22 | edycja RAPORTU ERP, przygotowywanego przez niezależnego konsultanta dr. inż. Ludwika Maciejca, obejmująca 57 rozwiązań ERP dostępnych na polskim rynku, opisanych przez ponad 565 funkcjonalności. |
Największy w Polsce organizator targów aktualizuje i rozszerza zakres wykorzystania systemu IFS Applications
- Szczegóły
- Kategoria: ERP
Międzynarodowe Targi Poznańskie używają systemu IFS Applications do zarządzania kluczowymi obszarami, takimi jak finanse, projekty i remonty.
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Międzynarodowe Targi Poznańskie (MTP), lider przemysłu targowego w Polsce, usprawniła zarządzanie operacyjne, aktualizując system IFS Applications™.
MTP, założone w roku 1921, są jednym z najdłużej działających organizatorów targów w Europie. Firma posiada ponad 50% udziału w rynku targowym w Polsce. W portfolio produktów znajduje się ponad sto imprez targowych organizowanych w cyklach rocznych lub dwuletnich. MTP używają systemu IFS Applications jako centralnego rozwiązania ERP od roku 2003. Pierwsza aktualizacja systemu odbyła się w roku 2007. Obecna aktualizacja, która została niedawno zakończona, miała na celu zapewnienie dodatkowego wsparcia w kluczowych obszarach działalności przedsiębiorstwa, takich jak: finanse, zarządzanie projektami, dystrybucja, remonty oraz kadry i płace. Z systemu IFS Applications korzysta około 350 pracowników MTP.
MTP, założone w roku 1921, są jednym z najdłużej działających organizatorów targów w Europie. Firma posiada ponad 50% udziału w rynku targowym w Polsce. W portfolio produktów znajduje się ponad sto imprez targowych organizowanych w cyklach rocznych lub dwuletnich. MTP używają systemu IFS Applications jako centralnego rozwiązania ERP od roku 2003. Pierwsza aktualizacja systemu odbyła się w roku 2007. Obecna aktualizacja, która została niedawno zakończona, miała na celu zapewnienie dodatkowego wsparcia w kluczowych obszarach działalności przedsiębiorstwa, takich jak: finanse, zarządzanie projektami, dystrybucja, remonty oraz kadry i płace. Z systemu IFS Applications korzysta około 350 pracowników MTP.
Dzięki aktualizacji rozwiązania firmy IFS ulepszyliśmy procesy w zarządzaniu operacyjnym i budżetowaniu. System zapewnia pełną kontrolę kosztów i przychodów oraz umożliwia analizy w wielu przekrojach – powiedział Krzysztof Ślatała, dyrektor ds. informatyki w MTP. Ponadto zyskaliśmy bieżący wgląd w koszty i przychody wydziałowe, w podziale na projekty, grupy projektów czy poszczególne elementy infrastruktury, co ułatwia badanie rentowności. System IFS Applications zapewnia nam elastyczność, łatwość użycia oraz kompletność analityczną, które są nam bardzo potrzebne.Marcin Taranek, prezes IFS CEE dodał:
MTP są wieloletnim klientem firmy IFS. Cieszymy się, że nasze rozwiązanie pomaga MTP usprawnić procesy zarządzania i zwiększyć efektywność operacyjną przedsiębiorstwa. Oczekujemy dalszej, pomyślnej współpracy z firmą Międzynarodowe Targi Poznańskie.Źródło: www.ifsworld.com