilnymi: centrum obsługi klienta, zapasy i logistyka, centrum napraw, harmonogramowanie dynamiczne i optymalizacja przydziału zadań, umowy i gwarancje oraz portal do współpracy online.

Źródło: www.ifsworld.com

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top