SAPBayern Monachium, jeden z najbardziej utytułowanych europejskich klubów piłkarskich, wykorzystuje rozwiązanie SAP SuccessFactors Employee Central do ustandaryzowania i optymalizacji procesów HR oraz poprawy employee experience dla ponad 1000 pracowników klubu. Rozwiązanie, które wykorzystuje aktualny mistrz Niemiec i zwycięzca Ligi Mistrzów to oparty na chmurze system informacji o zasobach ludzkich, który organizacje na całym świecie wykorzystują do zarządzania kadrą oraz do wszystkich podstawowych funkcji HR.

 
 REKLAMA 
 RAPORT ERP KLIKNIJ I POBIERZ 
 
Według raportu Forrester Group zleconego przez SAP, w ciągu ostatnich dwóch lat niemal potroiła się liczba menedżerów HR, którzy twierdzą, że doświadczenia pracowników (EX) są najważniejszym aspektem ich strategii HR. Co więcej, w tym samym czasie budżety przeznaczane na wdrożenie rozwiązań EX zostały podwojone. Oznacza to, że organizacje na całym świecie coraz intensywniej implementują strategie i rozwiązania, które mają na celu kształtowanie pozytywnych warunków pracy. Jednym z przykładów tego typu organizacji jest Bayern Monachium.

Dzięki wdrożeniu SAP SuccessFactors Employee Central, Bayern Monachium przeszedł od arkuszy kalkulacyjnych i ręcznych procesów do w pełni zintegrowanej platformy chmurowej. Wdrożone rozwiązanie umożliwia wprowadzenie w organizacji spójnych i cyfrowych procesów HR, a w przyszłości ujednolici dane w zakresie rekrutacji, onboardingu i zarządzania wydajnością. Ponadto, raporty mogą być generowane łatwo i efektywnie w celu zoptymalizowania planowania zatrudnienia i analityki.
Rozwiązanie SAP SuccessFactors Employee Central pozwala zespołowi HR Bayernu robić to, w czym jest najlepszy - skupić się na strategicznym, wartościowym HR, a nie na procesach transakcyjnych. Przed wdrożeniem rozwiązania pracowaliśmy w oparciu o starsze, czasochłonne procesy. Integracja umożliwiła nam nie tylko digitalizację naszych procesów, ale także ich przeprojektowanie. Dzięki stworzeniu bardziej wydajnego środowiska, nasz zespół HR może skupić się przede wszystkim na dostarczaniu jak najlepszych doświadczeń pracowniczych – powiedział Jan-Christian Dreesen, wiceprezes zarządu Bayernu Monachium.


SAP SuccessFactors Employee Central oferuje opcje samoobsługi, które pomagają zwiększyć zaangażowanie pracowników. Aplikacja SAP SuccessFactors Mobile zapewnia wszystkim pracownikom – w tym piłkarzom, trenerom, menedżerom i pracownikom biurowym – nowoczesne, intuicyjne doświadczenie mobilne. Mogą oni uzyskać dostęp do swoich danych osobowych i aktualizować profile pracownicze, a także wprowadzać, zatwierdzać i rejestrować nieobecności, takie jak urlopy – wszystkie zadania, które wcześniej wymagały zwrócenia się do działu kadr w celu uzyskania odpowiedniej zgody.

Cieszymy się, że wraz z wdrożeniem SAP SuccessFactors Employee Central, otwieramy nowy rozdział w wieloletnim partnerstwie pomiędzy Bayernem Monachium i SAP - powiedział Andreas Jung, członek zarządu Bayernu Monachium.


Od 2014 roku SAP jest oficjalnym platynowym partnerem Bayernu Monachium. Obie organizacje wspólnie pracują nad innowacyjnymi rozwiązaniami, które pomagają klubowi osiągać cele sportowe i biznesowe. Implementacja SAP SuccessFactors Employee Central rozszerza to partnerstwo na zarządzanie doświadczeniami pracowników, umożliwiając klubowi sportowemu dalsze przyspieszenie rozwoju organizacji i zachowanie konkurencyjności przez cały czas, zarówno na boisku, jak i poza nim.

Źródło: www.sap.pl

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:


Back to top